De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 12:01:

Grobbekuiken, bedankt.

Ja soms moet ik inderdaad even blaffen. Daarna kan ik weer helder na denken en invoelen...Dan is het toch nog ergens goed voor geweest
Moe ja, en gebroken nachten. Accepteren is t sleutel woord.

Kont wel goed voor ze 18 zijn!
Ja lach maar... Lach me maar uit...

Ik heb een hele mooie man hier thuis. Maar hij is kleiner en veeel lichter dan ik. Zit "geen grammetje vet aan"

En ik verlang soms zo erg naar een man die groter en sterker is. Zo'n echte knuffelbeer!

Dat ik op mijn tenen moet gaan staan om hem te kunnen kussen, dat ik me een beetje moet optrekken aan zijn brede harde schouders...

Zucht...
Op de 1 of andere manier maakt mijn aaifoon in de topics van Martin koNt van het woordje koMt. Heel apart!
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 12:06:

Op de 1 of andere manier maakt mijn aaifoon in de topics van Martin koNt van het woordje koMt. Heel apart!

Inderdaad apart...

Zag martin net bij ander topics, maar hier laat hij zich niet zien.

Hoe kan dat?
Nee hoor Suus, lach je niet uit, lach je toe

Je kan het zo heerlijk beschrijven, hilarisch!
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 12:10:

Nee hoor Suus, lach je niet uit, lach je toe

Je kan het zo heerlijk beschrijven, hilarisch!Oh gelukkig!
Goh, alleen bij die topics? Een aaifoon met een eigen willetje, idd apart ja

Suus, geen enkel idee
Echt? Worden we genegeerd door martin? In zijn eigen topic???!!! O horror
Misschien zit ie op het andere topic... Kga us kijken
Nope... Ook daar geen martin
Die opent vast weer een ander topic. Zit zich misschien te beraden op een fantastisch onderwerp, eentje die wij niet zomaar over kunnen nemen?
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 12:24:

Die opent vast weer een ander topic. Zit zich misschien te beraden op een fantastisch onderwerp, eentje die wij niet zomaar over kunnen nemen?Nou, dat moet dan wel een HEEL briljant topic zijn....
Nou ja, je kan zeggen over 'm wat je wilt, maar hij is wel een volhouwertje
Misschien moeten we hem ideetjes aandragen...

Ben ff aan het denken, maar d'r komt niets. Zondagbrein.
Over "muziekliefhebbende ubergezellige huisvrouwen die een moestuin bijhouden" dan maar?

Vond het wel goed gevonden van Missverrektekoekwaus.
Dan mag ik niet meedoen, ik heb geen moestuin!
Oh, ehum, ik dan ook niet. Máár.....we zijn wel muziekliefhebbende, übergezellige (jaha, dat zijn we wèhèl, met gebreken misschien, maar toch) huisvrouwen!

Zit nog steeds in badjas, en moet nodig m'n haar in de verf zetten. Kan iemand me even naar de badkamer schoppen?
quote:grobbekuiken schreef op 17 maart 2012 @ 19:51:

Aaah, zielig. Je kan er ook zo weinig aan doen. Heb je al een bijtring uit de vriezer geprobeerd?

Raar eigenlijk, volgens mij is de mens het enige ras dat niet met tanden en al wordt geboren.Honden en katten toch ook niet? Of vergis ik me nu? Kan me herinneren dat ik het bij mijn hondje als verse baby niet gezien heb. Was zo'n zacht bekkie.
Denk ik hier een geweldig verhaal te vinden over de "Wet van Martin" gaat het over moestuinen....
Grob: *SCHOP*
quote:molly74 schreef op 18 maart 2012 @ 12:54:

Grob: *SCHOP*

Dank! Tot straks!

p.s. dat van die pups en kittens weet ik niet zeker, dacht dat ze die al hadden (maar ja, kan ook mijn vergissing zijn )
Onze hond had scherpe rot tandjes hoor! Totdat ze ging wisselen.
quote:molly74 schreef op 18 maart 2012 @ 12:53:

[...]

Honden en katten toch ook niet? Of vergis ik me nu? Kan me herinneren dat ik het bij mijn hondje als verse baby niet gezien heb. Was zo'n zacht bekkie.

Ik zal maar eens een keer een inhoudelijke bijdrage leveren hier :-P;

kittens en pups worden tandeloos geboren. Na een aantal weken beginnen de tandjes door te komen.
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 12:24:

Die opent vast weer een ander topic. Zit zich misschien te beraden op een fantastisch onderwerp, eentje die wij niet zomaar over kunnen nemen?

Ik denk eerder dat hij probeert zich van een goede kant te laten zien. Netjes van 'm en slim. Denk dat hij zo redeneert: 'Zie je, ik kan ook serieus zijn en gewoon forummen.'

De bijdragen elders zijn alleen van weinig nut vind ik, het is veelal een herhaling van wat anderen ook al vinden. Korte zinnen, soms maar één zin. Nee, als dat zijn doel is, dan mislukt ie alsnog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven