Die lekkere collega......
zaterdag 21 maart 2009 om 18:03
Leuk Zamirah! Houd ons op de hoogte. Ik zou er zelf wel werk van maken. Zoals je weet intussen, werk ik ook in het onderwijs, en volgens mij gebeurt het veel. Het onderwijs is natuurlijk ook best wel informeel. Ik bedoel dat docenten toch wel informeel en sociaal met elkaar omgaan. Zou er ook voor gaan! Maar als het misgaat tjah... Kan me wel voorstellen dat je daarover nadenkt, maar geven jullie hetzelfde vak? Zo nee, dan kom je elkaar denk ik ook niet heel veel tegen toch? Veel plezier morgen!
zaterdag 21 maart 2009 om 21:52
quote:elninjoo schreef op 20 maart 2009 @ 18:44:
Ik zou er alleen werk van maken als je sterk genoeg in je schoenen staat om er tegen te kunnen als het mis loopt en je hem wel elke dag tegen moet komen.
Maar als 't goed gaat, dan is het natuurlijk juist leuk als je elkaar tussen de bedrijven door af en toe ziet.
...ik ben het hier helemaal mee eens. Verder kan je veel meningen vragen hierover, uiteindelijk weet jij misschien zelf als de beste de situatie in te schatten, aangezien jij alles over de situatie weet. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en houd je hoofd erbij
Succes!
Ik zou er alleen werk van maken als je sterk genoeg in je schoenen staat om er tegen te kunnen als het mis loopt en je hem wel elke dag tegen moet komen.
Maar als 't goed gaat, dan is het natuurlijk juist leuk als je elkaar tussen de bedrijven door af en toe ziet.
...ik ben het hier helemaal mee eens. Verder kan je veel meningen vragen hierover, uiteindelijk weet jij misschien zelf als de beste de situatie in te schatten, aangezien jij alles over de situatie weet. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en houd je hoofd erbij
Succes!
zondag 22 maart 2009 om 09:57
Ooooh, weer zo'n lekker verhaal 'zal ik, zal ik niet'. Zamirah: respect als je het durft en het is natuurlijk wel zo dat niet geschoten altijd mis is.
Ik moest echt heel hard lachen om de tip van Zwieber (dacht ik?), maar hoe langer ik er over nadenk, hoe beter 'ie klinkt.
Ik ga 'em in ieder geval onthouden - al is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn lange blonde manen af te knippen. Hmm.. kan natuurlijk ook de variant van donker verven gebruiken.
Stoer dat je het gaat proberen. Ben zó benieuwd hoe het gaat lopen! Heel veel succes morgen enne.. vergeet niet te genieten van de spanning he
Ik moest echt heel hard lachen om de tip van Zwieber (dacht ik?), maar hoe langer ik er over nadenk, hoe beter 'ie klinkt.
Ik ga 'em in ieder geval onthouden - al is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn lange blonde manen af te knippen. Hmm.. kan natuurlijk ook de variant van donker verven gebruiken.
Stoer dat je het gaat proberen. Ben zó benieuwd hoe het gaat lopen! Heel veel succes morgen enne.. vergeet niet te genieten van de spanning he
zondag 22 maart 2009 om 21:59
maandag 23 maart 2009 om 12:27
Yes, we hebben weer een heerlijk "hoe zal het aflopen topic'
En tis maandag,dus ik verwacht een hoop spanning straks na schooltijd
Ik lees mee!
En oja, Zamirah, er dus gewoon voor gaan
Volgens mij ziet hij jou ook wel zitten als ik zo tussen de regels doorlees....
En tis maandag,dus ik verwacht een hoop spanning straks na schooltijd
Ik lees mee!
En oja, Zamirah, er dus gewoon voor gaan
Volgens mij ziet hij jou ook wel zitten als ik zo tussen de regels doorlees....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 24 maart 2009 om 19:29
He he Zaam kletsen is een begin. Volgens mij is hij verlegen of heb ik het mis. Als je allebei gluurt, gluurt en gewoon nog meer gluurt en daar blijft het dan bij (vanwege verlegen zijn) dan schiet het nooit op. Het is lente. Vooruit met die geit, wat zeg ik zeven geitjes zelfs!
Mail hem en vraag hem of hij zin heeft om even wat te gaan drinken na het werk. Dan merk je vanzelf wel hoe hij erop reageert.
Mail hem en vraag hem of hij zin heeft om even wat te gaan drinken na het werk. Dan merk je vanzelf wel hoe hij erop reageert.
woensdag 25 maart 2009 om 21:15
Als je met hem in bed wilt belanden Zaam zul je toch iets meer stappen moeten zetten dan small talk. Als hij verlegen is zoals je zegt dan ben jij diegene die een stap moet zetten. Anders blijf je om elkaar heendraaien tot sint juttemis. Of tot een andere dame hem inpikt. En dat wil je toch niet gebeuren he! Kom op Zaam
woensdag 25 maart 2009 om 21:22
Bij ons gebeurd het heel veel...raar maar waar...
Relaties die stuklopen doordat collega's verliefd worden.
Ik heb zelf mijn huidige vriend ook ontmoet op het werk en we werken nog steeds samen. Gaat prima, als je iig voor zorgt dat je je op je werk gewoon professioneel opsteld, collega's hebben geen last van onze relatie.
Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Relaties die stuklopen doordat collega's verliefd worden.
Ik heb zelf mijn huidige vriend ook ontmoet op het werk en we werken nog steeds samen. Gaat prima, als je iig voor zorgt dat je je op je werk gewoon professioneel opsteld, collega's hebben geen last van onze relatie.
Dus ik zou zeggen ga ervoor!