de eetclub, wie heeft het gelezen en dacht wauw......

09-10-2009 15:30 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het boek de eetclub van Saskia Noort gelezen, voor al de momenten die gaan over het houden van nog een man was zo.....

.. jeetje ik ben hierin niet alleen dus.

Wie herkent dit ook? En voelt zich verscheurd en vertwijfelt in deze.
Ik ken het niet, maar vond het een heel mooi boek (sorry, wilde toch even reageren!)
het was zeker een mooi boek, dat terzijde als je zo kunt schrijven. Petje af!
Waar wil je heen Vicky?

Boekbespreking of eigen liefdesperikelen???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Maar jij zit blijkbaar in een lastige situatie en houdt ook van een andere man?
hey dames,

dit is voor mij nieuw op dit forum ook! maar bedankt voor de reacties .En inderdaad ik zoek tja, wijsheid in deze. Die ik heel goed weet maar stuur dat hart maar eens de juiste kant op!
quote:Vicky66 schreef op 09 oktober 2009 @ 15:38:

En inderdaad ik zoek tja, wijsheid in deze. Die ik heel goed weet maar stuur dat hart maar eens de juiste kant op!

Jaja, duidelijk

Misschien kun je een ietsepietse specifieker zijn? maakt het makkelijker reageren, zeg maar.
Kun je misschien wat meer vertellen? Dont get it helemaal nl...
Ik vind je OP tamelijk vaag.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
De eetclub is trouwens een ok boek. Leest lekker weg.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
.
anoniem_92272 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:13
Reden: ben er klaar mee
% gewijzigd
Oh, het is een het-overkomt-je-topic. Ik haak af.
En nou nog een keer in de ik-vorm: wat maak JIJ mee?
dat ik nu met rode wangen achter mijn laptop zit en me afvraag of ik hier wel goed aan doe.

Eigenlijk wil ik geen oplossing maar wil ik horen dat ik niet alleen op de wereld ben hiermee. ik dacht gedeelde smart, halve smart en meid houvol, er komt een dag dat je de deur voor zijn neus dicht kan gooien en heerlijk verder kan met je burgelijke leventje! Het is mij ook gelukt!
Ik geloof dat het in de Eetclub niet zo goed afliep voor de betrokkenen, hoor.
.
dat was toch met die malafide man, of was dat de verbouwing?
Tsja, zolang jij je huidige leventje als burgerlijk beschrijft, blijft dat groene gras elders trekken he?

Er is een topic voor vrouwen met twee liefdes, loopt dat nog, dames?
In de eetclub loopt het fout af. In het echt meestal ook. Maar dat is nou net wat iemand die op een roze wolkje zit liever niet wil horen.
Heb je het hier weleens met je man over durven hebben?
Bespreek het met je man, dat werkt vaak heerlijk ontnuchterend.

Stiekum afspreken, verliefd zijn ed is natuurlijk harstikke spannend maar als je wordt geconfronteerd met de realiteit en je man's reactie ziet, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je inziet dat je leven vaak niet gelijk is aan de verhaallijn in een opgewaarde streekroman.
Kijk inderdaad maar eens bij 'Twee Liefdes', voor jou de bevestiging dat je niet alleen op de wereld bent.

Mijn verhaal in notedop; gelukkig getrouwd, kids uit de luiers (klassieke moment binnen de psychologie),minder tijd voor elkaar en dan....verliefd op goede vriend.Achtbaan van gevoelens, gevoel overheerste verstand, hart en vlinders gevolgd.

Gezinsdrama's, keuze moeten maken om geliefde los te laten, verdriet,pijn, een bijna ontwricht gezin en een levenslang verdriet om een verloren liefde en viendschap.

Het was een grote emotionele levensles, ik kan het je niet aanraden.

Boekentips: Witte Liefde; Wanda Reisel

Zout op mijn huid; Benoite Grout
Hoi,

Je bent niet alleen op de wereld; hier nog een!

En ja, ik heb (uiteindelijk) een keuze gemaakt. Met veel verdriet.

Wat daaraan vooraf ging was een achtbaan. Ik herken het zo van elke keer je mail checken, mobiel checken etc.

Hier heeft mijn gezin ondergeleden. Ik hing als een zombie op de bank. Fleurde op als hij contact had gezocht etc. Ooh, ik kan nog wel uren doorgaan met schrijven hierover.

Uiteindelijk afscheid genomen, ongeveer een jaar geleden. Nog elke dag denk ik aan hem, een paar keer per dag zelfs. Ik heb een keus gemaakt omwille van mijn gezin. En dat doet pijn maar ook weer niet. Ik hou van hem, hij houdt van mij maar toch past het (nog) niet.
Hoever ben jij in het contact met hem? En idd, zoals marla schrijft; een grote emotionele levensles, het is niet aan te raden....Het doet pijn.
Ik heb het boek wel gelezen maar ik weet niet meer waarover het ging. Al die zogenaamde 'literaire' thrillers lijken op elkaar.
We zagen elkaar ongeveer een keer per maand. Toen heeft hij van dichtbij meegemaakt dat een andere relatie door vreemdgaan kapot ging en is hier van geschrokken. Onze afspraak was er mee te stoppen als eentje er problemen mee kreeg. Dus dat doe je dan en dat doet pijn. Nu is het nog mailen en heel af en toe een telefoontje. Radicaal stoppen lijkt het beste maar daar zijn we allebei nog niet aan toe geloof ik.

Met mijn man, erover hebben, wauw de gedachte alleen al daar krijg ik het spaans benauwd van. Wie heeft dat aangedurfd en is daar sterker uitgekomen? Jij Salle?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven