Die onzekerheid!! Wat denken jullie?

26-07-2008 20:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooh, ik word gek van onzekerheid, en heb jullie advies en wijze woorden nodig!

(Edit: situatie is nu: hij weet niet wat 'ie nou precies voelt, maar wil wel verder proberen... ik weet niet hoe nu verder... zie verder in het topic)

Het gaat over een hele leuke vent die ik nog maar kort ken, en ik merk aan mezelf dat ik echt vlinders heb.

Heb hem nu ongeveer een maand geleden voor het eerst ontmoet (details: internet-date, na rijtje hele leuke heen-en-weer mails gebeld en afgesproken) en ik kan sindsdien niet meer ophouden aan hem te denken! Zo erg! Was altijd zo nuchter in die dingen, maar nu...

We hebben elkaar nu 4x gezien en tussendoor toch wel om de twee dagen gesmst of gebeld.

Als we elkaar zien/spreken gaat het heel erg vanzelf, wel ff wennen natuurlijk, aan de ene kant heel nieuw allemaal, maar het voelt zo ontzettend goed en fijn en leuk en spannend en ook fysiek nogal tot elkaar aangetrokken...

Het ergste is nu dat ik me juist nu ik merk dat ik gevoelens heb, zo onzeker wordt! Aaaaaaaah!

Dus telkens dat gevecht met mezelf: zal ik 'm nu bellen of sms-en of niet? Wil niet te desperate overkomen, maar ook niet te onverschillig!

Als we samen zijn doet hij echt op een manier alsof hij het helemaal ziet zitten. (Of hij is gewoon echt heel handig in precies zo doen dat het daarop lijkt) Echt van die romantische dingetjes en hij is best klef (heerlijk!) hand in hand lopen etc.

We hebben het ook over steeds meer dingen, hoe we over dingen denken, wat we graag willen, wat voor dingen we mooi vinden etc. Maar met woorden hebben we nog niet tegen elkaar gezegd of we elkaar nou wel of niet zien zitten. Ben echt te onzeker om het gewoon te vragen, maar doordat het niet uitgesproken is lijkt het net alsof het niet echt is.

Was eigenlijk wel benieuwd of hij nog online was geweest de laatste tijd, en aan de andere kant om ff de berichtjes stop te zetten, omdat ik gewoon met mijn hoofd bij hem zit.

Hij was dus nog vandaag online geweest. En dat maakte me heel onzeker.

Ben ik nou gewoon veel te onzeker en mutserig bezig? Of moet ik me voorbereiden op een niet zo leuke avond?!

Help me hier doorheen meiden!
Vind dat wel een heel negatief stukje eigenlijk.

Ok, er lopen een hoop players rond, en tuurlijk bekruipt mij ook af en toe de gedachte of ik niet ook hier 'slachtoffer' van ben geworden. Zeker als je zo leest hoe slim die players zijn.

Maar aan de andere kant... Waarom moet het meteen helemaal geweldig zijn, vaste relatie etc, en anders was het blijkbaar toch gewoon maar een player?

Zou een man niet ook oprecht kunnen zijn... ook al wordt het uiteindelijk niks?
Tuurlijk, en dat voel je wel. Wil daar ook graag in blijven geloven!

Groet
Mozarella, ben het wel met jou eens. Ik heb de 1e 2 verhalen gelezen en het ging hier niet om mannen die op zoek zijn naar een date maar die gelijk aangaven seks te willen.

Vaak loopt het nou eenmaal mis in de liefde. Daarvoor hoeft een man toch geen player te zijn.

Hoe is het nu met je Mozje?

xx
Het kan heel goed gebeuren, dat je al twijfelde, en na een paar dates zeker weet dat dit het niet wordt. Daar hoef je geen player voor te zijn. Het is erger als je aan het lijntje wordt gehouden, ik waardeer die eerlijkheid wel, hoe hard het ook is.

Hij hoopte ook dat dit wat zou worden, net als jij, maar je kunt je gevoelens niet sturen. De ene zal het langer willen aankijken, maar met iemand samen zijn die niet weet wat hij wil, is killing. En nu heb je de kans om iemand tegen te komen die zeker van zijn zaak (jou) is! Dat voelt veeeel lekkerder, en kun je er optimaal van genieten.
quote:Julus schreef op 12 augustus 2008 @ 15:42:

Het is erger als je aan het lijntje wordt gehouden, ik waardeer die eerlijkheid wel, hoe hard het ook is.

Hij hoopte ook dat dit wat zou worden, net als jij, maar je kunt je gevoelens niet sturen. De ene zal het langer willen aankijken, maar met iemand samen zijn die niet weet wat hij wil, is killing.

Precies, Julus!

Die onduidelijkheid was echt killing. Dus daarom ben ik, ook al vind ik het jammer dat hij zo snel al 'opgeeft', toch blij met zijn eerlijkheid.

Ik zou door mijn eigen vlinders namelijk enorm gevoelig zijn geweest voor 'aan het lijntje hou' gedrag, hoe pijnlijk ook.

En hoe het nu gaat... tja... het doet wel pijn hoor, die vlinders doodmaken, maar vreemd genoeg voel ik me nu dus eigenlijk beter dan vorige week. Meer mezelf.

Allemaal dingen voor MIJzelf doen, dingen die IK leuk vind, af en toe wel even zwelgen in een auw-bui, maar daarna toch weer blij dat ik niet meer over dit geval hoef te piekeren, en weer de kans loop nog een veeeeel leukere man tegen te komen...

En hoe staat het met jou toyboygirl?
Hey Mozzarella, lijkt me inderdaad rot voor je nu. Niks zo lekker als vlindertjes die vrij mogen fladderen . Nu maar weer afvragen wie mr. right dan wel is, en hoevel mr. wrongs er nog aan vooraf gaan

Zit zelf ook te balen. Zou hem volgende week dinsdag weer voor het eerst zien, blijkt hij in het buitenland te zitten wegens familieomstandigheden. Tot eind augustus.

Hoop voor hem dat het niets ernstigs is. Heb toch ook wel medelijden met mezelf

Wie heeft er ooit beweerd dat verliefd worden (op een man ) leuk zou zijn?

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven