Die ene persoon

09-05-2018 12:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nog altijd een zwak voor een persoon. Ik ben 23 jaar en dit was de enige keer dat ik echt gevoelens voor iemand had. Het is ongeveer 2 jaar geleden dat wij flink waren aan het daten. Vervolgens is dit door omstandigheden niets geworden en is het contact een beetje doodgebloed. Uiteindelijk hadden we toch weer af en toe contact en kwamen we elkaar geregeld tegen. Daarin heb ik nooit duidelijk gemaakt dat ik toch nog wel gevoelens had.

Ik merk nu toch dat ik nog een zwak voor haar heb, helaas zit zij momenteel in een relatie. Ik kan hier dus momenteel niets mee doen. Hoe kan ik dit het best aanpakken zodat ik weer helemaal open sta om nieuwe mensen te ontmoeten?

Ik merk dat ik hier moeite mee heb omdat ik vervolgens nooit iemand meer echt leuk gevonden heb.
Misschien eens vragen of ze een keer met je wil afspreken voor koffie of zo, misschien geeft een gesprekje je afsluiting... kijken of er nog iets is (bij haar dan) of dat het klaar is zo...
Als zij een relatie heeft, zou ik niks doen. Jammer dat het toen anders is gelopen.

Het is helemaal niet gek dat je nog niemand anders bent tegen gekomen. Ik had voor het eerst een echte serieuze relatie toen ik 24 was. Inmiddels ben ik al jaren gelukkig getrouwd met hem.

Probeer andere meisjes niet te vergelijken met haar of haar te idealiseren.
Geen hand vol maar een land vol klinkt afgezaagd en is misschien helemaal niet wat je wilt horen, maar het klopt wel. Ik ben echt heel gelukkig met mijn man, maar als het anders was gelopen (ik had een andere vakantiebestemming gekozen ;) ) had ik mogelijk iemand anders ontmoet en was ik daar ook gelukkig mee geweest. Net zoals zoveel mensen waarvan de relatie eindigt ook met iemand anders weer gelukkig kunnen worden.

Misschien kun je symbolisch een brief schrijven of een verhaal over jullie twee als verwerking. En dan hoofd omhoog en genieten van anderen die op je pad komen.
Alleen kalmte kan ons redden.
Niet afspreken voor koffie. Ze heeft een relatie, laat haar met rust.
Je had je kans moeten grijpen toen je hem had.
is dit nog steeds dezelfde mevrouw als uit je eerdere topic??
lilalinda schreef:
09-05-2018 12:34
is dit nog steeds dezelfde mevrouw als uit je eerdere topic??
ja
Ik ben ook eens jarenlang verliefd geweest maar toen hij me eindelijk als een mogelijkheid zag vond ik hem niks meer aan. Begreep niet wat ik er al die jaren in had gezien. En erger nog: ik begreep niet meer wat die anderen in hem zagen. :rofl:

Nja, ik weet het wel: het was gewoon doordrijverij van mijn kant. Ik wou persé hebben wat ik niet kon krijgen.

De liefde was na die ontmoeting snel voorbij.

Er was zelfs een zekere rouwverwerking van mijn kant. ik moest een droom en een dagelijkse tijdsinvulling vaarwel zeggen.
retrostar wijzigde dit bericht op 09-05-2018 19:19
14.19% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle contact verbreken, niet meer op sociale media gaan kijken, ontvrienden en daten met anderen
retrostar schreef:
09-05-2018 19:14
Ik ben ook eens jarenlang verliefd geweest maar toen hij me eindelijk als een mogelijkheid zag vond ik hem niks meer aan. Begreep niet wat ik er al die jaren in had gezien. En erger nog: ik begreep niet meer wat die anderen in hem zagen. :rofl:

Nja, ik weet het wel: het was gewoon doordrijverij van mijn kant. Ik wou persé hebben wat ik niet kon krijgen.

De liefde was na die ontmoeting snel voorbij.

Er was zelfs een zekere rouwverwerking van mijn kant. ik moest een droom en een dagelijkse tijdsinvulling vaarwel zeggen.
Hopelijk ben ik er ook snel vanaf dan. Wat een knagende gedachte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven