De bromance van mijn man

14-09-2018 20:58 89 berichten
Help, mijn man heeft een soort van bromance. Het is niet eens met een man die hij daadwerkelijk kent, maar hij is echt obsessed over Elon Musk. :bonk: Het is Elon Musk voor, Elon Musk na. Ieder zijn hobby hoor, maar soms word ik er echt wel een beetje gestoord van.

Elk kleine detail over de zogenaamd geweldige dingen die Elon Musk doet worden gedeeld. En ik denk echt: pffhh, leker boeiend. :facepalm:

Als we onderweg zijn op de snelweg en er rijdt een Tesla langs, dan maakt het niet uit of we op dat moment een gesprek aan het voeren zijn, manlief is dan gewoon even niet aanspreekbaar en gaat nog net niet kwijlen.

Meestal kan ik er wel om lachen, maar soms irriteert het me ook wel heel erg. Helaas duurt het al zo'n 2 á 3 jaar, dus ik ben bang dat Elon Musk een blijvertje is in onze relatie :facepalm:

Sorry moest even ergens een plekje vinden om mijn hart te luchten. I know, er zijn veel ergere dingen, maar ik moest het gewoon ff kwijt. :roll:

Misschien moet ik gewoon wraak nemen en ook iemand uitzoeken om me voortaan compleet over te obsederen. Iemand tips? ;-)
Oh ik vind hem ook wel tof hoor, en heb de lanceringen ook live bekeken (maar dat doe ik sowieso al graag met alles dat de ruimte in gaat of wil gaan).

En het hyperloop gedoe ook gevolgd toen dat dus net als idee op kwam.
MevrouwJack schreef:
14-09-2018 21:24
Ik hoop dat hij niet doorslaat in alle druk, ik vond hem altijd juist heel sympathiek en bescheiden.

Ja,dat vond ik dus ook... Ik vind Elon Musk zelf ook best ok,alleen het feit dat mijn man net doet alsof hij gods gift to mankind is, dat begint me te irriteren. En dan ben ik ergens ook al snel geneigd om zelf juist wat meer de andere kant te benadrukken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft het met geschiedenisweetjes. Daar weet hij enorm veel van, vooral over de 2e Wereldoorlog. Precies dat waar ik me totaal niet voor interesseer.
Als we dan onderweg zijn en we rijden door een stukje in bijv Frankrijk dan komt er een heel verhaal over loopgraven, operation dit of dat en ik denk echt pfffffff.
Tegenwoordig maak ik dan een scheetgeluid op mijn hand.. mijn kinderen beginnen dan keihard te lachen en mijn man ook. ( komt uit een aflevering van how i met your Mother)

Echt, leuk hoor die interesses. Maar het boeit me helemaal niks!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Moezy schreef:
14-09-2018 21:02
Hahah heb echt om je topic gelachen. MIjn vriend is ook zo. Niet met Elon Musk overigens. Heb je topic lachend voorgelezen, vriend zegt: "Mannen zijn gewoon obsessief".

Qua tips: misschien een irritante politicus? Kasja Ollongren?
Die vind ik ook irritant.
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 21:32
Ja,dat vond ik dus ook... Ik vind Elon Musk zelf ook best ok,alleen het feit dat mijn man net doet alsof hij gods gift to mankind is, dat begint me te irriteren. En dan ben ik ergens ook al snel geneigd om zelf juist wat meer de andere kant te benadrukken.
Zouden er Elon-maskers bestaan?

Elon heeft een relatie met de ex-vrouw van Johnny Depp, wist je dat?

De mooiste vrouw van de wereld volgens velen.
biol schreef:
14-09-2018 21:34
Mijn man heeft het met geschiedenisweetjes. Daar weet hij enorm veel van, vooral over de 2e Wereldoorlog. Precies dat waar ik me totaal niet voor interesseer.
Als we dan onderweg zijn en we rijden door een stukje in bijv Frankrijk dan komt er een heel verhaal over loopgraven, operation dit of dat en ik denk echt pfffffff.
Tegenwoordig maak ik dan een scheetgeluid op mijn hand.. mijn kinderen beginnen dan keihard te lachen en mijn man ook. ( komt uit een aflevering van how i met your Mother)

Hahaha, mijne met het Romeinse rijk, en kunst van die schilders waar de Ninja Turtles naar vernoemd zijn (Donatello, Michelangelo). Gingen we samen naar Rome, echt OVERAL steekt hij enorme verhalen af. Werd er echt moe van, op een gegeven moment zelfs een beetje boos dat ik het gevoel had dat ik in mijn eentje op excursie was ipv op vakantie met mijn vriend. Toen was die best gekwetst. Van de week waren we in een historisch/archeologisch museum (niet in Rome, ander vakantie), en er waren steentjes. ''Wow dit is echt gaaf!! Weet je waar dit van is?? Deze steentjes werden gebruikt op weefgetouwen *bla bla bla bla*" :facepalm:
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 21:32
Jij komt er nog wel. Over een jaar ben je ook helemaal into elon.
Antoon69 schreef:
14-09-2018 21:41
Jij komt er nog wel. Over een jaar ben je ook helemaal into elon.

Dat zou je denken, maar het gaat juist de andere kant uit.... ;-)
merle78 schreef:
14-09-2018 21:39
Zouden er Elon-maskers bestaan?

Elon heeft een relatie met de ex-vrouw van Johnny Depp, wist je dat?

De mooiste vrouw van de wereld volgens velen.

Zijn al weer een tijdje uit elkaar.
MevrouwJack schreef:
14-09-2018 21:06
Dit wou ik net zeggen ;-D
Nee jôh, Elon kan natuurlijk niet fout doen...

Anagram Elon musk: me no sukl 😎
Love is the meaning of life
Die van mij heeft het niet per se met een persoonlijkheid, maar met een merk, nl. de appels onder de computers. Echt, die dingen kunnen niks fout doen in zijn beleving en de oprichter was een god. Sure, wat jij wilt.
biol schreef:

Haha, deze ook ja, niet per se loopgraven, maar wel alles omtrent de waterlinie. Het liefst wordt elke bunker tot in den treure bezocht.
diyer schreef:
14-09-2018 22:14
Die van mij heeft het niet per se met een persoonlijkheid, maar met een merk, nl. de appels onder de computers. Echt, die dingen kunnen niks fout doen in zijn beleving en de oprichter was een god. Sure, wat jij wilt.

Ja, daar heeft ie het ook een beetje mee. Maar die obsessie is inmiddels dus grotendeels ingeruild voor Tesla / Elon.
O god, hij heeft ontdekt dat ik over hem zit te roddelen.... :facepalm: Nu is ie een account aan het aanmaken. Sorry alvast O_O
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 22:20
Ja, daar heeft ie het ook een beetje mee. Maar die obsessie is inmiddels dus grotendeels ingeruild voor Tesla / Elon.
Mevrouw Morrie vergeet voor het gemak even dat ik gisteravond twee uur lang naar de keynote van Apple's productlancering heb zitten kijken.
Alvast hoi Meneer Snorriemorrie
Hahaha, sorry maar ik moet echt lachen om dit topic.
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 22:22
O god, hij heeft ontdekt dat ik over hem zit te roddelen.... :facepalm: Nu is ie een account aan het aanmaken. Sorry alvast O_O
Neeeee! :HA:
zephora schreef:
14-09-2018 22:27
Hahaha, sorry maar ik moet echt lachen om dit topic.

Ik ook hoor :biggrin:

Echt zo'n typisch vrijdagavond gaat-nergens-over topic. En nog niemand die is komen mopperen dat het nergens over gaat. Da's ook fijn :high5:
lemoos2 schreef:
14-09-2018 22:28
Neeeee! :HA:

Ja. echt waar! Maar zijn berichtje moet eerst worden goedgekeurd door een moderator :lmao:
Of een "modder-eter" zoals hij/ik dat placht te noemen.
biol schreef:

Hier nog zoeentje.

Hoewel het me geen barst interesseert wil ik best toegeven dat ik het knap vindt wat ie allemaal onthoudt. Ik zou het alleen best fijn vinden als hij ook zou kunnen onthouden welk knopje je indrukt om de vaatwasser aan het werk te zetten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 22:30
Ja. echt waar! Maar zijn berichtje moet eerst worden goedgekeurd door een moderator :lmao:
:rofl:

Afbeelding
Ik zit steeds te kijken of het bericht van de heer Snorrie al geaccepteerd is
De tactiek van mijn partner: niet luisteren en dan “O, wilde je antwoord, ik dacht dat je alleen wild praten.”

Die pas ik nu ook toe :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven