Daten
dinsdag 2 mei 2023 om 16:08
Sinds kort ben ik aan het daten. En ik merk dat ik dat super spannend vindt. Zeker de beginfase. We hebben nu ongeveer 8 dates gehad en hij heeft uitgesproken mij leuk te vinden maar nog niet verliefd maar dat er wel gevoel is. Toch merk en voel ik twijfel bij hem. Hij gaf aan bindingsangst te hebben door een verleden en er spelen nu ook andere zaken in zijn privéleven. En dat vind ik nu dus moeilijk. Heb ik ook gezegd dat ik de twijfel lastig vindt om te ervaren omdat ik juist behoefte heb aan meer zekerheid.
Afspreken loopt ook niet heel soepel omdat hij meer van we zien wel is en ik wil een afspraak inplannen.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Afspreken loopt ook niet heel soepel omdat hij meer van we zien wel is en ik wil een afspraak inplannen.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
woensdag 3 mei 2023 om 19:10
Over deze heb ik lang nagedacht. Dank je wel daarvoor.
Ik heb heel veel verkeerds aangeleerd uit mijn jeugd/relatie met mijn ouders. Ik ben daarom heel trots op mezelf dat ik meer bij mezelf kan blijven en niet meer als een kip zonder kop verliefd wordt en mezelf volledig verlies en relatieverslaafd ben.
Met vallen en opstaan.
Feit blijft wel dat ik het toch lastig blijf vinden en het fijn vindt om erover te praten.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in