Dilemma wat te doen?
zaterdag 5 februari 2022 om 19:10
Situatie: 28 jaar, Woon nog thuis (ivm cultuur) hij komt bij mij over de vloer, ik bij hem. De omgeving denkt dat we beste vrienden zijn. Wij doen stiekem aan andere dingen (zoenen en verder je kent het wel)
Hij is het niet voor mij, voor de toekomst.
Ik wil dit verborgen houden voor m’n ouders. Wat zouden jullie doen? Ik wil niet dat ze erachter komen. Ik heb wel een beetje een schuldgevoel omdat ze denken dat hij enkel mijn beste vriend is.
Hij is het niet voor mij, voor de toekomst.
Ik wil dit verborgen houden voor m’n ouders. Wat zouden jullie doen? Ik wil niet dat ze erachter komen. Ik heb wel een beetje een schuldgevoel omdat ze denken dat hij enkel mijn beste vriend is.
zaterdag 5 februari 2022 om 19:13
We hebben nu beide niemand. Voor de funCootjecatootje schreef: ↑05-02-2022 19:12Als hij het niet is voor jou voor de toekomst waarom zou je dan stiekem andere dingen doen??
zaterdag 5 februari 2022 om 19:15
Gewoon omdat ze daar zin in heeft? Je kunt toch gewoon wat scharrelen als je daar zin in hebt.Cootjecatootje schreef: ↑05-02-2022 19:12Als hij het niet is voor jou voor de toekomst waarom zou je dan stiekem andere dingen doen??
zaterdag 5 februari 2022 om 19:16
Ja, ik had even vriend opgeschreven daar dat kloptGizmoreturns schreef: ↑05-02-2022 19:15Vorige topic was hij nog je vriend, wie houdt je voor de gek?
zaterdag 5 februari 2022 om 19:16
Ja weten ze echt niet. We hebben duidelijk gemaakt dat we beste vrienden zijn.
zaterdag 5 februari 2022 om 19:17
zaterdag 5 februari 2022 om 19:20
zaterdag 5 februari 2022 om 19:27
Als het alleen voor de fun is en hij dat ook weet en er genoegen mee neemt dan zal hij er ook wel geen probleem mee hebben dat je ouders niet weten wat jullie uitspoken. Of bedoel je dat je een schuldgevoel hebt richting je ouders?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 5 februari 2022 om 19:29
Ik heb een schuldgevoel naar mijn ouders toe. Ik heb een cultuur waarin je altijd serieus bent met iemand en daarmee gaat trouwens
zaterdag 5 februari 2022 om 19:33
Dan is het simpel, hé ... Dan ga je met hem trouwen.Travelfreak123 schreef: ↑05-02-2022 19:29Ik heb een schuldgevoel naar mijn ouders toe. Ik heb een cultuur waarin je altijd serieus bent met iemand en daarmee gaat trouwens
Of je trekt je volwassen-meiden-broek aan en stopt met iemand elke keer te kussen met wie je toch niet wil trouwen en "niets wil".
Ben je 28 of 18 dat je zo'n ding nog doet?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 5 februari 2022 om 19:44
zaterdag 5 februari 2022 om 19:48
Wat een bullshit. Zoveel vrijgezelle mensen hebben een scharrel of fwb. Waarom zou zij dat niet mogen? Ik zou eerder zeggen: trek je grote meiden broek aan en doe lekker wat je zelf wil en kom los van je ouders. Je kan de rest van je leven lijden zoals jij dat wil of zoals je ouders dat willen. Als zij het niet begrijpen dan is dat aan hun.
zaterdag 5 februari 2022 om 19:54
tssss....ik ben 45 en doe dat regelmatig, zoals zovelen. blij dat ik niet met iedereen bij wie ik mijn tong in de mond steek hoef te trouwen zeg
zaterdag 5 februari 2022 om 19:58
Ik snap die sneer ook niet zo goed. Zat mensen met een scharrel, ik snap ook niet wat dat met je 'volwassen-meiden-broek' te maken heeft.noorderlicht76 schreef: ↑05-02-2022 19:54tssss....ik ben 45 en doe dat regelmatig, zoals zovelen. blij dat ik niet met iedereen bij wie ik mijn tong in de mond steek hoef te trouwen zeg
Don't waste your time on jealousy,
zaterdag 5 februari 2022 om 19:59
Maar wat is je dilemma dan?
Ik snap het niet. Jullie zijn gewoon beste vrienden (die seks hebben). Waarom zou je tegen je ouders moeten vertellen dat je seks hebt met je beste vriend?
Het belangrijkste is dat hij dat ook weet. Daar vrees ik een beetje voor aangezien je het hem al 150 keer hebt moeten zeggen.
Ik snap het niet. Jullie zijn gewoon beste vrienden (die seks hebben). Waarom zou je tegen je ouders moeten vertellen dat je seks hebt met je beste vriend?
Het belangrijkste is dat hij dat ook weet. Daar vrees ik een beetje voor aangezien je het hem al 150 keer hebt moeten zeggen.
zaterdag 5 februari 2022 om 20:19
Een scharrel is 1 zaak.
Een scharrel die niet weet dat hij een scharrel is is een andere.
Is dit nu later?
zaterdag 5 februari 2022 om 20:20
Zeker vanabracadabra schreef: ↑05-02-2022 19:48Wat een bullshit. Zoveel vrijgezelle mensen hebben een scharrel of fwb. Waarom zou zij dat niet mogen? Ik zou eerder zeggen: trek je grote meiden broek aan en doe lekker wat je zelf wil en kom los van je ouders. Je kan de rest van je leven lijden zoals jij dat wil of zoals je ouders dat willen. Als zij het niet begrijpen dan is dat aan hun.
Ik zou zelf mijn eigen leven gaan leiden.
Is dit nu later?