De eerste "Ik hou van je".

12-03-2020 22:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zo ver. Vriend verklaart net op de app: "ik hou van je liefje". Voor het eerst sinds onze nu 1 jarige relatie.
Ja ik hou ook van hem. Vaak als ik naar hem kijk denk ik: oh wat hou ik van jou. Maar ik zeg het niet. Ik krijg het niet over mijn lippen, durf het niet te zeggen.

En nu overrompeld het me allemaal en reageerde ik alleen maar met een hartje (heel infantiel topic dit) en nu moet ik huilen. Van blijdschap of verdriet ik weet het niet.

Wat raar dit.
Alle reacties Link kopieren
Oh en anders laat je hem dit topic maar lezen. :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
13-03-2020 00:40
Oh en anders laat je hem dit topic maar lezen. :proud:
Nee nee. Mick is mijn alterego waar hij niks over weet.
Alle reacties Link kopieren
Ok ok.

Niet doen dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En? En? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner zei "per ongeluk" ik hou van jou tijdens de eerste keer sex. Ook nog in de "verkeerde" taal. Toen ik vroeg: "Wát zei je?" zei hij heel beduusd "Niks, laat maar!" Moest ik door dit topic even aan denken. :P Een poosje later zei hij het volmondig in alle talen die we kennen tegen me en ik tegen hem.

Ik kan het trouwens alleen (terug)zeggen als ik het meen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik fluisterde het de eerste keer tegen mijn vriendin toen ik dacht dat ze sliep. Hahahaha. Was ze nog wakker! Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ze het terug zei toen. Maar bij mij MOEST het eruit. ;)
Alle reacties Link kopieren
Schattig! :flirting:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Wat lief <3

Bij mij ging het heel stom. We hadden (na een paar maanden) een gesprek tijdens een boswandeling en hij vroeg waar ik bang voor was. Ik zie: dat ik meer van jou ga houden dan jij van mij. Hij: maar ik hou allang een beetje van je!

Wij zijn nogal emo types. Mijn ex vond dat ik het moest merken aan zijn gedrag, mijn lief en ik zeggen het een paar keer in de week. En ja, ik merk het ook aan zijn gedrag maar het horen en zeggen vind ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
13-03-2020 08:40
Ik fluisterde het de eerste keer tegen mijn vriendin toen ik dacht dat ze sliep. Hahahaha. Was ze nog wakker! Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer of ze het terug zei toen. Maar bij mij MOEST het eruit. ;)
:heart: :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Arme vriend van to

Lucht hij zijn hart, krijgt hij een emoticon terug o_o .l

Je had ook kunnen reageren met "Wat lief! Ik ook van jou"
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
13-03-2020 13:14
Arme vriend van to

Lucht hij zijn hart, krijgt hij een emoticon terug o_o .l

Je had ook kunnen reageren met "Wat lief! Ik ook van jou"
"Ik ook van jou" is toch veel nietszeggender?
Nova66 schreef:
12-03-2020 23:10
Ik hou van jou is voor een man het zelfde als "ik vind je leuk".
Mijn vriend is 8 jaar samen geweest met zijn ex en ze is nog steeds een beetje O_o dat hij in hun relatie nooit ik hou van jou heeft gezegd en tegen mij wel.

Dus nee, dat zegt niet iedere man even gemakkelijk.
fluttershy schreef:
13-03-2020 13:31
Mijn vriend is 8 jaar samen geweest met zijn ex en ze is nog steeds een beetje O_o dat hij in hun relatie nooit ik hou van jou heeft gezegd en tegen mij wel.

Dus nee, dat zegt niet iedere man even gemakkelijk.
Beetje koekoek dat ze zo lang is samengeweest met iemand die niet van haar houdt (of nou ja, dat zou ik niet willen/kunnen)

Ik floepte het er na 3 maanden daten uit tijdens een festival en dacht nog “oh stik, dat was niet de bedoeling” mijn vriend leek zich lam te schrikken en later die dag zei hij het terug ❤️
stellar schreef:
13-03-2020 13:35
Beetje koekoek dat ze zo lang is samengeweest met iemand die niet van haar houdt (of nou ja, dat zou ik niet willen/kunnen)

Ik floepte het er na 3 maanden daten uit tijdens een festival en dacht nog “oh stik, dat was niet de bedoeling” mijn vriend leek zich lam te schrikken en later die dag zei hij het terug ❤️
Zij dacht 'dat hij gewoon niet zo was.'
Nu met mij ziet ze hoe het ook had kunnen zijn, hoe hij is als hij wel gek is op iemand.

Was ook best een pijnlijk moment dat hij in het begin tegen mij zei nog nooit een serieuze relatie gehad te hebben en dat zij later tegen me zei dat ze had gedacht dat hij de vader van haar toekomstige kinderen was. Van die momenten om een tactvolle stilte te laten vallen ipv wat terug te zeggen.

Voor haar pure tijdverspilling natuurlijk. Heb er zelf ook een relatie van 16 jaar in dat kader op zitten, dus ik voel met haar mee.
fluttershy schreef:
13-03-2020 13:42
Zij dacht 'dat hij gewoon niet zo was.'
Nu met mij ziet ze hoe het ook had kunnen zijn, hoe hij is als hij wel gek is op iemand.

Was ook best een pijnlijk moment dat hij in het begin tegen mij zei nog nooit een serieuze relatie gehad te hebben en dat zij later tegen me zei dat ze had gedacht dat hij de vader van haar toekomstige kinderen was. Van die momenten om een tactvolle stilte te laten vallen ipv wat terug te zeggen.

Voor haar pure tijdverspilling natuurlijk. Heb er zelf ook een relatie van 16 jaar in dat kader op zitten, dus ik voel met haar mee.
Oeps lekkere situatie inderdaad.
Volledig off-topic maar jouw vriend is dan 8 jaar met iemand geweest waar hij niet van hield én niet zag als serieuze relatie?
Das ook een beetje vreemd?
Flutter jouw vriend klinkt niet bepaald als een leukerd..

Mick wat heerlijk! Is je gegund al die liefde :flirting:
Weet dat je jaren hebt gezocht, net als ik, in het Tinder topic destijds.
Nu al een jaar, dus jullie zijn al echt, echt. Houden van :heart: lief!
stellar schreef:
13-03-2020 15:21
Oeps lekkere situatie inderdaad.
Volledig off-topic maar jouw vriend is dan 8 jaar met iemand geweest waar hij niet van hield én niet zag als serieuze relatie?
Das ook een beetje vreemd?
O, hij is wel verliefd geweest, maar zag er geen toekomst mee. Gewoon zien waar het op uit liep zeg maar. En voor je het weet zo jaren samen. Op zich ook wel heel simpel, klein geïsoleerd dorpje, weinig keuze, ons kent ons, zusje van beste vriend van broer, dus ook niet makkelijk weer naar een ander...

Ik ga niks zeggen. Ik was 16 jaar samen met de vader van mijn kinderen. Zelfs nooit verliefd geweest. Ik dacht dat dat voor pubers was. Tot dat de relatie over was en ik iemand anders tegen kwam (niet mijn huidige vriend) en nog wél verliefd kon worden!

En ik zei wel ik hou van jou tegen mijn ex. Ik wist ook niet echt wat voor gevoel dat was.
anoniem_203514 wijzigde dit bericht op 13-03-2020 15:57
0.77% gewijzigd
Dubbel
fluttershy schreef:
13-03-2020 15:55
O, hij is wel verliefd geweest, maar zag er geen toekomst mee. Gewoon zien waar het op uit liep zeg maar. En voor je het weet zo jaren samen. Op zich ook wel heel simpel, klein geïsoleerd dorpje, ons kent ons, zusje van beste vriend van broer, dus ook niet makkelijk weer naar een ander...

Ik ga niks zeggen. Ik was 16 jaar samen met de vader van mijn kinderen. Zelfs nooit verliefd geweest. Ik dacht dat dat voor pubers was. Tot dat de relatie over was en ik iemand anders tegen kwam (niet mijn huidige vriend) en nog wél verliefd kon worden!

En ik zei wel ik hou van jou tegen mijn ex. Ik wist ook niet echt wat voor gevoel dat was.
Was ook geen oordeel hoor, meer verwondering. Bedankt voor je antwoorden en fijn dat je nu wel weet wat houden van is en hoe het voelt 🙂
Friezin71 schreef:
12-03-2020 23:08
Getver, dat is toch helemaal geen fijn antwoord als iemand voor het eerst zegt dat ie van je houdt?

TO, relatie hier iets korter, ook na lange tijd single te zijn geweest. Ik zeg het al een tijdje tegen hem in mijn hoofd (... ;-)) en op een gegeven moment floept het er vast wel uit. Misschien kun je hem antwoorden hoe je je echt voelt. Dat het je raakt en dat je zo blij met hem bent.
Is een prima antwoord. Het hoeft niet allemaal zo zwaar te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven