Deel 5; The Singles in the City say: Goooo with the Flooowww

12-01-2010 21:37 3917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kletstopic van Singles in the City. Ben je single, wil je al je date-leed delen, wil je ook eens een virtuele knuffel of wat steun en advies? Sluit je aan!

Wil je meeschrijven?? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hmm nog niets gehoord van mijn millitair.. hoop toch wel dat ik komende week nog iets van hem hoor.. Zou toch wel heul erg fijn zijn eigenlijk
ik duik mijn bed in. Fijne avond allemaal!
LM beterschap en die Grog helpt echt !
Ik ga ook slapen..morgen wordt het ook laat!

Trusten allemaal!
Ik ga richting mijn werk .. nog 1 nachtje werken ...
Oh mennnn ... mannen die op Paiq een foto hebben met een vis die ze gevangen hebben. Meteen blokkeren, zeg ik.
Jeetje weer een nieuw topic.... leuk!!

Verder niet bijgelezen maar ff zwaaien naar iedereen en ik ben weer weg.... vroeg naar bed een keertje.

MP, op RP heb ik ook eens iemand zien staan met een vis op de foto.... kan me niet voorstellen dat daar iemand op gaat reageren hahaha....

Weltrusten !!
Goodmorning all.. werk ze allemaal vandaag..

WM : relaxxx en rustig aan doen !!

Ik duik mijn bed in ...
Goedemorgen!

Alweer een nieuw deel, gezellig!

Musa, ben benieuwd wat het nieuws is vandaag.

Zes, had dat verhaal van je ouders helemaal gemist, maar ik begrijp dat ze in relatietherapie zijn? Wat goed van ze!

En heb je al wat van militair gehoord?

Ik heb verder ook weinig te melden. Ben vanmorgen aan het tweede deel van mijn goede voornemen begonnen: Weer gaan hardlopen. Ging goed.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@MT; heerlijk hardlopen, geen gladde wegen door de sneeuw? Ben zelf ook wel benieuwd.... Heb nog niks van ze gehoord, en ik haat wachten, dat doet het goede gevoel een beetje teniet, maar het komt vast goed! Ik ga nog maar weer even naast m'n telefoon zitten of misschien toch ook maar even sporten voor de afleiding!

@rest; ga vanmiddag even bijlezen, nu alleen even zwaaien!
Musa, ja het is ook echt lekker, ik heb het heel veel gedaan 'vroeger', liep vaak halve marathons, maar heb nu veel last van mijn knie, dus ben er alweer een hele tijd uit. Wil toch proberen het weer langzaam op te bouwen en binnenkort eens bij een podoloog langs, om te kijken of die problemen met mijn knie wellicht met een zooltje opgelost kunnen worden (daar zit waarschijnlijk het probleem).

Ja, dat wachten is echt kut. Maar ga nou maar niet de hele dag op de telefoon zitten, daar word je nog gekker van. Enne, looking at the phone doesn't make it ring

Ik duim voor je!
Zooo, de werkdag is (voor de meeste) alweer om!

Heb BHV-herhaling gehad; altijd leuk, brandjes blussen enzo .

Hopelijk met iedereen alles goed en heeft iedereen alle verwachte telefoontjes en smsjes ontvangen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
JAAAA!!!!!! Ik ben aangenomen voor allebei de promotie trajecten! Mag dus lekker (of eigenlijk best lastig) gaan kiezen! Wanneer komen jullie in mijn stadje wat drinken (en dansen) om het te vieren?

Owja, en ook de leuke man van maandag heeft van zich laten horen en komt het morgen om m'n banen te vieren!

@Zes; al wat gehoord van de militaire man? En wat een heftig verhaal van je vader, ik hoop dat het allemaal een plekje krijgt!

@Olive; ben je nou al wat gaan eten met die leuke man? en wat was jij vroeg aan het werk een paar dagen geleden!

@Ingel; hebben ze ook echt brandjes gemaakt zodat je kon oefenen?

@MT; heerlijk dat het wel weer gaat, het hardlopen! Ik zit in hetzelfde schuitje, 'runners' knie, kan helemaal niet meer hardlopen, ga binnenkort naar de orthopeed, lang genoeg aangeklooid vind ik!
GEFELICITEERD MUSA!!! Wat gaaf joh! Hoe lang heb je de tijd om te kiezen?

(ik ga trouwens zaterdag wat eten met de leuke meneer)

Ingel: Ambities als brandweervrouw?

MT: Ik ben trots op je. Hoe vaak wil je gaan hardlopen?

Hier verder weinig te melden. Super druk op werk, tussendoor leuke mailtjes van de meneer van zaterdag, en nu ga ik moe maar voldaan op de bank liggen
@olive; heerlijk, lekker relaxt op de bank! Heb je vanavond lekker niks verder, en zaterdag wat eten, mmm.... Ik moet voor komende vrijdag beslissen en dan vrijdag bellen maar heb m'n keuze denk ik al gemaakt! Zin om te beginnen, super leuk project!
@Musa... Kan je niet ff op de groep gooien wat je gaat doen. Ben wel heel nieuwsgierig :-)

Ja, vanavond op de bank. Zo'n lange dag als gister hakt er best in. Wat zware gesprekken op werk gehad vandaag, dus ik doe niks mee vanavond.
ga ik doen! als ik de group terug ga vinden!
Oh Musa, wat goed!! Gefeliciteerd! Ik ga morgen ofzo ook wel even op de group kijken wat het precies is.

En wat betreft die knie, sprak net mijn vader (ook een loper) en die heeft van iemand bij hem op de vereniging het nummer gehad van een of ander figuur (weet niet zeker of het een orthopeed is, dus ik noem hem maar even figuur) die bij haar de problemen met haar knie helemaal heeft kunnen verhelpen. Ga binnenkort ook een afspraak maken, vind het lopen veel te lekker.

Olive, ga jij maar lekker op de bank! Ik geef je officieel toestemming.

Ik moet vanavond nog even werken, heb eigenlijk niks, maar het kleine beetje dat ik heb, moet dan opeens wel morgenochtend af. Maar het is een test piece voor een nieuwe klant, dus als ik het goed doe, kan dat weleens veel meer op gaan leveren!
goed, gevonden en het verhaal op de group gezet! Het is wel een heel lang verhaal geworden, waarvoor sorry, maar wel heel interessant (vind ik!)
Ik heb het gelezen en gereageerd. Het is zeker interessant!

MT: Dank u... ik heb eerst maar wat gegeten, en dan ga ik zo echt op de bank.
MUSA, wat goed! Gefeliciteerd! Ik heb je uitleg gelezen en het klinkt als een zeer nuttig en interessant onderzoek. Het lijkt me (net als olive) moeilijk om te werken met zieke kinderen, ik heb het zelf ook gedaan, maar deze kinderen hadden geen levensbedreigende ziekten, maar ik vodn het heel heftig.

Ik moet zo weer de hort op, eigenlijk helemaal geen zin in...
Musa : toppie zeg keuze uit 2 . Mooi uitgelegd ook en ik snap het verhaal volkomen heur..

Zieke kinderen en/of jongeren zoiets went nooit , maar je leert er wel mee omgaan. Alhoewel ik stond vannacht ook een traantje weg te pinken bij 1 van mijn lievelingsbewoners die een deze dagen zal komen te overlijden. Onwijs jong met een vreselijke rotziekte. En vannacht moest ik haar 1e injecties morfine geven, dat was toch wel rot om te doen. Heb daar vaak geen problemen mee , je verlost iemand uit zijn/haar lijden. Maar deze bewoner is toch wel mijn lievelingetje.

Zo mijn haren zijn weer geknipt weer lekker in lagen zodat ik er eindelijk weer eens wat meer mee kan doen.

Mijn volgende huis wordt een huis met bad , mennn wat is het toch koud buiten en mijn huis tocht. A.s weekend maar ff kijken naar overgordijnen o.d. zodat het wat minder langs de rug en zo tocht.Gordijnen zijn altijd nog een stuk goedkoper dan nieuwe kozijnen en dubbel glas laten zetten
wat een rust hier
- Leeftijd: 30

- Hoe lang al single: buiten scharrels, 9 maanden

- Geslacht: vrouw

- Langste relatie: 4,5 jaar

- Kortste relatie: 2 jaar

- Regio: N.H

- Aan het daten: nope

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek): varieren tussen 2 en 8

- Kinderen of kinderwens: geen kinderen, wil zou het wel ooit willen
Goedemorgen allemaal!

Gister zware dag gehad. Ik had eerste deel BHVcursus. Heb hem wel laten doorgaan, want anders was er volgend jaar pas weer een mogelijkheid! Eerste deel goed afgesloten met maar 1 foutje!

Nu lekker in de ochtend thuis en rustig aan doen....straks een middagje werken! Ik heb hele lieve reacties van ouders al gekregen. Dus dat is wel fijn!

Hoe is het hier vandaag? Zijn jullie die sneeuw ook al zat??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven