Die lekkere collega......

19-03-2009 19:09 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ontzettend lekkere en leuke collega, die ook duidelijk onder de indruk van mij is.

Wat vinden jullie, moet ik hem verleiden?

Ik werk er pas 7 maanden en ik heb nog geen vast contract.

Zou jij een lekkere collega verleiden?

Totaal aantal stemmen: 60

Natuurlijk, waarom niet.. (52%)
Hangt er van af, alleen als het een gelijke is (23%)
Nee, joh! Not done zoiets. (25%)
Leuk Zamirah! Houd ons op de hoogte. Ik zou er zelf wel werk van maken. Zoals je weet intussen, werk ik ook in het onderwijs, en volgens mij gebeurt het veel. Het onderwijs is natuurlijk ook best wel informeel. Ik bedoel dat docenten toch wel informeel en sociaal met elkaar omgaan. Zou er ook voor gaan! Maar als het misgaat tjah... Kan me wel voorstellen dat je daarover nadenkt, maar geven jullie hetzelfde vak? Zo nee, dan kom je elkaar denk ik ook niet heel veel tegen toch? Veel plezier morgen!
We komen elkaar sowieso in de pauzes tegen! Zitten vaak ook aan dezelfde tafel, en dan maar stiekem kijken, of wegkijken, etc. Jee ik voel me net een puber.
@Zam: Kom op...niet van dat benauwde!
quote:elninjoo schreef op 20 maart 2009 @ 18:44:

Ik zou er alleen werk van maken als je sterk genoeg in je schoenen staat om er tegen te kunnen als het mis loopt en je hem wel elke dag tegen moet komen.

Maar als 't goed gaat, dan is het natuurlijk juist leuk als je elkaar tussen de bedrijven door af en toe ziet.

...ik ben het hier helemaal mee eens. Verder kan je veel meningen vragen hierover, uiteindelijk weet jij misschien zelf als de beste de situatie in te schatten, aangezien jij alles over de situatie weet. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en houd je hoofd erbij

Succes!
Morgen is de eerste dag van mijn poging er werk van te maken.
Ooooh, weer zo'n lekker verhaal 'zal ik, zal ik niet'. Zamirah: respect als je het durft en het is natuurlijk wel zo dat niet geschoten altijd mis is.

Ik moest echt heel hard lachen om de tip van Zwieber (dacht ik?), maar hoe langer ik er over nadenk, hoe beter 'ie klinkt.

Ik ga 'em in ieder geval onthouden - al is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn lange blonde manen af te knippen. Hmm.. kan natuurlijk ook de variant van donker verven gebruiken.

Stoer dat je het gaat proberen. Ben zó benieuwd hoe het gaat lopen! Heel veel succes morgen enne.. vergeet niet te genieten van de spanning he
Jaa, nog zo'n leuk liefdesverhaal! Ik ga deze ook volgen Stoer dat je er werk van gaat maken, ben benieuwd!
Spannend, Zamirah! Ik wens je succes voor morgen (en ik ga deze lovestory uiteraard ook volgen )
Zamirah,

in een van je reacties zeg je dat je niet weet of je er goed aan doet.

Als je er geen goed gevoel bij hebt, dan zou ik 't niet doen.

Snap dat de verleiding erg groot is, maar in dit geval is 't misschien beter om te luisteren naar je vrouwelijke intuities.

xxx Thila.
Zaam je bent echt onder de indruk van hem he. Anders had je allang geweten hoe de vork in de steel zit. Heerlijk he dat je hem morgen weer gaat zien
Hoe zou de koffiepauze verlopen?
quote:Boomkat schreef op 22 maart 2009 @ 21:13:

Jaa, nog zo'n leuk liefdesverhaal! Ik ga deze ook volgen Stoer dat je er werk van gaat maken, ben benieuwd!Wie zegt dat? Dat moet nog blijken.
Yes, we hebben weer een heerlijk "hoe zal het aflopen topic'

En tis maandag,dus ik verwacht een hoop spanning straks na schooltijd

Ik lees mee!

En oja, Zamirah, er dus gewoon voor gaan

Volgens mij ziet hij jou ook wel zitten als ik zo tussen de regels doorlees....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mmm...als je het alleen van de pauzes moet hebben, is het wel wat karig.

We gluren en we gluren, en we gluren, en we zeggen niks tegen elkaar. Jesus dit schiet niet op.
hem mailen en vragen om wat te gaan drinken na het werk???

Succes en ik ga dit ook volgen hihi
It's 5 o'clock somewhere
Oh wat heerlijk spannend! Zou bijna weer vrijgezel willen zijn

Hoe is het afgelopen vandaag?
Yes! We hebben even wat gekletst bij het copieerapparaat!

En nu vooruit met de geit.
Waarover?
quote:Zamirah schreef op 24 maart 2009 @ 19:21:

Yes! We hebben even wat gekletst bij het copieerapparaat!

En nu vooruit met de geit.En dat zei hij tegen jou?
He he Zaam kletsen is een begin. Volgens mij is hij verlegen of heb ik het mis. Als je allebei gluurt, gluurt en gewoon nog meer gluurt en daar blijft het dan bij (vanwege verlegen zijn) dan schiet het nooit op. Het is lente. Vooruit met die geit, wat zeg ik zeven geitjes zelfs!

Mail hem en vraag hem of hij zin heeft om even wat te gaan drinken na het werk. Dan merk je vanzelf wel hoe hij erop reageert.
Dat laatste durf ik nog niet, Dush...

We hadden wat small talk, Zwieb...hij komt heeeel erg verlegen over...poeh, wel uitdaging..:)
Maar ik ben nu vastberaden om hem in mijn bed te krijgen. Of zijn bed, mag ook.
quote:Tientje79 schreef op 24 maart 2009 @ 19:28:

[...]

En dat zei hij tegen jou?
Als je met hem in bed wilt belanden Zaam zul je toch iets meer stappen moeten zetten dan small talk. Als hij verlegen is zoals je zegt dan ben jij diegene die een stap moet zetten. Anders blijf je om elkaar heendraaien tot sint juttemis. Of tot een andere dame hem inpikt. En dat wil je toch niet gebeuren he! Kom op Zaam
Bij ons gebeurd het heel veel...raar maar waar...

Relaties die stuklopen doordat collega's verliefd worden.

Ik heb zelf mijn huidige vriend ook ontmoet op het werk en we werken nog steeds samen. Gaat prima, als je iig voor zorgt dat je je op je werk gewoon professioneel opsteld, collega's hebben geen last van onze relatie.

Dus ik zou zeggen ga ervoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven