De ultieme afknapper

27-03-2007 22:25 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor jullie de ultieme afknapper is in een "relatie".Ik persoonlijk heb er nogal wat.Groetjes Lynn bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren


Jullie hebben het veel over VIEZE dingen

Wat dacht je van eentje die echt SMETVREES heeft??

EEN pluisje op zijn shirt en t gaat in de was...

Raakt geen deurknop aan zonder daarna zijn handen te wassen.

Heb er zo een gehad om gestoord van te worden!!





Liever dat dan iemand die gewoon niet zijn handen wast , ieuwwwwwwwwww.....
Alle reacties Link kopieren
OKEE maar hij gebruikte werkelijk 3 keukenrollen per dag om zijn handen af te drogen..
Alle reacties Link kopieren
ik had een vriend ( inmiddels ex ). Die een keer fluitend met de krant en een draagbare kachel naar het toilet ging om nummer 2 te doen. Daarna kwam hij weer fluitend terug en zei doodleuk : Als ik jou was zou ik de eerste paar uur niet in het toilet komen!!! Toen ik even later toch echt moest zag ik dat hij niet door had getrokken. :o
Alle reacties Link kopieren
Oh - wat lachen dit!



Ik heb er een die zou voor hem een afknapper zou moeten zijn geweest, maar werd toen voor mij in ieder geval zeker een afknapper.



Lekker gegeten, lange avond, veels te veel gedronken... tja, begon me eigenlijk wat beroerd te voelen. We gingen toen naar mijn huis. Hij probeerde me te zoenen, en toen moest ik heel snel naar het toilet om alles er uit te gooien. Ik kon het niet meer binnen houden. :$



Je zou toch denken dat ie daar wel op afknapt. Maar nee hoor, kom ik terug, hij vraagt of het gaat, ik ga weer op de bank zitten. Probeert ie me weer te zoenen!    Jakkes!
Alle reacties Link kopieren
OKEE maar hij gebruikte werkelijk 3 keukenrollen per dag om zijn handen af te drogen..
Ja hij wast zn handen en hij wil zn handen natuurlijk ook goed droog hebben hahahaha

Alle reacties Link kopieren
ik had een vriend ( inmiddels ex ). Die een keer fluitend met de krant en een draagbare kachel naar het toilet ging om nummer 2 te doen. Daarna kwam hij weer fluitend terug en zei doodleuk : Als ik jou was zou ik de eerste paar uur niet in het toilet komen!!! Toen ik even later toch echt moest zag ik dat hij niet door had getrokken. :o
Dat ga je toch niet menen he? Bah bah bah ;(
Ik zat laatst in de trein naast een ouder echtpaar. Allebei netjes gekleed, de man had een pak aan , ook netjes. Hij had er alleen tweetysokken onderaan. Eerlijk waar. Tweetysokken. Ik vroeg me af of hij wel helemaal normaal was. ;)

Zoiets moest echt verboden worden.
Alle reacties Link kopieren
Hihi – ook erg…Had een relatie met een australier tijdens een backpack-half jaar. Loop zijn huis binnen, kijkt me een grote greyhound aan: “and this is ****, my favourite girl” (hij had het over de hond!!!). precies hoe ‘favourite’ ze was kwam ik achter toen ik die eerste avond het bed met hun beiden mocht delen en toen ze de volgende dag haar lip optilde en naar me gromde toen ik de slaapkamer inkwam…Zijn ‘favourite girl’ ging overigens ook nooit ‘gewoon wandelen’ – hij nam haar mee ‘to go walky-walkies’ zodat ze ‘wee-wees’ en ‘poo-poos’ kon doen (je moet je een kerel van 1.90mtr en 100 kg voorstellen die ‘wee-wees’ en ‘walky-walkies’ roept met een hoge pipestem…aaargggghhh..De druppel was toen ik een keer lag te dutten in de auto op weg terug van een etentje met zijn moeder (die overigens ook op die toon praatte…hij was 32 en noemde haar ‘mummie’) – ik sliep nog niet helemaal toen hij me over mijn wang aaide en fluisterde ‘oh sunny, are you going sleepies’…SLEEPIES???? IK BEN 25, NIET 5…gggrrrr…Ook erg – van die mannetjes die klaarkomen als je op de bank wat ligt te zoenen en ze tegen je been aan rijden…zo’n “aaaaahhhhhh, dat was lekker’ terwijl dat voor jou pas een opwarmertje was ?
Alle reacties Link kopieren
Loop niet te snel de ware mis!



Ik heb een vent die dus in jaren 80 kleren liep echt de tranen rolden me over de wangen. Tot hij in een eerlijk gesprek toegaf er écht geen verstand van te hebben. Ben met hem gaan winkelen en wow! Hij was al een lekker ding maar met de juiste kleren...



Overbeharing idem. Ik hád er op kunnen afknappen. In plaats daarvan gewoon gezegd van 'goh dát lijkt me een irritante plek om haar te hebben' hij beaamde dit en zei "Tja wat doe ik er aan, ik kan er met geen mogelijkheid bij" Ook dat probleem heb ik even voor hem opgelost. Hij was he le maal opgelucht dat iemand gewoon eerlijk tegen hem was. Hij schaamde zich er zelf ook voor.



Soms loont verder kijken dan je neus lang is. Ik ben super gelukkig met mijn verre van perfecte vriend. Want naast de 'minpuntjes' (ik moet aardig wat biertjes op hebben wil ik zijn 'dansen' kunnen verdragen) heeft hij zo giga veel pluspunten en is hij mijn droomvent.
Alle reacties Link kopieren
witte sokken

grote onderbroeken

smakkend eten

altijd trainingspakken aan

de blitskikker uithangen in nabijheid van anderen qua uiterlijk

jou voor schut zetten in gezelschap

liegen

wat gaan we vanavond eten?  (ipv voor te stellen zelf iets te gaan klaarmaken)

etc
Goh, het zijn - niet te verwonderen - allemaal mannelijke afknappers wat ik hier lees. Aangezien het topic genderneutraal is, zou het niet misstaan indien hier ook eens vrouwelijke afknappers zouden worden opgelijst. Wie zit erop te wachten om zich daarin te herkennen?
Alle reacties Link kopieren


Loop niet te snel de ware mis!



Ik heb een vent die dus in jaren 80 kleren liep echt de tranen rolden me over de wangen. Tot hij in een eerlijk gesprek toegaf er écht geen verstand van te hebben. Ben met hem gaan winkelen en wow! Hij was al een lekker ding maar met de juiste kleren...



Overbeharing idem. Ik hád er op kunnen afknappen. In plaats daarvan gewoon gezegd van 'goh dát lijkt me een irritante plek om haar te hebben' hij beaamde dit en zei "Tja wat doe ik er aan, ik kan er met geen mogelijkheid bij" Ook dat probleem heb ik even voor hem opgelost. Hij was he le maal opgelucht dat iemand gewoon eerlijk tegen hem was. Hij schaamde zich er zelf ook voor.



Soms loont verder kijken dan je neus lang is. Ik ben super gelukkig met mijn verre van perfecte vriend. Want naast de 'minpuntjes' (ik moet aardig wat biertjes op hebben wil ik zijn 'dansen' kunnen verdragen) heeft hij zo giga veel pluspunten en is hij mijn droomvent.
Helemaal mee eens! En als hij niet perfect hoeft te zijn, dan hoef ik dat ook niet...want ja, ik zal ook heus wel dingen hebben waar hij minder gelukkig is. Maarja, we zijn gelukkig met elkaar en dat teld toch??? :D
Alle reacties Link kopieren
een man die arrogant en narcistisch is en alleen maar met zijn carriere bezig is, dat vind ik een afknapper.

oh ja, een man die geen humor heeft ook.....;)
Alle reacties Link kopieren
de ultieme afknapper is als iemand stinkt, uit zijn mond of gewoon een lijfgeur, gatver, daar kan ik helemaal niets mee...
Alle reacties Link kopieren
Goh, het zijn - niet te verwonderen - allemaal mannelijke afknappers wat ik hier lees. Aangezien het topic genderneutraal is, zou het niet misstaan indien hier ook eens vrouwelijke afknappers zouden worden opgelijst. Wie zit erop te wachten om zich daarin te herkennen?
Graag Geve!



Ik wil heel graag weten waar mannen op afknappen bij vrouwen. :D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik wil heel graag weten waar mannen op afknappen bij vrouwen. :D
Hoeveel tekst past er in een bericht op dit forum? :D

Mijn persoonlijk lijstje is namelijk nogal lang...



Een paar voorbeelden dan maar, in de hoop dat ook andere mannen hier wat evenwicht in de afknapschaal helpen brengen:



- De hoofdafknappers van het ogenblik zijn die akelige kabouterschoenen, ook wel gekend onder de naam "pumps". Hopeloos onvrouwelijk, die schuiten! :@ Ik hou van the real stuff dus als ik een date wil met een kabouter dan zoek ik er wel één, dank je wel.



- Een tijdje terug was zowat alle vrouwenkleding behept met een gevuld schouderstukje. Ik heb nooit gesnapt waarom modemakers vrouwen op rugbyspelers wilden laten lijken en nog minder waarom modebewuste vrouwen die dingen willen dragen. :o
Alle reacties Link kopieren
:D

:D

:D Wat een hilarisch topic is dit!

Sommige afknappers herken ik (het met iemand gaan doen en niet eens merken dat hij er al in zit....ieniemienie piemeltje...zucht.....en verder was hij zó leuk)..

Dat van die afgeknipte nagels vind ik ook echt heel erg walgelijk, evenals een niet doorgetrokken drol.. of uberhaupt remsporen, vind ik zo achteloos en smerig, jagh!

En wat ik ook een hele goede vond: zeer behaarde kerels die verwachten dat jij als vrouw kaal als een kind bent. Dat heb ik gelukkig niet meegemaakt, wel omgekeerd: een jongen die geilde op véél schaamhaar...was ook gek.



Wat ik ook heel erg vond: een jongen die geilde op vrouwen in een wijd shirt zonder bh aan. Op zich niet vreemd, maar wel als je bedenkt dat zijn moeder dit every day had en als zij iets op de tafel zette ofzo je de hele boel in volle glorie zag hangen (open kraagje)....wist ik ook meteen waar die fascinatie vandaan kwam!:o
Alle reacties Link kopieren
mijn ex liep rustig 2 dagen in het zelfde ondergoed :?, dat gelukkig wel door de week als ik niet bij hem was. maar alleen het idee al, BRRRRRRRR!!

 

en met het eten wat over was ging naar de hond. Op zich niet ze zo vies maar wel als de hond het uit de pannen eet en jij de volgende keer er weer "lekker" uit mag eten. ik heb er direkt wat van gezegd en kreeg als antwoord: "maar het wordt wel goed weer afgewassen!!"  alleen het idee al!!!!!!!! het is wel een tijd goed gegaan na dat ik wat van gezegd had.  de hond in kwestie was een kortharige st bernard. dus een hond die ook nog enorm kwijlt ook. de hond was verder wel een lief beest.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, jij hebt ook weinig vertrouwen in afwasmiddel en schuursponjes - of vaatwasser op tig graden.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, jij hebt ook weinig vertrouwen in afwasmiddel en schuursponjes - of vaatwasser op tig graden.
geld en plaats voor een vaatwasser heeft/had hij niet. in afwasmiddel en schuursponsjes heb ik wel vertrouwen in maar het moet wel goed schoon gemaakt worden en daar ontbrak het nog wel eens aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat ik zou afknappen op overbeharing... en nu.. mn vriend is niet óverbehaard maar toch wel flink behaard... behalve op z'n rug:$ gelukkig:$
Alle reacties Link kopieren
De grootste afknapper ever wat mij betreft:

Ik leerde een man kennen en na een paar dates kwam het in zijn auto tot wat geflikflooi wat uiteindelijk wel tot wat verhitting zorgde, pakt hij ineens mijn hand en zegt bloedserieus: "meisje, nu wordt het tijd dat je ome Joop leert kennen, die wordt namelijk heel opgewonden van je, geef hem maar een handje"............



Heb nog wat gemompeld over morgen vroeg op enzo...hoef denk ik niet meer te zeggen dat ik zijn ome Joop gelukkig nooit persoonlijk heb leren kennen:P
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Sprokkelientje... Afschuwelijk! Rennuh!!



Vind het zelf nogal genant om uit eten te zijn met iemand die niet weet hoe hij zijn bestek vast moet houden, krom zit en zo'n beetje zijn mond aan zijn bord heeft om zijn diner naar binnen te schuiven en er dan met open mond en veel geluid op te kauwen. Jeghh.
Alle reacties Link kopieren
Goh, het zijn - niet te verwonderen - allemaal mannelijke afknappers wat ik hier lees. Aangezien het topic genderneutraal is, zou het niet misstaan indien hier ook eens vrouwelijke afknappers zouden worden opgelijst. Wie zit erop te wachten om zich daarin te herkennen?
Nou hier volgen er een paar:

Vet haar.

Slechte adem of andere geurtjes.

Te strakke / te wijde kleding. Als je maatje 44 bent, koop geen tent en ook geen maatje 40. Maar laat zien dat je trots op jezelf bent. Ook met je kleding.

Lippestift buiten de liprand. Te zwaar opgemaakte ogen.

Te bruin, of bruin geschminkt.

Plastische chirurgie.

Vinden dat je te mooi bent om met iemand gewoon te praten.



En nee, het volgende vind ik geen afknappers: bril, panty-kousjes, maatje 46, platte schoenen.


Te strakke / te wijde kleding. Als je maatje 44 bent, koop geen tent en ook geen maatje 40. Maar laat zien dat je trots op jezelf bent. Ook met je kleding.



Helemaal mee eens. Een kort topje die een blubberbuik zichtbaar laat is nu niet bepaald erotiserend maar eerder lachopwekkend. ;) Of een dikke kont in een witte strakke broek, ook zo hilarisch.



Lippestift buiten de liprand. Te zwaar opgemaakte ogen.

Te bruin, of bruin geschminkt.



Voeg daar nog aan toe: teveel of te zware parfums, haar dat stinkt naar (synthetische) appel of aardbei... Again: if men want skunk, they get skunk; if they want apples, they get apples!



Plastische chirurgie.

Vinden dat je te mooi bent om met iemand gewoon te praten.



En nee, het volgende vind ik geen afknappers: bril, panty-kousjes, maatje 46, platte schoenen.



Wat mij betreft vind ik kleine borsten ook geen afknapper trouwens. Vrouwen met kleintjes lijken zich daar erg onzeker door te voelen maar dat is absoluut onterecht. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven