De open relatie
maandag 29 april 2019 om 15:32
Hey allemaal, kzit een beetje met een knoop in men maag en moest het tegen iemand vertellen,
Ik dacht ik zet het eff op een forum waar niemand mij kent, dit is mijn verhaal.
ik ben 8 jaar samen met mijn vriendin, hebben samen 2 kindjes >3jaar.
Wij houden met heel ons hart van elkaar ,maar missen zo de spanning en aandacht.
Vooral zij had het daar moeilijk mee. Pas op, ik zou ook genieten moest ik aandacht krijgen van iemand anders, ik heb alleen mijn uiterlijk niet zo mee denk ik. Hier heb ik al lang vrede mee omdat ik weet dat ik echt trots kan zijn op wie ik ben!
Wij zijn dus aan een open relatie begonnen, echt stapje per stapje.
1. chatten en flirten met andere
2. date met andere kussen mag (in deze stap zitten we momenteel)
3. all the way
we zijn beide al jaloers geweest en houden nog steeds super veel van elkaar.
nu het ding is, voor haar is allemaal zo simpel.
neem nu bv. tinder 4,5 swipes en ze heeft al een match.
als we nog eens uitgaan zie ik altijd wel mannen kijken naar haar.
Ik gun het haar allemaal wel he maar Godverdorie. Ik wil ook aandacht!
Daarom moeten ze niet allemaal voor mijn voeten vallen he.
Geef mij gewoon ook eens een kans
Ik moest er eens even over zeuren want als ik dit tegen mijn vriendin zeg gaat ze zich helemaal schulden voelen en medelijden hebben. Dat kan ik nu ook wel missen.
Ik dacht ik zet het eff op een forum waar niemand mij kent, dit is mijn verhaal.
ik ben 8 jaar samen met mijn vriendin, hebben samen 2 kindjes >3jaar.
Wij houden met heel ons hart van elkaar ,maar missen zo de spanning en aandacht.
Vooral zij had het daar moeilijk mee. Pas op, ik zou ook genieten moest ik aandacht krijgen van iemand anders, ik heb alleen mijn uiterlijk niet zo mee denk ik. Hier heb ik al lang vrede mee omdat ik weet dat ik echt trots kan zijn op wie ik ben!
Wij zijn dus aan een open relatie begonnen, echt stapje per stapje.
1. chatten en flirten met andere
2. date met andere kussen mag (in deze stap zitten we momenteel)
3. all the way
we zijn beide al jaloers geweest en houden nog steeds super veel van elkaar.
nu het ding is, voor haar is allemaal zo simpel.
neem nu bv. tinder 4,5 swipes en ze heeft al een match.
als we nog eens uitgaan zie ik altijd wel mannen kijken naar haar.
Ik gun het haar allemaal wel he maar Godverdorie. Ik wil ook aandacht!
Daarom moeten ze niet allemaal voor mijn voeten vallen he.
Geef mij gewoon ook eens een kans
Ik moest er eens even over zeuren want als ik dit tegen mijn vriendin zeg gaat ze zich helemaal schulden voelen en medelijden hebben. Dat kan ik nu ook wel missen.
You only live once, so be happy as much as possible!
maandag 29 april 2019 om 17:06
Tja, ik denk toch dat je dit soort dingen met haar moet bespreken. Vooral in een open relatie is vertrouwen en je emoties kunnen uiten het belangrijkste. Je moet het ook echt beiden willen, en je moet ook zeker weten dat niet 1 van de 2 het doet om ervoor te zorgen dat de ander dan niet weggaat. Weet je zeker dat dat laatste niet het geval is?
Stel dat je er toch moeite mee blijkt te hebben, zou zij dan meteen voor jou kiezen bijvoorbeeld? Dat zijn wel echt belangrijke dingen in dit soort relaties.
Stel dat je er toch moeite mee blijkt te hebben, zou zij dan meteen voor jou kiezen bijvoorbeeld? Dat zijn wel echt belangrijke dingen in dit soort relaties.
maandag 29 april 2019 om 17:13
Dit.Lucifer2018 schreef: ↑29-04-2019 17:10Dus je wil eigenlijk alleen een open relatie als jij net zo veel rond kan neuken als zij? Je bent jaloers op haar aantrekkingskracht?
Deze regeling lijkt me gaan leiden tot een hele hoop gedoe, Ik denk niet dat dat goed af zal lopen, want jullie staan er heel anders in.
maandag 29 april 2019 om 17:20
Zo gaat het niet werken. Bron: eigen ervaring.
Mijn ex zat er hetzelfde in als jij: ik mocht alleen als hij ook een date had. Resultaat: ik mocht zelden of nooit. Dat leverde aan beide kanten veel frustraties op.
Een open relatie ga je aan omdat je het elkaar gunt. Niet onder het mom van: allebei hetzelfde. Je doet het omdat je het fijn vindt dat je vriendin geniet, omdat jij daar ook weer van geniet.
Begin eens samen in een parenclub, je kunt afspreken om zo'n avond alleen met elkaar te vrijen (apart op safari gaan is een no-no in een parenclub). Dan kun je het samen ervaren, en dat geeft op zich al heel veel prettige spanning.
Mijn ex zat er hetzelfde in als jij: ik mocht alleen als hij ook een date had. Resultaat: ik mocht zelden of nooit. Dat leverde aan beide kanten veel frustraties op.
Een open relatie ga je aan omdat je het elkaar gunt. Niet onder het mom van: allebei hetzelfde. Je doet het omdat je het fijn vindt dat je vriendin geniet, omdat jij daar ook weer van geniet.
Begin eens samen in een parenclub, je kunt afspreken om zo'n avond alleen met elkaar te vrijen (apart op safari gaan is een no-no in een parenclub). Dan kun je het samen ervaren, en dat geeft op zich al heel veel prettige spanning.
maandag 29 april 2019 om 17:21
Eens.JollyRider schreef: ↑29-04-2019 17:10Als je niet zo aantrekkelijk bent, kan je ook blij zijn metje vriendin. Je had ook alleen kunnen zijn
maandag 29 april 2019 om 18:08
maandag 29 april 2019 om 18:55
Niet voor niks dat mannen vaak pretenderen single/gescheiden/bijna gescheiden te zijn want zo krijgen ze meer aandacht van vrouwen (onder valse voorwendselen weliswaar). Maar het beschikbaar zijn voor een monogame relatie maakt zo'n vent de moeite waard (mits hij ook nog wat ander goede eigenschappen heeft zoals een goede baan en aantrekkelijke persoonlijkheid). En dan is seks een van de aspecten; niet meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 29 april 2019 om 21:52
Blijkbaar niet want TO kan niet zo makkelijk aan sex komen dan zijn partner. Boehoe.Marigold1986 schreef: ↑29-04-2019 21:48Wat een rare manier van relatie voeren. Werkt dit echt voor sommige mensen??!
Nou ja... iig stukken beter dan vreemdgaan...