De bromance van mijn man

14-09-2018 20:58 89 berichten
Help, mijn man heeft een soort van bromance. Het is niet eens met een man die hij daadwerkelijk kent, maar hij is echt obsessed over Elon Musk. :bonk: Het is Elon Musk voor, Elon Musk na. Ieder zijn hobby hoor, maar soms word ik er echt wel een beetje gestoord van.

Elk kleine detail over de zogenaamd geweldige dingen die Elon Musk doet worden gedeeld. En ik denk echt: pffhh, leker boeiend. :facepalm:

Als we onderweg zijn op de snelweg en er rijdt een Tesla langs, dan maakt het niet uit of we op dat moment een gesprek aan het voeren zijn, manlief is dan gewoon even niet aanspreekbaar en gaat nog net niet kwijlen.

Meestal kan ik er wel om lachen, maar soms irriteert het me ook wel heel erg. Helaas duurt het al zo'n 2 á 3 jaar, dus ik ben bang dat Elon Musk een blijvertje is in onze relatie :facepalm:

Sorry moest even ergens een plekje vinden om mijn hart te luchten. I know, er zijn veel ergere dingen, maar ik moest het gewoon ff kwijt. :roll:

Misschien moet ik gewoon wraak nemen en ook iemand uitzoeken om me voortaan compleet over te obsederen. Iemand tips? ;-)
Wie is Elon Musk?
Hahah heb echt om je topic gelachen. MIjn vriend is ook zo. Niet met Elon Musk overigens. Heb je topic lachend voorgelezen, vriend zegt: "Mannen zijn gewoon obsessief".

Qua tips: misschien een irritante politicus? Kasja Ollongren?
Lady*Voldemort schreef:
14-09-2018 20:59
Wie is Elon Musk?

Elon Reeve Musk (Pretoria, 28 juni 1971) is een, als Zuid-Afrikaan geboren, Canadees-Amerikaans ingenieur[2] en ondernemer. Hij is de oprichter van SpaceX en medebedenker en -oprichter van Zip2 en Tesla. Hij was verantwoordelijk voor het succes van PayPal. Hij is algemeen directeur (CEO) en Chief Designer (CDO) van SpaceX, algemeen directeur en productarchitect van Tesla en voorzitter van SolarCity.

Bron wikipedia

Ik zou hem ook niet hebben gekend als mijn man niet zo obsessed was. Echt elk dingetje dat die kerel verzint vindt mijn man geweldig. :facepalm:
Haha :P

Misschien topman van Shell of zo? En dan alle verbrandingsmotor bevattende auto's bekwijlen en als je een tank station ziet even toeteren?
Alle reacties Link kopieren
Nou, Elon is inmiddels bezig aan een enorme meltdown, dus met een beetje geluk is het einde van de bromance in zicht.
strikjemetstippels schreef:
14-09-2018 21:03
Haha :P

Misschien topman van Shell of zo? En dan alle verbrandingsmotor bevattende auto's bekwijlen en als je een tank station ziet even toeteren?

Oeh dat vind ik een goeie :biggrin:

Het stomme is: ik ben ook helemaal voor elektrische auto's, zonnepanelen, herbruikbare raketten etc. Maar omdat mijn man zo extreem obsessief is voel ik steeds meer antipathie.
Foechoer schreef:
Nou, Elon is inmiddels bezig aan een enorme meltdown, dus met een beetje geluk is het einde van de bromance in zicht.

O echt? Kijk, dat hoor ik nou nooit :roll:

Als ik iets negatiefs over meneer Musk lees stuur ik het uiteraard altijd door aan mijn man en vraag hem om een verklaring :bonk:
Foechoer schreef:
Dit wou ik net zeggen ;-D
Tjezus, wat vals
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 21:05
O echt? Kijk, dat hoor ik nou nooit :roll:

Als ik iets negatiefs over meneer Musk lees stuur ik het uiteraard altijd door aan mijn man en vraag hem om een verklaring :bonk:
Houd z'n Twitter in de gaten zou ik zeggen, daar komt wel eens wat voorbij
Tjezus, wat vals
snorriemorrie schreef:
Elon Reeve Musk (Pretoria, 28 juni 1971) is een, als Zuid-Afrikaan geboren, Canadees-Amerikaans ingenieur[2] en ondernemer. Hij is de oprichter van SpaceX en medebedenker en -oprichter van Zip2 en Tesla. Hij was verantwoordelijk voor het succes van PayPal. Hij is algemeen directeur (CEO) en Chief Designer (CDO) van SpaceX, algemeen directeur en productarchitect van Tesla en voorzitter van SolarCity.

Bron wikipedia

Ik zou hem ook niet hebben gekend als mijn man niet zo obsessed was. Echt elk dingetje dat die kerel verzint vindt mijn man geweldig. :facepalm:
Laat je man toch lekker. De kans dat hij er met Elon vandoor gaat lijkt me nihil.
Ik ken ook zo iemand. Die heeft zijn dochter als tweede naam Elon gegeven.
Hij was stoned bij een podcast aangeschoven oid en nu zijn er (weer) allerlei bestuurders opgestapt.
MevrouwJack schreef:
14-09-2018 21:06
Houd z'n Twitter in de gaten zou ik zeggen, daar komt wel eens wat voorbij

Je bedoelt bijvoorbeeld wat ie had gezegd over die duiker op Thailand? Daar had ik inderdaad wel wat van meegekregen.

Wat mij nu bijvoorbeeld irriteert is dat Tesla blijkbaar nu een soort software update heeft gedaan waardoor mensen uit Californië hun elektrische auto beter kunnen opladen zodat ze asap kunnen vertrekken uit het orkaangebied, maar dan denk ik: pffh, doe het niet met zoveel poeha. Als je iets goeds wilt doen, doe het dan gewoon en praat er niet over. Allemaal puur publiciteit, maar mijn man doet net alsof Elon Musk een godheid is die het beste met de mensheid voor heeft ipv met zijn portemonee.
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 21:04
Oeh dat vind ik een goeie :biggrin:

Het stomme is: ik ben ook helemaal voor elektrische auto's, zonnepanelen, herbruikbare raketten etc. Maar omdat mijn man zo extreem obsessief is voel ik steeds meer antipathie.
Stel serieus voor een oldtimer te willen aan schaffen, 'een echte auto dus nog voor die software gestuurde elektrische meuk'. Een avondje verdiepen en de termen onthouden en klaar.
Fragolisa schreef:
14-09-2018 21:07
Ik ken ook zo iemand. Die heeft zijn dochter als tweede naam Elon gegeven.

:HA: Dat meen je niet!!
Tijdens de podcast met Joe Rogan zag ie er pijnlijk vermoeid uit en klonk ie alsof ie aan de drugs was. Was ie uiteindelijk ook toen ie een stevige hijs van een joint nam.

Aparte man wel. Helaas voor hem gaat Tesla het niet redden nu de grote automerken in hoog tempo elektrische auto's presenteren.
Foechoer schreef:

Houd er svp rekening mee dat veel media zich vooral richten op slecht nieuws.
Of graag dingen op een negatieve manier belichten.

Elon is uitzonderlijk begaafd, Hij heeft de complete arrogante Duitse auto industrie in hun hemd gezet.

Idem met alle traditionele ruimtevaart concurrenten.

99% van de CEO's en CFO's zijn geen ondernemers, maar hun hele leven in loondienst geweest. Ze hebben nog nooit een bedrijf opgericht, laat staan iets wat een complete bedrijfstak op zijn kop heeft gezet.

Dat die man van TO onder de indruk is kan ik goed begrijpen :)
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 20:58
Misschien moet ik gewoon wraak nemen en ook iemand uitzoeken om me voortaan compleet over te obsederen. Iemand tips? ;-)

Tip:Afbeelding

;-D
julius schreef:
14-09-2018 21:13
Tijdens de podcast met Joe Rogan zag ie er pijnlijk vermoeid uit en klonk ie alsof ie aan de drugs was. Was ie uiteindelijk ook toen ie een stevige hijs van een joint nam.

Aparte man wel. Helaas voor hem gaat Tesla het niet redden nu de grote automerken in hoog tempo elektrische auto's presenteren.

Ik ga dit straks tegen mijn man zeggen..... Ik ga nu alvast zijn reactie voorspellen.Ik denk dat ie gaat zeggen dat Elon Musk dat helemaal niet erg vindt,want hij heeft Tesla alleen opgericht om de automarkt op te schudden, zodat de transitie naar elektronische auto's sneller zou gaan. :rofl:
julius schreef:
14-09-2018 21:13

Misschien kun je wat vaker meelezen op

https://electrek.co

of:

https://insideevs.com

dan ben je wat beter geïnformeerd dan wanneer je alleen negatieve oude media tot je neemt.

(Tesla adverteert niet, dat is ook een reden waarom sommige media zo negatief zijn)
snorriemorrie schreef:
14-09-2018 21:08
Je bedoelt bijvoorbeeld wat ie had gezegd over die duiker op Thailand? Daar had ik inderdaad wel wat van meegekregen.

Wat mij nu bijvoorbeeld irriteert is dat Tesla blijkbaar nu een soort software update heeft gedaan waardoor mensen uit Californië hun elektrische auto beter kunnen opladen zodat ze asap kunnen vertrekken uit het orkaangebied, maar dan denk ik: pffh, doe het niet met zoveel poeha. Als je iets goeds wilt doen, doe het dan gewoon en praat er niet over. Allemaal puur publiciteit, maar mijn man doet net alsof Elon Musk een godheid is die het beste met de mensheid voor heeft ipv met zijn portemonee.

Voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen. Hij komt op mij niet over als een graaier en werkt wat 70 uur per week?
Niet iemand die zo'n cliché instagram patser lifestyle er op na houdt gelukkig

(Wat hij met zijn vermogen makkelijk had kunnen regelen)

Wel zou hij idd ietsje terughoudend kunnen zijn met twitter e.d.. Leidt erg af van het wezenlijke vind ik (En verschaft ammunitie aan vijandige mensen, totaal onnodig)
Ik hoop dat hij niet doorslaat in alle druk, ik vond hem altijd juist heel sympathiek en bescheiden.
Tjezus, wat vals
Mijn zoon heeft trouwens wel een crush voor Tesla's. Hij fotografeert ze altijd, als hij er per ongeluk eentje tegenkomt onderweg en dan moet ik die foto's uitgebreid bewonderen en zo. Dus misschien moet ik dit topic toch even blijven meelezen.
quattro35 schreef:
14-09-2018 21:20

Misschien kun je wat vaker meelezen op

https://electrek.co

of:

https://insideevs.com

dan ben je wat beter geïnformeerd dan wanneer je alleen negatieve oude media tot je neemt.

(Tesla adverteert niet, dat is ook een reden waarom sommige media zo negatief zijn)
Tesla produceert momenteel 100.000 auto's per jaar. Dat is echt peanuts.

Ik ben helemaal niet negatief over Tesla. Ik rij er graag in, vooral omdat ze zo achterlijk snel zijn.

Dat zijn de electrische auto's van de concurrentie echter ook. De Hyundai Kona bijvoorbeeld kost 39k, heeft een range van 500 kilometer en is nu te bestellen. Je zou wel gek zijn om nog een model 3 te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven