de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Eh Boogje...wat een rare posting, ook als het alleen een reactie op de OP is. Fatsoenlijk gedrag heeft niks met de golflengte te maken. Dus.

Verder ken ik het wel, heb ook weleens een "aanvaring" gehad met een man die er van overtuigd was dat "we" iets moesten gaan doen met de gevoelens die "we" voor elkander hadden. Ik vraag me af wie de andere helft van "we" was, want ik in elk geval niet.
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 15:09:

Eh Boogje...wat een rare posting, ook als het alleen een reactie op de OP is. Fatsoenlijk gedrag heeft niks met de golflengte te maken. Dus.

Verder ken ik het wel, heb ook weleens een "aanvaring" gehad met een man die er van overtuigd was dat "we" iets moesten gaan doen met de gevoelens die "we" voor elkander hadden. Ik vraag me af wie de andere helft van "we" was, want ik in elk geval niet.

Natuurlijk had jij wel gevoelens voor hem, heel erg onderbewust.

Anyway, ik wacht op een vervolg nu.
Waar blijft de update??
quote:floor72 schreef op 13 november 2009 @ 23:28:

Tssss.... kan blijkbaar niet eens meer rustig uit werken gaan zonder dat ik 'DE livetoestand' van het jaar mis.

Waarom heb je dan ook geen forumverlof aangevraagd?
quote:lindy schreef op 14 november 2009 @ 15:10:

[...]

Natuurlijk had jij wel gevoelens voor hem, heel erg onderbewust.

Anyway, ik wacht op een vervolg nu.Uiteraard, zo onderbewust dat ik het zelf niet eens wist.
quote:boogje schreef op 14 november 2009 @ 14:20:

[...]

Mijn fout.. Dat krijg je als je reageert zonder het topic eerst helemaal door te lezen.. maar waren mij teveel pagina's.. Tip: lees alleen de postings van choco.. dan heb je toch het hele verhaal.
Ik meen dat Chocoman ons had beloofd dat hij Choco netjes terug zou brengen....

Dus waar is ze?
Wellicht kunnen we een opsporingsbevel laten uitvaardigen.

Dit is geen doen zo, gisteren liep mijn hele planning in de war en nu weer.
He dames! Jullie maken me steeds blij met een dode mus!!! Zie ik het topic weer in de lijst staan op de pagina met categorieën en denk ik DAAR IS CHOCO!!!!

Mooi niet....

Choco waar blijf je?
Ja Yasmijn, ik ben voor! Mijn hele planning loopt hier ook alweer in de war!
quote:CakeCup schreef op 14 november 2009 @ 15:29:

Ja Yasmijn, ik ben voor! Mijn hele planning loopt hier ook alweer in de war!

Ik moet nu doen wat ik gisteren niet heb gedaan, door die enge buurman.

En dat lukt me weer niet echt. De stofzuiger en de mop staan me afwachtend aan te kijken.
En waar is Morse als je m nodig hebt?
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 15:30:

En waar is Morse als je m nodig hebt? Peter RRRRRR.
quote:CakeCup schreef op 14 november 2009 @ 15:28:

He dames! Jullie maken me steeds blij met een dode mus!!! Zie ik het topic weer in de lijst staan op de pagina met categorieën en denk ik DAAR IS CHOCO!!!!

Mooi niet....

Choco waar blijf je?Ik geef het op en ga nu echt wat doen. Het is zelfs prachtig weer.
Elke x als dit topic bovenaan staat denk ik, Yes, update. Maar nee hoor.

Chocolaadje verlos ons! We zijn erg nieuwsgierig!
...
Ow ja, das ook goed. Laat m gelijk Charlie da Silva meenemen om een hartig woordje met de buurman te spreken.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2009 @ 15:30:

[...]

Ik moet nu doen wat ik gisteren niet heb gedaan, door die enge buurman.

En dat lukt me weer niet echt. De stofzuiger en de mop staan me afwachtend aan te kijken.Hier hetzelfde. De koelkast lijkt net een echoput, de stofzuiger en dweil staan te wachten. Ik heb alleen wel de afwas gedaan, maar ja, dat was om 4:00 uur 's nachts, toen verwachtte ik toch geen update .
Zie nu in de quote dat Cakecup hetzelfde zei... Ik geef het ook op.
...
quote:queenie1 schreef op 14 november 2009 @ 15:32:

Elke x als dit topic bovenaan staat denk ik, Yes, update. Maar nee hoor.

Chocolaadje verlos ons! We zijn erg nieuwsgierig!Ja. En we hebben ook nog eens geen eigen leven
He jongens toe nou!

Ksssshhht!

Ga buiten spelen!
Goed idee om dit topic aan buurvrouw te laten lezen!

Heb dit topic ook pas vandaag ontdekt en in één stuk door alle 42 pagina's zitten lezen. Spannend!
Denk erom, buurman, ik moet om 1700 uur weg. Dan wens ik een update gehad te hebben!
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 15:30:

En waar is Morse als je m nodig hebt? die heeft een ban toch?
Zou de buurman Choco dan toch te pakken hebben gekregen?

Is dat een choco- of een poeptaart cakecup??

Ziet er nogal ranzig uit *proest*
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven