De (bloedmooie) jonge collega van mijn man.....

16-05-2019 18:59 778 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft onlangs een bloedknappe assistente aangenomen. Ze werken 5 dagen in de week heel intensief samen. En iets waar ik nooit last van heb gehad tijdens ons meer dan 20 jarige huwelijk, speelt ineens de kop op: ik ben jaloers!
Alle cliche's zijn waar ineens. Hij werkt over. Hij praat veel over haar. Hij heeft mij, omdat ik hem gezegd heb dat het niet okay voelt, haar linkedin laten zien en ze heeft flink wat noten op haar zang en is een jonge, slanke en knappe blondine. En ik vind het enorm stom van mezelf dat ik hiermee zit. Ik wil er thuis niet teveel de nadruk op leggen maar het is wel zo dat zij elkaar vaker zien dan wij. Dat ze samen lunchen. En dat ik de drukke werkende moeder ben die vaak tegen de tijd dat hij thuiskomt uitgeblust op de bank hang.
De klapper was dat hij net thuiskwam en vertelde dat hij in sept een week op zakenreis gaat en zij meegaat ( Zuid Spanje) Toen ik zei dat ik bij deze mijn veto ging inzetten werd hij boos. Wat kon hij doen? Alle knappe vrouwen niet uitnodigen voor gesprek, alle knappe assistentes niet meenemen op zakenreis? Wat zal zijn baas wel niet van die fratsen vinden. Ik moest hem vertrouwen. Want hij is niet 'zo'n man'. En nu denk ik: jaja, dat zeggen ze allemaal, ik ben gekke henkie natuurlijk niet. Dit is gewoon de kat op het spek binden. Ik voel me ontzettend stom. Want we hebben verder een prima huwelijk. En ik ben zelf ook een knappe vrouw dus ik heb op zich geen reden om onzeker te zijn. En toch ben ik het. Ineens.
Ik kan me gewoon niet indenken dat ik me zo zou voelen als jou to. Jij bent zijn vrouw, hij heeft voor jou gekozen en al die jaren gedaan. Ja er huppelen zoveel leuke deerntjes rond..maar.. jaloers worden? Kom op zeg jij bent ook wat waard?!
Ik zeg hier altijd dat als hij meent het elders beter te kunnen krijgen, hij vooral moet gaan, want ik wens hem (en mezelf) het allerbeste. Je kunt iemand nou eenmaal niet jezelf toe eigenen. Je hebt niet alles in het leven in de hand. Heb gewoon vertrouwen in jezelf en blijf dicht bij jezelf :hug:
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
16-05-2019 20:44
Ik vind dit toch gek om te lezen van iemand die jarenlang in het minnaarstopic meeschrijft. Of ligt dat aan mij?
Ja, dat ligt aan jou.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-05-2019 20:09
Oh peleaze!

En dit dagelijks zeker?
Wat een afschuwelijk, wantrouwend rotadvies. Bah!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-05-2019 00:34
Reden: op de man
9.89% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
Billy_Mean schreef:
16-05-2019 20:52
Noten op je zang hebben is negatief. Ik denk dat TO bedoelt dat de dame in kwestie veel in haar mars heeft en een indrukwekkend cv heeft.
Precies ze gebruikt het verkeerd .
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
16-05-2019 20:02
Als ze zo ambitieus en slim is, dan zal ze toch wel beseffen dat het dom is om met je leidinggevende, die nota bene nog getrouwd is ook, naar bed te gaan?
of juist wel om carrière te maken. Dat gebeurd genoeg. Zelf gezien in mijn omgeving. Jonge mooie vrouw met veel ambitie en een baas die al een jaar of twintig in een relatie zit. Als ze nu hier zijn is er misschien nog niet veel aan de hand. Maar een week op zakenreis in een mooi klimaat. Er is altijd tijd voor ontspanning en als ze daar lekker ligt in haar kleine bikini dan ben ik benieuwd of hij alleen wakker wordt. Zeker omdat TO aangeeft dat hij veel over haar praat en haar heel aantrekkelijk vindt. Dan doet het (onbewust) wel wat met hem.
EHV1981 schreef:
16-05-2019 21:08
of juist wel om carrière te maken. Dat gebeurd genoeg. Zelf gezien in mijn omgeving. Jonge mooie vrouw met veel ambitie en een baas die al een jaar of twintig in een relatie zit. Als ze nu hier zijn is er misschien nog niet veel aan de hand. Maar een week op zakenreis in een mooi klimaat. Er is altijd tijd voor ontspanning en als ze daar lekker ligt in haar kleine bikini dan ben ik benieuwd of hij alleen wakker wordt. Zeker omdat TO aangeeft dat hij veel over haar praat en haar heel aantrekkelijk vindt. Dan doet het (onbewust) wel wat met hem.

Kijk, dat zijn de reacties waar TO wat mee kan. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
TO kan haar man wel vertrouwen, maar die assistente niet. Als zij opeens halfnaakt in zn hotelkamer staat en beide hebben al wat drank op, knappe man die daar dan nog weerstand aan kan bieden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-05-2019 21:11
Kijk, dat zijn de reacties waar TO wat mee kan. :sigh:
Tja, hij heeft gelijk
shining_star schreef:
16-05-2019 20:59
Ik kan me gewoon niet indenken dat ik me zo zou voelen als jou to. Jij bent zijn vrouw, hij heeft voor jou gekozen en al die jaren gedaan. Ja er huppelen zoveel leuke deerntjes rond..maar.. jaloers worden? Kom op zeg jij bent ook wat waard?!
Ik zeg hier altijd dat als hij meent het elders beter te kunnen krijgen, hij vooral moet gaan, want ik wens hem (en mezelf) het allerbeste. Je kunt iemand nou eenmaal niet jezelf toe eigenen. Je hebt niet alles in het leven in de hand. Heb gewoon vertrouwen in jezelf en blijf dicht bij jezelf :hug:
To heeft ook gezegd dat ze dit nooit zou verwachten, maar als het realiteit wordt kan je er toch ineens heel anders in staan. Ik snap TO best wel. Hier toch in de kennissen kring rare dingen gezien bij met name mannen van een bepaalde leeftijd waar dan in eens een jong fris dingske op de proppen kwam. Maar wat wijsheid is? Bespreken waardoor het een ding wordt? Of juist niet en het op beloop laten? Ik weet het niet eerlijk gezegd. Ik denk dat ik toch voor een open gesprek ging, dan had ik het in ieder geval geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
16-05-2019 21:07
Precies ze gebruikt het verkeerd .
Ja je hebt gelijk, sorry. Ze heeft inderdaad een indrukwekkend cv.
EHV1981 schreef:
16-05-2019 21:08
Maar een week op zakenreis in een mooi klimaat. Er is altijd tijd voor ontspanning en als ze daar lekker ligt in haar kleine bikini dan ben ik benieuwd of hij alleen wakker wordt.
Of hij zegt 'doei doei, ik ga Skypen met de kids!', loopt naar boven, trekt zich in dien nodig af om van die hinderlijke spanning in zijn lendenen af te komen en gaat over tot de orde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer tussen de bedrijven door mee te lezen en te antwoorden maar ik ben heel druk.
EHV1981 schreef:
16-05-2019 21:08
of juist wel om carrière te maken. Dat gebeurd genoeg. Zelf gezien in mijn omgeving. Jonge mooie vrouw met veel ambitie en een baas die al een jaar of twintig in een relatie zit. Als ze nu hier zijn is er misschien nog niet veel aan de hand. Maar een week op zakenreis in een mooi klimaat. Er is altijd tijd voor ontspanning en als ze daar lekker ligt in haar kleine bikini dan ben ik benieuwd of hij alleen wakker wordt. Zeker omdat TO aangeeft dat hij veel over haar praat en haar heel aantrekkelijk vindt. Dan doet het (onbewust) wel wat met hem.


In een serieus bedrijf is dat niet de manier voor een vrouw met ambitie om hogerop te komen. Wat heeft ze nu aan die ene leidinggevende boven haar, daar zitten nog meer lagen boven immers. En het laatste wat je wilt is bekend komen te staan als lichtekooi.
Madeliefjees schreef:
16-05-2019 21:12
TO kan haar man wel vertrouwen, maar die assistente niet. Als zij opeens halfnaakt in zn hotelkamer staat en beide hebben al wat drank op, knappe man die daar dan nog weerstand aan kan bieden.


Waarom in hemelsnaam zou ze dat doen? Ik vind het echt bizar dat zoveel mensen denken dat een jonge knappe intelligente vrouw zoiets stoms zou doen.
Als je man zijn ballen scheert op de dag voor vertrek, dan weet je het wel!
Oh en ook nog denken dat die man zich dan op zeker niet kan beheersen. Weird.
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 16-05-2019 21:19
7.69% gewijzigd
flyme2themoon- schreef:
16-05-2019 21:16
Ik probeer tussen de bedrijven door mee te lezen en te antwoorden maar ik ben heel druk.
Het is tijd voor wat input, de fantasie slaat op hol hier.
polydox schreef:
16-05-2019 21:13
To heeft ook gezegd dat ze dit nooit zou verwachten, maar als het realiteit wordt kan je er toch ineens heel anders in staan. Ik snap TO best wel. Hier toch in de kennissen kring rare dingen gezien bij met name mannen van een bepaalde leeftijd waar dan in eens een jong fris dingske op de proppen kwam. Maar wat wijsheid is? Bespreken waardoor het een ding wordt? Of juist niet en het op beloop laten? Ik weet het niet eerlijk gezegd. Ik denk dat ik toch voor een open gesprek ging, dan had ik het in ieder geval geprobeerd.
Euhm, de man van to is niet achterlijk en als hij meent z'n leuter achterna te moeten lopen dan doe je daar weinig aan. Blijf altijd dichtbij jezelf en weet wat je waard bent. Je kunt die man niet bezitten.
flyme2themoon- schreef:
16-05-2019 21:15
Ja je hebt gelijk, sorry. Ze heeft inderdaad een indrukwekkend cv.
Daarom heeft je man haar ook aangenomen en nergens anders om lees wat Jolly paar pagina`s terug uit eigen ervaring deelt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik er overheen gelezen: heeft deze assistente een relatie?
Madeliefjes en beetje gek hebben jullie zo weinig vertrouwen in je partner ?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
16-05-2019 21:19
Als je man zijn ballen scheert op de dag voor vertrek, dan weet je het wel!
Wat ben jij toch een eikel. 🤢
Alle reacties Link kopieren
Ok...dus áls hij ooit in jullie huwelijk vreemd zou gaan zou dat met haar zijn?

Wat zou het ergste zijn? Seks, verliefdheid? Waar kan jij in jullie huwelijk niet mee leven?

Volgens mij mag je als partner prima je zorgen uitspreken. Je voelt dat soort dingen na 20 jaar niet zomaar denk ik...
Bedenk daarbij meteen wat de consequentie zou zijn.
Praat met elkaar en daarna ligt het niet meer in jouw handen.
Dan gaat het erom welke consequentie jouw man aanvaardbaar zou vinden voor een ‘moment met haar’. Hij kiest daarvoor.

Jij kunt niet tussen hem en haar in gaan staan. Als ze het beiden willen en de gelegenheid hebben, dan kun jij dat niet stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een assistent aangenomen. Een jonge knappe, half Mexicaans, half Frans. Hij heeft een supergoed CV, spreekt drie talen vloeiend en hakkelt ook nog leuk Nederlands. Hij is intelligent en goed in zijn werk, ik kan met hem discussieren over onderwerpen waarvan mn man niet weet dat ze bestaan.

Oh we gaan ook weleens samen op reis. Niet met zn tweetjes, maar we reizen beiden vanaf dezelfde locatie en zien de rest daar. We delen dus taxi's, vliegtuigen, telefoonopladers, en soms gaan we een drankje drinken of ergens samen iets eten.

Mijn man is niet jaloers en ik sta niet op het punt om me aan hem te vergrijpen. Ik verwacht hem niet ontkleed in mn hotelbed. We hebben gewoon een toffe werkrelatie, en dat hij knap is is niet vervelend, maar verandert daar verder niks aan.
madamejean wijzigde dit bericht op 16-05-2019 21:29
11.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
16-05-2019 21:23
Misschien heb ik er overheen gelezen: heeft deze assistente een relatie?

Geen man en kinderen, geen verplichtingen.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven