Dit gaat te ver

04-02-2020 11:14 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit met onderstaande enorm .. en kan er in mijn omgeving niet over praten dus deel het graag met jullie.. hopelijk zijn jullie niet te judgemental.

Ik heb een gezin etc dus dat is mijn achtergrond..

zo'n 3 jaar geleden kwam een bekende man hier een bedrijfje oprichten met sportactiviteiten. Ik heb geholpen met het werven van leden en de ruimte fatsoeneren en meegedacht in hoe hij zich hier kon positioneren.

Het concept sloeg aan en inmiddels draait hij een succesvolle business. Door de jaren heen zijn we dikke maatjes geworden. Met overall ook veel onschuldig geflirt soms maar bleef altijd oppervlakkig. Destijds was meneer vrijgezel na een jarenlange relatie en hij beweerde nooit naar haar terug te willen.. maar zijn ex zag dat het bedrijf waar zij niet in geloofde inmiddels uitgroeide tot een succes en ineens stond ze wel weer op de stoep bij hem.

Na een jaar verteld hij me dat ze min of meer weer samenzijn.. ik vond niet dat zij om de juiste redenen hem weer op zocht maar wie ben ik..
Zijn onschuldige geflirt destijds met mij sloeg om in gevoelens en ging dieper.. keer op keer kapte hij het af en zocht me dan weer op.. ik was een periode kwetsbaar en vond zijn aandacht fijn.. maar wetende ook dat hij nooit voor me zou gaan ben ik proberen afstand te nemen van hem.. meneer ging ondertussen vrolijk een nieuwe relatie aan met zijn ex en heel zijn social media staat vol met kwijlberichten over haar.. maar onder tussen kan hij het niet laten om ook contact te blijven zoeken met mi.

Eind vorig jaar zijn ze verloofd en vertelde hij me ook dat ie nu echt serieus moest worden en zijn gedrag niet meer kon.. mijn gedacht was fijn.. Dit houdt dus op.. en dus ook het gespeel met mijn gevoelens .. die waren er van mijn kant zeker een beetje gekomen namelijk door al die aandacht.

Niets bleek minder waar.. nu maanden voor zijn bruiloft blijft hij me opzoeken.. zeggen dat ie over me fantaseert, elk zakelijk contact buigt ie om in iets seksueels.. en ik ben het zat.

Ik voel me de gebruikte snol en na zon actie van hem kan ik weer aanzien hoe hij een megaromatische post online zet met zn griet.. ze moest eens weten waaraan ze eeuwige trouw gaat beloven ..

Dit frustreert me enorm.. maar weet niet wat ik er mee kan.
Nou dat werk je zelf in de hand hoor door nergens op in te gaan als er iets gevraagd wordt.
Dan gaan mensen invullen en loepen.

Ben je van Engels(sprekende) komaf?
en wat had je dan gewild, dat hij zijn ex zou dumpen en met jou gaat?
Je ben jaloers.
lexis schreef:
04-02-2020 12:04
Waarom volg je hem op social media en waarom heb je nog contact met hem?

Ga eens naar een goede psycholoog, je hebt kleine kinderen, topics geopend over paniekaanvallen en dat het je allemaal teveel werd, ondertussen ben je dus ook druk bezig geweest met deze meneer.

Al die tijd en (negatieve) energie die je in hem steekt kun je ook in jezelf steken zodat je erachter komt waarom jij zo'n fixatie op zo'n loser hebt en hem niet gewoon kunt ontvolgen/op de negeer zetten. of aan je eigen relatie gaan werken als je die hebt.
Thanks.. je hebt inderdaad helemaal gelijk
PoesinBoots schreef:
04-02-2020 12:34
Nou dat werk je zelf in de hand hoor door nergens op in te gaan als er iets gevraagd wordt.
Dan gaan mensen invullen en loepen.

Ben je van Engels(sprekende) komaf?
Ben niet 100% nler inderdaad.. sorry ik heb niet constant zitten refreshen sinds dat ik het gepost heb.. dus liep achter
PoesinBoots schreef:
04-02-2020 12:26
Ze zegt in de OP "Ik heb een gezin etc"

Geen idee wat de etc inhoudt maar man en kinderen etc?
Yep, ik heb inmiddels geloept. Een man en minstens één kind.
Life is short. Eat dessert first.
Hoe is de relatie met je man? Waarom zet je deze op het spel? Niet dat dat 'verschrikkelijk' is ofzo, maar besef je wel dat je dat doet?
Life is short. Eat dessert first.
Maar wat is/was er dan gaande tussen jullie? Geflirt of is het (veel) verder gegaan?
Gewoon volledig afkappen en op je eigen leven richten en daaraan werken.
ainne schreef:
04-02-2020 12:43
Maar wat is/was er dan gaande tussen jullie? Geflirt of is het (veel) verder gegaan?
Enkel geflirt, als het aan hem had gelegen veel meer
Ik ben hier niet van gediend en ik wil het zakelijk houden....een mail met 3 zinnen en het is over volgens mij. Het probleem is meer dat je ergens van de aandacht hield en dat je nu jaloers bent op zijn relatie omdat deze niet met jou is, maar niet alleen hij ging te ver jij ook. Zet er gewoon een punt achter en maak er niet meer van dan het is. Ga je wraak nemen door zijn vriendin in te lichten dan denk ik dat karma je snel in haalt en je man hier ook in no time van op de hoogte is.

Ik zou even lekker normaal doen dan blijft de schade misschien beperkt.

Als het niet meer is dan een beetje flirten dan maak jij dit veel te groot in je hoofd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je je toch wel laten betalen voor je diensten qua bedrijf opzetten? Lijkt me behoorlijk zuur dat jij daar tijd en moeite in hebt gestoken en hij opeens binnen loopt met dat concept.

Voor de rest heb jij je eigen gezin, dus heb je geen recht op bemoeienis met die man z'n relatiekeuzes. En dom als jij je hebt laten gebruiken door hem.
Troost je, jouw man geilt ook vast wel op iemand anders. Doen ze allemaal geloof ik...
sylviejjj schreef:
04-02-2020 12:46
Dan begrijp ik werkelijk niet waarom jij je een gebruikte snol voelt.

Echt joh, niet druk om maken, ik zou er eerder om lachen en ze veel geluk wensen samen.
Ik vind het wel mee vallen met de shit hier. Mensen vragen gewoon wat dingen. Logisch want 1 zin over je gezin is nogal summier.

Als je niet met het flirten kan dealen moet je er weg van blijven. Voor hem ben je gewoon een muis waar je leuk mee speelt. Hij is weer verliefd op ex. Jij hebt een eigen man. Probeer van die jaloezie af te komen. Ga niet meer in op dat flirten. Richt je op je gezin.
Er ging iets mis net..

Dacht indd 2kids..
rammie wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:30
Reden: Spelfoutjes
81.82% gewijzigd
sylviejjj schreef:
04-02-2020 12:46
Waarom ben je dan zo boos dat hij gaat trouwen?
Kap het af en focus je op je gezin.
@to je hebt gelijk hoor..oude topics v jou erbij halen is flauw...

Ik zou t contact met hem verbreken...beste oplossing! Succes🍀🤗
En jij bent een vrouw zonder eigen wil en zonder grenzen ofzo??? Je bent er zelf bij en laat het gebeuren. Afkappen en zeggen dat hij kapt met die onzin en het geflirt en zo niet, dan is het over en uit, blokkeren en klaar. Zo moeilijk is het niet hoor.
Dus jij hebt zelf een man maar krijgt gevoelens voor een meneer die zijn eigen leven leidt, deze meneer heeft in de gaten dat zijn gedrag niet netjes is tegenover haar en nu voel jij je een gebruikte snol? Heb je hem gepijpt onder zijn bureau of zo? Waarom trek je het je zoveel aan dan, je hebt zelf toch een relatie?
Dit gaat zeker te ver, je prioriteiten liggen verkeerd. Richt je op wat belangrijk is, je gezin.
Zoals je het verhaal vertelt zou ik geen trek hebben. Het is toch overduidelijk dat hij buitenvrouwen wil?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je hebt een gezin. Je doet het zelf.

Waarom interesseert het jou wat een andere man doet met zijn ex? Je hebt zelf een man.
sylviejjj schreef:
04-02-2020 12:31
Dit bedoelde ik dus met judgemental.. ik krijg hier weer een partij puin op me gegooid vanuit hier.. niet normaal.. oude topics erbij betrekken over een psychisch kloteprobleem .. lekker iemand pakken op een zwak punt.. chapeau!

Ik wil hier niet het slachtoffer gevonden worden.. ik heb het hier over een vriendschap die vanuit mans kant als meer beschouwd wordt.. en iedereen heeft ups en downs in een relatie waardoor je soms in een zwakke positie bent. Ik heb al een paar keer de grens aangegeven maar die ziet hij blijkbaar niet. Hij is niet mijn baas maar door zakelijke overeenkomsten waar ik niet over uitweid kom ik nog wekelijks met hem in aanmerking .. is gewoon een rotsituatie, ik probeer uit alle macht de boel thuis bij elkaar te houden want daar speelt veel meer dan jullie weten..

Ik kan dit niet naar buiten gooien, dat zou zo veel meer ellende veroorzaken.. maar blijkbaar is dit ook niet de plek.
Maar waarom zeg je dan niet gewoon dat je het zakelijk wilt houden? En als hij dingen zegt dat hij over je fantaseert... waarom zeg je dan niet dat je er niet van gediend bent?

Als er thuis veel speelt waarom ben je nog met je man? En waarom is dat van belang in deze? Je hebt toch nog steeds een relatie met hem? Dus is vreemdgaan is niet oke. Of je moet bij hem weg gaan.

Serieuze vraag. Heb je moeite met grenzen aan geven? Weet je wel wat je wil en wat niet en maak je dat duidelijk...

Een of andere zakenpartner die zulke dingen uitkraamt zou ik in zijn gezicht uitlachen.maar dat doen ze niet bij mij want bij het eerste geflirt maak ik al duidelijk dat ik dat niet wil.
Je wil niet dat hij met jou speelt. Laat dan ook niet met je spelen! Wees duidelijk dat je klaar bent met het geflirt. Stel voor jezelf duidelijk de grens van alleen hoogstnoodzakelijke professionele omgang en verder niks. Jij bepaalt zelf hoeveel invloed hij heeft op jouw gedachtes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven