De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Psst Martin, iemand die zich voor jou uitgeeft heeft op de Psyche-pijler een ongelooflijk huilie-topic geopend, ongetwijfeld om jou zwart te maken... Ik zou er gauw even gaan kijken als ik jou was.
Mooi motto heb je Molly!
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:17:

[...]

*echt dames, ik weet beter, maar toch, het moet effe*

En waarom is dat triest Martin? Dat mijn vader gelijk heeft dat 'bodily functions' niet voor niets een functie hebben? Of dat vrouwen ~godbeterd~ überhaupt 'bodily functions' hebben?Martin denkt dat vrouwen nog meisjes zijn, die niet zweten, plassen, poepen, etc... Wij zijn nette fragiele poppetjes, een soort barbies eigenlijk. Ooit "The Stepford Wives" gelezen of gezien? Ik denk dat hij zich daar erg thuis zou voelen.
quote:dolores007 schreef op 13 maart 2012 @ 22:17:

ik ga nu naar dat topic kijken..Ik uit standvastig principe niet.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:nerd_ schreef op 13 maart 2012 @ 22:12:

Moet ik effies bijlezen?

't Belangrijkste was geloof ik dat van: "De sex na de eerste maand is omgekeerd evenredig aan die van daarvoor, en evenredig aan 't aantal tags?

Zag iets van dat-ie uitgepsychologiseerd werd. Dat vond ik wel eng, iets als een kille intellectuele variant op 't naar de brandstapel voeren van mensen die mogelijk heksen-genen hebben.

Dolores schreef de sterren uit de hemel als nieuwe hrs.

Ik hoorde dat de Taalunie met de tussen-n en alles verder haar zal volgen.

Ze willen taal weer terugbrengen naar de mensen.

Nerd

Wat het vetgedrukte betreft: dan heb je het toch verkeerd begrepen. Wij gaven er geen oordeel aan, wij constateren alleen iets en praten erover.
quote:shahla schreef op 13 maart 2012 @ 22:19:

[...]

Ik uit standvastig principe niet. Knap van je! Ik deed het net wel even. En zit nu op mijn handen (en het typt heel moeilijk met mijn grote teen!).
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 22:18:

[...]

Martin denkt dat vrouwen nog meisjes zijn, die niet zweten, plassen, poepen, etc... Wij zijn nette fragiele poppetjes, een soort barbies eigenlijk. Ooit "The Stepford Wives" gelezen of gezien? Ik denk dat hij zich daar erg thuis zou voelen.

Oh zeker gelezen, net als alle andere boeken van Ira Levin, briljant schrijver!

Maar het zal toch niet dat oes Martje 'The Stepford Wives' als den bíjbel ziet? Nee toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
.
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:09:

[...]

En wíe heeft vanavond haar plicht verzaakt? Wíe heeft het alarm er niet opgegooid, wíe heeft de balk niet over de deur getrokken en is vergeten diezelfde deur op slot te draaien? Nou, nou, nou?

*Oh crap, vind opeens de sleutel en de code van het alarm in haar rokzak... sorry....* Grappig geschreven.
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:11:

[...]

Mijn, zeer wijze, vader zei vroegah al: wat naar buiten moet, dat moet *terwijl hij een enorme scheet liet*

Ik geef hem na al die jaren nog steeds gelijk *laat een indrukwekkende boer*

Ah, vandaar dat je zei 'buiten is meer plaats', ik zag het even letterlijk (buiten als in: buitenshuis).

Wijze vader verder!
nerd_, 75 seconden geleden

Oh..Acy....*lampje*....

Je bedoelde hierro...? Ja, maar da's nog niet echt vrijgemaakt, hè?

't Wil soms nog bijna ergens over gaan.

Dat kan niet, hè.....*woorden nnaar 't volk*

Moeten ons eigen podium, hebben

Ja, dat bedoelde ik. Geef t nog een dag, misschien 2. Dan is het weer als FvM topic.

Kunnen we weer worstjes uitdelen.
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 22:18:

[...]

Martin denkt dat vrouwen nog meisjes zijn, die niet zweten, plassen, poepen, etc... Wij zijn nette fragiele poppetjes, een soort barbies eigenlijk. Ooit "The Stepford Wives" gelezen of gezien? Ik denk dat hij zich daar erg thuis zou voelen.

Ik denk dat martin's ergste nachtmerrie ben...

Er is een goede vent aan mij verloren gegaan.

Ik; boer, laat scheten (en hele harde!) ik rook, ik scheld, ik rij auto, ik metsel, ik tegel, ik leg elektra aan, ik stuc, ik plas en poep met de wc deur open, ik rij met de caravan, ik heb crocs, ik loop liefst in mijn kloffie door het huis, draag nauwelijks make-up, ben sterker dan de gemiddelde man, masturbeer, geniet van sex en laat me graag oraal verwennen, ben dominant en heb een "als je goed je best gedaan hebt verwen ik jou ook" houding, en ik zeg wat ik denk..

Bovendien ga ik ook nog stemmen...

Dusssss
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 22:14:

[...]

Wat een ontzettend triest verhaal... Ik hoop dat het verzonnen is en niet echt gebeurd.En opnieuw een waardeoordeel....
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 22:25:

[...]

Ik; boer, laat scheten (en hele harde!) ik rook, ik scheld, ik rij auto, ik metsel, ik tegel, ik leg elektra aan, ik stuc, ik plas en poep met de wc deur open, ik rij met de caravan, ik heb crocs, ik loop liefst in mijn kloffie door het huis, draag nauwelijks make-up, ben sterker dan de gemiddelde man, masturbeer, geniet van sex en laat me graag oraal verwennen, ben dominant en heb een "als je goed je best gedaan hebt verwen ik jou ook" houding, en ik zeg wat ik denk..

DusssssJe bent met recht mijn voorbeeld Secondhandsuus! Ik kan bijna alles, behalve met de caravan rijden (wel al gepromoveerd op achteruitrijden-met-aanhangwagen), metselen, tegelen en electra aanleggen... *haar staat nú nog rechtop van het vergeten de hoofdschakelaar om te draaien drie jaar geleden*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:gaia9 schreef op 13 maart 2012 @ 22:18:

Mooi motto heb je Molly!Dank je. De vorige was iets langer, maar in dezelfde strekking. Maar na een poging om de apostrof er goed in te krijgen, is ie compleet in de war geraakt. En na wederom een poging tot verbetering, kwam ik erachter dat hij niet meer paste. Dus vandaar.
Ga je nog op de vragen in die vanmiddag gesteld zijn, of kunnen we gewoon concluderen dat we gelijk hadden (en jij dus niet)?
.
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:29:

[...]

Je bent met recht mijn voorbeeld Secondhandsuus! Ik kan bijna alles, behalve met de caravan rijden (wel al gepromoveerd op achteruitrijden-met-aanhangwagen), metselen, tegelen en electra aanleggen... *haar staat nú nog rechtop van het vergeten de hoofdschakelaar om te draaien drie jaar geleden*

Thanks

Maar ik moet wel bekenen dat ik niet achteruit kan rijden met de caravan. Dan koppel ik m af en trek hem op de plaats. Is maar n kleintje...
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 21:46:

[...]

Kan ik hieruit opmaken dat je euh... naar rotte eieren stinkt vanuit een bepaalde uitgang?Ik zou eerder stellen, dat indien je een relatie wilt, je ganzen ei niet te kort moet koken. Vijftien minuten maar liefst! Holy f&ck, weer wat geleerd vandaag. Ik sla die vent wel aan de haak met mijn gekookte ganzen ei.
quote:nerd_ schreef op 13 maart 2012 @ 22:31:

2ehandsSoesje....en je"hapt lekker weg*......

eén van de besten hier met woordjes, gevuld tot aan je nog met eq.

En lief.

En echt vrouw.

Beetje zelfde genen als Doloria

Nerd... Je laat me blozen en glimlachen tegelijk.

Later als ik groot ben wil ik met je trouwen!
.
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 20:55:

[...]

Voor mij is het een soort van Wilders. Groot geworden door de aandacht die iedereen had voor de stinkende scheten die hij liet.Dit slaat natuurlijk nergens op
secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 22:25:

[...]

Ik vind jou leuk!
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 22:25:

[...]

DusssssMoest ik op vrouwen vallen dan ben jij mijn droomvrouw <3
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 22:21:

[...]

Maar het zal toch niet dat oes Martje 'The Stepford Wives' als den bíjbel ziet? Nee toch?Ik vrees van wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven