Deel 5; The Singles in the City say: Goooo with the Flooowww

12-01-2010 21:37 3917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kletstopic van Singles in the City. Ben je single, wil je al je date-leed delen, wil je ook eens een virtuele knuffel of wat steun en advies? Sluit je aan!

Wil je meeschrijven?? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?

Hij is mooi geworden!!!

We gaan weer verder!!!
De typfaut is al gemeld bij de Angel!
Dat had ik gezien! Komt goed! We gaan weer vrolijk verder
Gevindt!
En topictitel is aangepast!

Nu kunnen we echt goed van start!
Link oude topic deel IV
gevonden!!!
2992 posts te gaan
whoeehoeee
heft ook ziekig haar glaasje op een nieuw topic vanonder haar dekentje op de bank!
LM beterschap!!
dank je * kruipt weer terug onder haar dekentje *
jij ook WM!
Ik ben er ook hoor..heb alleen niet veel zinnigs te melden. Behalve dat ik moe ben en het koud heb.

@Lm: Beterschap

@WM: Goed dat je nog niet aan het werk bent. Ik vind het wel heel raar dat je zelf je vervanging moet regelen enzo..

Doe het rustig aan!

Morgen ga ik naar John Mayer! Ik heb er zin in!
*giet hete grog voor LM in USBingang van laptop*
hete grog?? watte? haha
Happy Singles and the City : go with the flow!~

LM: ziek?

Pop: kan me je bibbers goed voorstellen. Als je met hem zoveel bezig bent geweest en je vlinders hebt gehad is het niet gek dat je knieen gaan bibberen. Iedereen reageert lichamelijk natuurlijk anders, maar dat van jou is echt niet vreemd ofzo. Dat je dat bij O+N-ert nog niet hebt hoeft niet te betekenen dat het niets gaat worden toch?

WM: als je denkt dat je het aankan moet je het doen die middagen werken. Wel echt stom dat je je eigen vervanging bij ziekte moet regelen!

Vleer: had nog niet gereageert op je pa-dochter ding van een paar dagen geleden - > heftig meid. Goed dat je ouders in therapie zijn; zijn ze nu dan ook een hele week van huis en het grootste deel vd dag in therapie? Mijn ouders hebben vroeger ook relatietherapie gehad en het heeft echt veel geholpen in ieder geval.

Met mij verder alles goed. Ik lig in bed met tv en laptop aan!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ga slapen lieve meiden!!

Toch wel heftige dag geweest, meer in de benadering naar mij toe dan mijn middagje draaien met de kids!

Ingel, wat heerlijk: in bed met tv en laptop! Geniet ervan!

LM, heb je het wondermiddel van de Singles (HotColdrex) wel in huis?
hallo!!!

heb jullie ook weer terug gevonden! Ik denk dat jullie duimen helemaal geholpen heeft! Het ging heel goed vandaag! Morgen hoor ik of ik 1 van de 2 banen heb, spannend, maar als het niet zo is had ik in ieder geval niet meer kunnen doen dan ik heb gedaan!

en de date meneer zie ik als het allemaal goed gaat donderdagavond weer! Ik ben alleen een beetje onzeker/stom altijd, als ik dag niks hoor ofzo, denk ik gelijk dat het niet doorgaat....

ik ga m'n bedje in, ben kapot!

GROG
Ing.. ze zijn 7 weken weg , waarvan de weekenden wel thuis.

Nou als pa en ma komende weken zo vooruit gaan als ze afgelopen week hebben gedaan dan gaat het ook super worden. Erg fijn dat ze dit doen , vooral aan kleine dingetjes merk je het.

Mijn moeder bv is iemand die zich heel snel achteruit gestoten voelt , minderwaardig e.d.

Mijn moeder zou NEVER EVER voor een grote groep gaan spreken over iets. Ze houd zich altijd afzijdig wil niet in de belangstelling staan. Nu heeft ze potverdrie afgelopen week voor een hele grote groep mensen een half uur staan lullen over haar breiwerk

Mijn moeder die analfabeet is en schrijven doet ze het liefste niet, schaamt ze zich voor, heeft gewoon 8 A4tjes volgeschreven.
Ja ingel, griep... oh nee ik heb het singleswondermiddel niet in huis vind je t gek dat ik niet beter wordt morgen maar even halen (heb er wel eens van gehoord, is dat citroen met paracetamol?)
haha,... geen idee MP!! ehh ziet er lekkerrh uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven