De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:missy_acy schreef op 17 maart 2012 @ 19:45:

Mocht je trouwens wel n moestuin willen: het geNOOTschap volgen.

Lijkt mij trouwens wel leuk, maar ik laat zelfs n cactus niet in leven.

Ohjoh, moet je je caccie eens aan een man geven; dan komt 'ie helemaal tot bloei (die cactus he)

Ik heb geen tuin, heb wel projectjes basilicum, tijm, oregano, aardbeien, cherrytomaten enz. hier gehad; d.e.a.u.d.
SShhhhttt!! Niet hardop roepen!! Hij weet nog niet dat we de boel hebben overgenomen (nou ja, voorlopig dan ).

Inmiddels is het M-woord al een tijdje niet genoemd, dus van de grond in boren is geen sprake. Bovendien is ie zich aan het bezinnen begreep ik, dus wie weet hoe hij hier zijn herintrede gaat maken. Misschien blijkt het ineens een hele leuke, aimabele forummer te zijn (ok, wishful thinking, maar zou leuk zijn toch?)
quote:tzippa schreef op 17 maart 2012 @ 19:52:

[...]

Ohjoh, moet je je caccie eens aan een man geven; dan komt 'ie helemaal tot bloei (die cactus he)

Ik heb geen tuin, heb wel projectjes basilicum, tijm, oregano, aardbeien, cherrytomaten enz. hier gehad; d.e.a.u.d.

Heb helemaal niks met moestuintjes, behalve als afleidingsmanoeuvre dan.

We hebben net de tuin dicht laten leggen, is heel mooi geworden. Zet er een paar mooie potten op met leuke planten en voila, tuin is klaar!
Hmmmm, en ik maar hopen dat ik juist híer een goede tuinier zou vinden voor dat oerwoud dat zich tuin noemt.... Bummer.... Moet ik dit voorjaar toch zelf aan de bak...

En Tzippa: je mag wel in mijn handbagage hoor! Ben je zo'n cm of 3? Dan past het namelijk wel, dan laat ik mijn tandenborstel wel thuis
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
En Tzippa: je mag wel in mijn handbagage hoor! Ben je zo'n cm of 3? Dan past het namelijk wel, dan laat ik mijn tandenborstel wel thuis

Ik zie ook helemaal voor me: een mensje in een tandenborstelhouder gepropt! (leuk woord, scrabble)
Oerwoud, heel herkenbaar. Vandaar ook dat dichtleggen, we zijn allebei geen tuiniers. We hebben een behoorlijke tuin, maar hij lijkt nu nog ruimer. Volgende week komt er nog een klein huisje op (onze dependance ) en dan genieten maar!

Stap maar eens onder de douche.

Wens jullie allemaal nog een fijne avond!

Oh en Tzippa, ik zou toch een poging wagen in dat tandenborstelhoudertje te kruipen, een te mooi aanbod om het niet te proberen
M'n vriend Vin Diesel is op tv! Dus ik kan wat afwezig overkomen.
Ik zit (vechtend tegen de slaap) te wachten tot half elf, dan komt Opium TV met Peter van Straaten, die vanaf morgen een tentoonstelling heeft op mijn werk (en dus twee collega's ook in de studio zitten). Dát moet ik zien natuurlijk, maar het is nog niet eens half negen en ik zou zó goed kunnen slapen nu....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Kan je niet opnemen?
Nope, uitzending gemist zou een optie zijn, maar ik vind het zo leuk om het gelijk te kijken... Ik doe dus heul erg mijn best vanavond....
Ach, ik moet ook weer plat gaan. Heb vanmiddag 2 keer 3 kwartier gefietst. Dus ben de pineut nu.
quote:Hasse88 schreef op 17 maart 2012 @ 20:05:[/b

Herseninhoud; 1,5 cm, 100 gram schoon aan de haak.

Ego; buitenproportionele afmetingen, maar ik ben wel flexibel heur!
Suus was here.

Dag is verder nog goed verlopen.
Echt suus, alweer bijgelegd?

Hier hadden man en ik ook woorden. Over t verhuizen.
Ja is wel weer goed. Realiseer me meer en meer dat het geen zin heeft om zolang kwaad te blijven.

Ik heb er eigenlijk alleen mezelf mee.

Kids komen morgen even kijken hoe het met pa is. En dat is ook goed. Zo hoort t. En hij overlegt het nu en geeft me de kans mee te denken. En dat voelt vele malen fijner.

Lekkere vent he, d'r Vin.

The things i would do for my country...

Zucht. Hier staat the good wife op. Dat vindt mijn wederhelft leuk.

"jij zit toch te forummuuuh..."

Gelijk heeft ie!
Morguuh, dames...

Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen.

En mijn postst weggehaald. Voelt niet goed.

Zouden jullie vanaf pagina 66 de quotes van mij in jullie postts willen weghalen?

Danke voor de moeite!
"Lekkere vent he, d'r Vin. "

Hij heeft echt a sexy voice!
Hoi Suus, je quote is weg uit mijn post.

Nou ja, je hebt in ieder geval even van je af kunnen blaffen. Blij dat je je nu wat prettiger voelt.

Hoi Missy Acy, heb je wat beter geslapen vannacht? Die verhuizing zal ook wel niet meewerken aan voldoende rust, balen hoor.

Lekker ding hoor, die Vin Diesel. Vooral als ie helemaal kaal is. Ben een sucker voor grote, mooie mannen met een mooi rond kaal hoofd, heb hier ook zo'n exemplaar rondlopen, met heul veel fantasie heb ik m'n eigen Vinnetje (mist alleen de diepe stem)
quote:tzippa schreef op 17 maart 2012 @ 20:31:

[...]

Herseninhoud; 1,5 cm, 100 gram schoon aan de haak.

Ego; buitenproportionele afmetingen, maar ik ben wel flexibel heur! Dat moet dus passen
"Lekker ding hoor, die Vin Diesel. Vooral als ie helemaal kaal is. Ben een sucker voor grote, mooie mannen met een mooi rond kaal hoofd"

Ik heb er zo een. Kale mannen, jummie!

Nacht was but, allemaal zijn ze verkouden nu. Ook de grote kale man.
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 11:50:

"Lekker ding hoor, die Vin Diesel. Vooral als ie helemaal kaal is. Ben een sucker voor grote, mooie mannen met een mooi rond kaal hoofd"

Kale Bats (zo noemt ie zichzelf) is al een paar dagen een beetje verkouden. Na het douchen gisteravond werd ie ineens zo slap als een vaatdoek en had overal van die grieppijntjes. Dronk ook veel. Gelukkig wel goed geslapen en hij voelt zich nu alweer wat beter.

Er heerst ook griep, niet zo gek dus.

Ben jij zo langzamerhand niet een beetje oververmoeid aan het raken door die gebroken nachten? En dan die verhuizing nog....
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 11:50:

Zucht ja. Grote brede gespierde kale mannen. Met grote ruwe handen! En humor. en die stiekum heel lief zijn. En waar je lekker tegenaan kunt leunen. En die je om de nek kan hangen.

Zucht... Moet toch maar weer eens in de ochtend gaan sporten. Dan is die grote man er ook...

Die zou ik zijn rug wel eens willen wassen... En dat het schuim over die knakkige billen loopt...

*gaat even koud douchen*
Grobbekuiken, bedankt.

Ja soms moet ik inderdaad even blaffen. Daarna kan ik weer helder na denken en invoelen...
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 12:00:

[...]

Zucht ja. Grote brede gespierde kale mannen. Met grote ruwe handen! En humor. en die stiekum heel lief zijn. En waar je lekker tegenaan kunt leunen. En die je om de nek kan hangen.

Zucht... Moet toch maar weer eens in de ochtend gaan sporten. Dan is die grote man er ook...

Die zou ik zijn rug wel eens willen wassen... En dat het schuim over die knakkige billen loopt...

*gaat even koud douchen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven