Die lekkere collega......

19-03-2009 19:09 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ontzettend lekkere en leuke collega, die ook duidelijk onder de indruk van mij is.

Wat vinden jullie, moet ik hem verleiden?

Ik werk er pas 7 maanden en ik heb nog geen vast contract.

Zou jij een lekkere collega verleiden?

Totaal aantal stemmen: 60

Natuurlijk, waarom niet.. (52%)
Hangt er van af, alleen als het een gelijke is (23%)
Nee, joh! Not done zoiets. (25%)
Neuh.. zou ut niet doen
Ja joh! Gewoon doen. je kan het toch geheimhouden totdat je een vast contract hebt
als jullie niet op dezelfde afdeling werken zou ik het doen.
Zo'n lekker ding zou ik niet zomaar laten lopen ... hahaha.

Begrijp ook eigenlijk niet zo goed wat het wel/niet hebben van een vast contract hier mee te maken heeft?

Waarom zou je niet met een collega (of een leidinggevende) mogen sexen als jullie werk er niet door beinvloed wordt?

Spannend juist! Ga je met meer zin en energie naar je werk!
Dat laatste sowieso...heb nou al weer zin in maandag.
quote:Pilous schreef op 19 maart 2009 @ 19:20:

Neuh.. zou ut niet doenWaarom niet, Pilous?
Tuurlijk! Weet je heel erg zeker dat ie jou ook ziet zitten??

Enige nadeel dat ik zou kunnen bedenken: baas komt erachter en vindt het allemaal niet zo leuk als jullie -> contract wordt niet verlengd. Of: t gaat uiteindelijk toch niet goed tussen jullie en je blijft elkaar tegenkomen op t werk wat voor pijnlijke situaties kan zorgen...

Maar ja, als je dat ervoor over hebt en hij is echt heel heel heel erg lekker...gewoon doen! In t allerergste geval zul je op zoek moeten naar een nieuwe baan, ach, kom je ook wel weer overheen, toch?!
Als dit je droombaan waarbij je onder geen beding complicaties wil/kan gebruiken en of wanneer de collega in kwestie gebonden is, zou ik een ronde overslaan.

Als beide niet het geval is: Wat let je? Go for it and enjoy....
Als het een leidinggevende of iemand is die er voor kan zorgen dat jij meer gaat verdienen / etc is, dan zou ik er nog even goed over nadenken.

Om maar eens met de 'wijze' woorden van natasia uit de gouden kooi te quoten..

“Jij hebt het verdiend”, schreeuwt Natasia. “Als je jezelf horizontaal omhoog heb geneukt, dan verdien je het!”
Poelepoelepoelepoes!
Hij heeft een "mindere" functie dan ik, dus die omhoogneukvlieger gaat niet op. Tenzij HIJ zich omhoog wil neuken??

Als hij bezet blijkt te zijn, begin ik er uiteraard niet aan. Maar vlg mij is ie single....

Het enige wat me tot nu toe tegenhoudt, is inderdaad wanneer het voorbij is en we zien elkaar nog steeds...lijkt me niet leuk.

Maar dit speelt dus al vanaf september, ik heb me nog steeds weten in te houden. En afgelopen week dacht ik ineens, na de zoveelste besmuikte blikken dat ik er misschien maar eens werk van moet maken....

Maar ik ben bang dat ik er geen goed aan doe..
Wat een onzin. Ik doe het met mijn baas en niemand weet ervan (volgens mij). Heb toen overplaatsing aangevraagd naar andere vestiging. Inmiddels werk ik gedeeltelijk bij beide vestingen en werken nog geregeld samen.

Ik ben er financieel niet beter en slechter van geworden.

Alleen maar nog meer lol en spanning in ons werk.

Als we het ooit niet meer doen ... tja ... dat zal de tijd leren hoe volwassen we daar mee om (kunnen) gaan.
Zaam als je zijn werk niet hoeft te beoordelen voor contract of salarisverhoging whatever (of hij de jouwe maar las al dat dit niet het geval is) dan zou ik het niet laten.

Bedenk wel dat mocht het in het slechtste geval niet werken tussen jullie je dan telkens geconfronteerd wordt met zijn aanwezigheid en je dan nog normaal met elkaar om moet kunnen gaan. Kun je alles handelen dan zeg ik: go for it!

Helemaal als hij single is.

Zorg alleen wel dat je prive en werk strikt gescheiden houdt. En ik hoop dat er geen "huisregel" is bij je werkgever die het aangaan van relaties met collega verbied.
@Zam: Ik zou er werk van maken.
quote:Zamirah schreef op 19 maart 2009 @ 20:48:

Het enige wat me tot nu toe tegenhoudt, is inderdaad wanneer het voorbij is en we zien elkaar nog steeds...lijkt me niet leuk.

Maar ik ben bang dat ik er geen goed aan doe..

Indien het voorbij is en je elkaar tegenkomt op het werk, zal dat 1 hooguit 2 weken ff ongemakkelijk zijn, daarna ga je echt wel weer over tot de orde van de dag.....Dus een goede partij laten lopen om evt tijdelijk ongemak te ontlopen is in mijn ogen zonde.....zeker als ie zo lekker is

En wat betreft je laatste zin: Is dat je gevoel of je ratio die daar spreekt?
quote:Zamirah schreef op 19 maart 2009 @ 20:48:

Hij heeft een "mindere" functie dan ik, dus die omhoogneukvlieger gaat niet op. Tenzij HIJ zich omhoog wil neuken??

Als hij bezet blijkt te zijn, begin ik er uiteraard niet aan. Maar vlg mij is ie single....

Maar dit speelt dus al vanaf september, ik heb me nog steeds weten in te houden. En afgelopen week dacht ik ineens, na de zoveelste besmuikte blikken dat ik er misschien maar eens werk van moet maken....

Maar ik ben bang dat ik er geen goed aan doe.. Waarom denk je dat je er geen goed aan doet? Is dat een reeële angst? Dan moet je zeker niet met vuur spelen.
@Zam ... hou je ons op de hoogte?

Ben zeer benieuwd aangezien ik ook heel af toe n**k tijdens m'n job!

Hoe onprofessioneel dit ook mag klinken.

Maar niets spannender dan dat!
Lastig, je zou jezelf af moeten vragen:

- hoe gaat mijn bedrijf hiermee om? (makkelijk?)

- heb ik er roddels voor over?

- voor 1 nachtje of serieus?

Met serieuze intenties zou ik zelf sneller reageren dan als het om 1x gaat. Verliefdheid kan je niet tegenhouden, andere behoeftes kan je misschien bij een ander kwijt...

Mijn vriend was mijn collega, zijn nu al jaren samen. Dus er kan wat leuks ontstaan, maar moesten er wel wat gezeik op het werk voor over hebben.
Voor alleen een nachtje lust wil ik inderdaad mijn baan niet op het spel zetten.

Hoe het bedrijf hiermee omgaat weet ik niet, daarvoor werk ik er te kort. Feit is wel, dat er geen "stelletjes" werken.

En roddelen doen ze toch wel.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de slagingskansen van relaties die op het werk ontstaan....er zullen misschien wel percentages zijn..
Ik zou zeggen ..... doen!!! Ik ben nu ook samen met een collega en wij hebben zo lang om elkaar heen lopen draaien dat we onderhand al wel een jaar samen hadden kunnen zijn!

Pas toen ik een andere baan ging zoeken durfde ik wat meer initiatief te tonen en hij ook, heeft het nog 4 afspraakjes geduurd voor er daadwerkelijk wat gebeurde!

Maar goed, gewoon doen, het is spannend en misschien is hij wel de catch of the century! Die van mij wel iig
@Zam: Ik denk niet dat je je baan op het spel zou zetten voor een nachtje lust. Jij heeft net zo veel te verbergen als jij. Jullie zijn dus a.h.w. partners in crime. En na die ene keer kun je altijd nog bekijken of er meer in het vat zit. En áls dat dan zo mocht zijn, kunnen jullie vaker afspreken. Zo lang niemand er iets van merkt (en of dat gebeurt, ligt aan jullie) lijkt me dat er niets aan de hand is.
Joepie, maandag zie ik hem weer!
Zo even wat meer achtergrond infovragen:

Is het een kantoorbaan?

Werken jullie samen op dezelfde afdeling?

Delen jullie vergaderingen?

Zitten jullie op 1 kamer?

Wat voor een type is het?

Wat wil jij van hem? Een relatie of een paar leuke gezellige avonden met sex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven