Dateregels?

16-08-2016 11:40 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb ff wat hulp nodig. Na meerdere rampzalige scharrels, onzekerheden en al jaren vrijgezel, heb ik 5 weken geleden een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Gezoend die avond, elkaar toegevoegd op FB en de dag erna stuurde hij een privébericht en hebben we uren gechat. Vervolgens nummer uitgewisseld en na twee weken appen was daar onze eerste date. Sindsdien 4x afgesproken gehad, na date 2 ook seks.



Ik ken hem dus 5 weken en we hebben daarvan 2 dagen een keer geen contact gehad, verder iedere dag ge-appt. Ene keer begint hij, dan ik. Heel vrijblijvend allemaal. We kunnen uren appen. Klinkt leuk zou je zeggen. Maar afgezien dat we ongeveer 1x per week afspreken, een hele leuke avond hebben en vaak ook seks, gebeurt er niets. Niets in de zin van, we hebben het niet over gevoelens. We kunnen heel makkelijk met elkaar praten , hebben lol en het is gewoon gezellig allemaal. Maar geen idee wat hij wil



Maar, wat nu? Ergens ben ik bang dat het hem maar om 1 ding te doen is, terwijl ik eigenlijk de voorzet gaf om na date 2 seks te hebben. Ik vind vrijblijvend daten en zien hoe lang het gezellig is niet erg, als ik maar weet dat hij me leuk vindt en het voor hem geen kort pleziertje is. Maar is het te kort om dit nu al te vragen? Ik ben hier in het verleden al eens mee in de mist gegaan. Ook daten met een jongen, veel contact, maar uiteindelijk wilde hij niets serieus.



Vriendinnen zeggen dat ik misschien te gesloten ben en hem waarschijnlijk ook niet echt laat merken hoe leuk ik m vind. Kan. Alleen laat ik dat naar mijn idee wel blijken, voor mijn doen in ieder geval. Pff, weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil, herkenning? Haha!
quote:Phaedra_ schreef op 26 augustus 2016 @ 12:49:

[...]



Dan moet ze het vragen. Het is zo simpel soms.

Hij moet aan allerlei onuitgesproken verwachtingen doen. Dat is debiel.

Nee ze leest tussen de regels door allang het antwoord.



Waarom dan toch de vraag stellen?



Hij hoeft helemaal niet aan haar onuitgesproken verwachtingen te voldoen. Sterker nog, daar is hij nu helemaal niet mee bezig.
Tussen de regels door is invullen.
Alle reacties Link kopieren
Tussen de regel door, hou nou toch op.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nee dat hoeft niet. We lezen de hele dag tussen de regels door. Lichaamshouding, gedrag, toonhoogte e.d. vertellen om meer dan woorden ooit kunnen.



De enige reden die ik zie om het te vragen is omdat je persé het uit zijn mond wilt horen. Omdat je het anders niet af kunt sluiten.



Maar wie zegt dat hij dan de waarheid spreekt? We weet houdt hij liever zijn lijntjes open voor het geval dat.



In dit geval geldt: actions speak louder than words.
Alle reacties Link kopieren
.

NIVEA.



De enige die het antwoord weet op haar vraag is de vakantieganger.

En zolang zij hem niets durft te vragen over zijn gevoel weet zij niets.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Very__Cherry schreef op 26 augustus 2016 @ 10:09:

[...]



Ja. Ze noemen mij ook wel de Ambi Pur van datingland.Je functioneert niet als er geen stekker aan of batterijen in zitten?
quote:Amand schreef op 26 augustus 2016 @ 13:23:

[...]





Je functioneert niet als er geen stekker aan of batterijen in zitten?
Alle reacties Link kopieren
Hij reageerde op mijn app en we hebben daarna nog ff kort heen en weer geappt. Hij vertelde dat ie nu op Schiphol is. Heb hem veel pkezier gewenst, hij bedankte mij en zei dat dat zeker ging lukken. Daarna heb ik nog gestuurd dat het tijd wordt dat ik hem na de vakantie ga inmaken met poolen. Deze app heeft ie nog niet gelezen.
En weer ben je luchtig ipv dat je eerlijk bent over je werkelijke gevoelens of het neemt zoals het is omdat je dat zelf ook zo wilt. Pfft, zo verandert er toch nooit wat.



Trek die pleister er vanaf joh, want zo blijf jij aan zijn touwtjes bungelen en pakt hij de draad na zijn vakantie weer heerlijk luchtig op.



Dit voelt toch niet goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 augustus 2016 @ 13:23:

[...]

Je functioneert niet als er geen stekker aan of batterijen in zitten?



Even Andre van Duin bellen hoor, zijn nieuwe tekstschrijver is zojuist opgestaan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gelezen, maar hij vliegt over een half uur, dus denk dat ie mijn app pas op z'n bestemming leest. Afwachten dus, ben ik goed in, weet ik
Alle reacties Link kopieren
Oh hij reageerde nog. Mijn app:



Misschien kan ik jou na de vakantie een keer inmaken met poolen



Zijn antwoord:



Poolen? Dat kan ik ook wel



Kan iemand vertellen of dit positief is? Ik zie het niet meer haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet. Wat zou hij namelijk nog meer kunnen?



En wat zegt het over hoe hij tegen je aankijkt (gevoelsding enzo)..: volgens mij niets.

Er lijkt dus een pooldate aan te komen, is in ieder geval buitenshuis.



Maar verder ben je er niet niets mee opgeschoten



En nou niet iedere dag gaan lopen appen op zijn vakantie. Vinden zijn vrienden niet leuk.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
O ga ik ook zeker niet doen Hightower, dit was het vanuit mij nu.



Ik laat het app contact deze komende twee weken aan hem over
Alle reacties Link kopieren
Kan ook een afscheep antwoord van m zijn



Zo van, jij hoeft mij niet in te maken met poolen, want dat kan ik ook wel. Een leuk verpakte 'nee'
Had het dan gewoon gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde terug: uhu, zou ik ook zeggen



Zijn antwoord: Hahah, nee is goed. Deal



Vlucht had 20 min vertraging dus hij kon nog antwoorden
Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem echt leuk en enthousiast overkomen hoor, maar kan aan mij liggen.
quote:Timetraveler schreef op 26 augustus 2016 @ 15:15:

Ik vind hem echt leuk en enthousiast overkomen hoor, maar kan aan mij liggen.Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
[quote]kimmie1185 schreef op 26 augustus 2016 @ 14:57:

Kan ook een afscheep antwoord van m zijn



eerst stuk is inmiddels mosterd ;)



Kim, ik was heel nieuwsgierig hoe het zou gaan lopen allemaal. Hoopte het echt voor je (en had er, in tegenstelling tot sommige anderen, behoorlijk wat vertrouwen in.)



hij is nu 2 weken met vakantie. Dus dan krijg je sowieso geen duidelijkheid. En daarna durf je het niet ter sprake te brengen. Mag ik vragen hoe oud je bent? En waarom je alles zo over analyseert? Zoals hatseflats schreef: grow soms tits! Je onzekerheid (mbt een appje en wat hij ermee kan (!) bedoelen) is niet sexy en hoort bij iemand van 15.



Sorry, klinkt misschien ff bot allemaal. Maar zoals gezegd: komende twee weken krijg je geen duidelijkheid. En topic loopt inmiddels 10 dagen en met onze adviezen heb je niets gedaan. Gebruik het benoemde belscript nou, app hem dat. Daar komt een duidelijk ja of nee op, als je graag een app wil bespreken hier!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 26 augustus 2016 @ 14:57:

Kan ook een afscheep antwoord van m zijn



Zo van, jij hoeft mij niet in te maken met poolen, want dat kan ik ook wel. Een leuk verpakte 'nee'Denk jij altijd zo minderwaardig over jezelf?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 26 augustus 2016 @ 15:09:

Ik stuurde terug: uhu, zou ik ook zeggen



Zijn antwoord: Hahah, nee is goed. Deal



Vlucht had 20 min vertraging dus hij kon nog antwoorden



En dat is dus idd positief! Buiten de deur date staat!

Klein stapje gezet
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Hightower



Ja Highlander, ben ik idd. Heb er gister ook een boek voor besteld. Ik moet daar vanaf. Het beïnvloedt alles teveel.



Jullie geven ook goede adviezen. Het is niet dat ik ze zomaar in de wins sla, maar moet het wel oo m'n eigen manier doen. De zin 'grow some tits' heeft mij overgehaald om die pool date voor te stellen. Misschien heel klein voor sommigen, maar voor mij een hele stap
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 26 augustus 2016 @ 15:24:

Dankje Hightower



Ja Highlander, ben ik idd. Heb er gister ook een boek voor besteld. Ik moet daar vanaf. Het beïnvloedt alles teveel.



Jullie geven ook goede adviezen. Het is niet dat ik ze zomaar in de wins sla, maar moet het wel oo m'n eigen manier doen. De zin 'grow some tits' heeft mij overgehaald om die pool date voor te stellen. Misschien heel klein voor sommigen, maar voor mij een hele stap



Dat snap ik op een bepaalde manier wel, maar je durft wel te gaan daten en op de tweede date seks te hebben met hem, waarbij jij het initiatief nam. (vrij uit je OP).



Klinkt toch beetje tegenstrijdig



EDIT: zoek eens "365 dagen succesvol" op op Facebook. Zij hebben een 13 delige video-cursus mbt gelukkig zijn en worden. Liijkt me wel iets voor je.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven