Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik alleen vervelend vind, is dat ik bijv doe max 30km en dan komt er iemand tevoorschijn die 80km bij mij vandaan woont.
.
Wat het ook kan zijn...daar kwamen ik en Tinderlover achter... stel je geeft aan 30 km en diegene is onderweg dan komt ie binnen je zoekgebied. Maar als je hem op dat moment een like geeft, kom jij ook bij hem toch in de zoekresultaten terecht ook al heeft hij ook maar 30km staan.
Aaahaaa.... dat klinkt heel plausibel. Dus je hebt een verhoogde kans op accountmanagers via Tinder haha (always on the road).

Verder, Jeeses Grumps, hou op met posten over je sexy nerd. Tenzij je bereid bent om zijn dna af te staan voor klonen. De opzet van dit topic is toch niet dat we allemaal jaloers moet worden he?

Ik ben bang dat niet alle mannen in de gaten hebben dat hun vlees niet erg appetijtelijk is.... in sommige gevallen zou een cartoon juist wenselijk zijn haha.... (Doen jullie dat ook trouwens, screenshots maken van de grappigste gevallen en die whatsappen naar je single vriendinnen??)

En dan nu, een werkelijk date verslag;

Ik zou eigenlijk later deze week een date plannen met een Tinderaar, tall dark and handsome, maar die werd spontaan vervroegd door een wijziging in zijn plannen. Naar gisteravond! We spraken af in een gezellig stadje tussen onze beide woonplaatsen in, de arme ziel moest 20 minuten op me wachten omdat ik het stadscentrum niet kon vinden (Gebeurt me anders nooit) maar het was super gezellig. Hij zag er precies zo uit als op de foto's, leuk dus, rook lekker en kon leuk praten. Hij was wel eeeerrrg spiritueel, dus ik ga het vervolg en of het ervan komt maar lekker van het universum laten afhangen ofzo...
Lorem Ipsum
Hahaha ik hou mijn kop al (zocht eigenlijk een smiley met een pleister op zijn bekkie) maare beauty is in the eye of the beholder (and most of the times the beerholder) dus wat ik een sexy nerd vind daar lacht de rest van t forum me wellicht voor uit. Aan de andere kant hij heeft tijden over tinder gezworven en had maar liefst 2 matches in totaal. Een praatte niet tegen hem, de ander was ik.

Wat ik wel hoop te bereiken met mijn geraaskal is dat mensen verder durven kijken dan hun neus lang is. Voordeel van de twijfel...niet meteen afschrijven als niet gelijk alles klopt en het strijkkwartet het de eerste paar uur laat afweten.
Dit is écht Minder van Tinder!

Had een melding op mijn telefoon staan dat Mooie Man me een bericht had gestuurd. Ik kijken, zie ik zijn bericht niet staan. Ik dus even uit de app en er weer in, om te kijken of dat helpt. Is hele Mooie Man weg! Hij staat gewoon niet meer tussen mijn matches...

Iemand dit weleens meegemaakt? Is dit weer zo'n bug? Of heeft Mooie Man mij gewoon gedumpt en was dat zijn afscheidsbericht (wat ik dus niet heb kunnen lezen). Iemand weleens geblokkeerd? Krijg je daar een melding van? Of verdwijnt iemand dan zomaar uit je lijstje?

Hoe dan ook, ik baal wel! Ook gewoon omdat ik nu niet weet of dit een bug is, of dat hij zich teruggetrokken heeft. Hè, had ik net een vent te pakken met een mooie kop en gezamenlijke interesses... denk je bijna een date te hebben... wég man...
Oooow dat lijkt me echt klote! Het niet-weten! Nog nooit gehad maar jee balen joh!
quote:grumpycat1983 schreef op 23 januari 2014 @ 08:34:

Niet mee eens. Ik ben als computernerdin mijn game en computernerd ook op tinder tegen gekomen en ok hij is niet moddervet maar alles behalve slank. Ik heb zelf maat 42/44 en ben ook totaal niet interessant voor het leger festivalgaande hipsters met zonnebrillen. Maar wij vinden elkaar dus bloedgeil haha.

Ik zie je nu al een paar keer hetzelfde zeggen, maar ik ben het met je oneens en het klinkt zo negatief.

Ik ben geen superslanke dame, ook maat 42/44, ook van jouw leeftijd, maar ik doe het uitstekend bij festivalgaande kerels van halverwege/eind 20 en ouder hoor. Echt, matches genoeg, ook van jongens waarvan ik zelf zou denken dat ze enkel slanke blonde poppetjes van 23 liken, maar die zijn én ook nog eens gewoon aardig en geinteresseerd en volledig op de hoogte van het feit dat ik geen slank blond poppetje van 23 ben. Overigens ook irl geen moeite mee, kom nou, ik ben gewoon een lekker wijf hoor, ik ga toch niet vooraf bepalen dat ik iemands doelgroep niet ben? Ik like wie ik leuk vind, en ik zie wel wat het wordt.

Sterker nog, erg leuke sportinstructeur aan de haak geslagen die dolgraag wil daten. Ik bedoel maar, ik ben 30, ik háát sporten en ik zi er allesbehalve atletisch uit, hij is 26 en doet niet anders dan sporten en zie er ook zo uit. Maar kennelijk vinden we elkaar aantrekkelijk. Kan toch?
Oh, die heeft je gewoon geblockt ben ik bang.

Ook al een aantal keren meegemaakt hoor, ontzettend geïnteresseerd zijn, dagen chatten, nummers uitwisselen en dan opeens van de aardbodem verdwijnen. Geen reactie meer, niet meer te vinden op tinder.

Jammer, maar néxt. Dat soort vluchtige contacten haalt niet het beste in mensen naar boven.
Oh, ik bedenk me nu dat de sportinstructeur me misschien wel als uitdaging ziet Word ik gewoon zijn project...

Maar nee, dat denk ik niet. Ik heb er irl in al mijn wulpsheid geen moeite mee om een man te scoren, en dat is op tinder niet anders.

Niet alle mannen zijn alleen maar gecharmeerd van superslank en jong.
Gesprekken die beginnen met 'hoi' lopen bij mij meestal dood.

Één match begon met 'wil je verkering' en ik antwoorde met ja, en sindsdien is dat een briljant gesprek. En meestal zeg ik iets over een foto, maak een grapje over een profieltekst, of ik zeg iets absurds.

De mannen die beginnen met 'ik zou jou wel doen' gaan meteen weg,
@ Thordis ik heb wel matches gehad hoor met ze, zat echt niet om matches verlegen. Maar in mijn geval was t heel snel duidelijk dat het meer degenen waren die op seks uit waren. Dat kan per persoon verschillen hoor maar t kwam op mij over alsof ik acceptabel genoeg was voor een quickie maar had in de chats totaal geen inhoudelijke klik. Heb erg snel door wanneer iemand oprecht geinteresseerd is of alleen maar beetje loopt te hengelen naar seks. Eentje werd zelfs boos op me want die had bij 'mijn soort vrouwen' meestal na een paar complimentjes wel beet zei ie. De rotzak. Kwam echt over van Oh ze is wat zwaarder dus vast onzeker als ik nou ff ga slijmen dan is het sesam open u! Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn hoor! Maar het viel me gewoon op...
Ik snap die zogeheten "dickpics" ook niet (grappig woord overigens ). De Tinderaar die haar vagina fotografeert moet ik nog tegenkomen. Ik zou het wel raar vinden want een vagina alleen zegt mij niks.

Intussen heb ik vrouwen gezien die een cartoontekening op Tinder heeft staan. Uiteraard afgekeurd, want zo'n tekening geeft geen enkele informatie.
World of Warcraft: Legion
Die schrokken zich dood als ik in plaats van onzeker, ontzettend ad-rem bleek te zijn en me niet zo makkelijk liet paaien.

Ook ik heb zowel op Tinder als in real life geen moeite met in de smaak vallen. Tinder was voor mij gewoon een geintje/experimentje omdat ik er wat over had gelezen en dacht "och eens zien wat het brengt". Was niet desperate op zoek naar een scharrel. Dat scheelde denk ik ook wel. Alle 13 in een dozijn hipsters/zonnebril DJ's die ik het voordeel van de twijfel gaf, deden in de chat alsof ze soort van Gods Gift To Women waren en dat ik me maar gevleid moest voelen dat ze hun kostbare tijd al chattend met mij wilde verdoen. NEXT! Whaha.
Oh, daar heb ik dan weer geen last van. Zo opdringerig gaan ze er bij mij ook uit, maar ik heb niet het idee dat ik eruit gepikt werd omdat ik mogelijk onzeker zou kunnen zijn, mijn foto's stralen ook bepaald niet uit dat ik onzeker ben.

Daarbij, ik like de heren ook niet voor een diepgaand gesprek over de invloed van de economische crisis op het gat in de ozonlaag, ik heb al vaste verkering en ik zoek gewoon een leuke scharrel. Dus ik selecteer ook op een lekker bekkie en een beetje leuke profieltekst.

Beetje inhoud is leuk, het moet wel klikken, en met een aantal heb ik al een aantal weken heel leuk contact. Maar ik hoef er geen verkering mee, dus ik like wel degelijk andere mannen dan wanneer ik op zoek zou zijn naar een relatie. Dan zou ik tinder inderdaad niet gebruiken
Mee eens Thordis. Die relatie was gewoon collateral damage zullen we maar zeggen. Ook ik heb niet de indruk dat ik onzeker overkom op foto's maar ik had gewoon sterk de indruk dat er hoop mannen niet zo kritisch zijn... en die aard van het beestje kwam dan in een chat vaak zat boven water.

Ik had wel in mijn profiel staan 'in mij schuilt een slanke vrouw maar ik houd haar in toom met koekjes'. Begon er eentje dat ie mijn koekjes wel zou afpakken. WHUT?
Ik ben nou eenmaal een type wat best van make up en hakjes en jurkjes houdt maar net zo lief in mijn gescheurde spijkerbroek op legerkisten rondklost met een vogelnest op mijn kop omdat het me die dag niet boeit. Als iemand dat niet tof vond... NEXT.
Oef ik heb nog geluk gehad geloof ik dat ik geen oneerbare voorstellen of foto's ben tegengekomen dan....

Rasa, misschien was je match wel al aan't daten met een vrouw en is dat iets geworden waardoor hij Tinder heeft opgezegd. (Hij hoeft dus niet persé jou geblokt/afgekeurd te hebben toch?) Of zijn vriendin kwam erachter en nu hebben ze hommeles en heeft ze alsvast zijn Tinder eraf gegooid en staat ze nu zijn telefoon te verbranden ofzo. (dan is ie vast snel weer weer op de markt, maar of je dat moet willen)
Lorem Ipsum
Het is - wat grumpycat ook al zegt - met name het niet weten. Heeft ie me inderdaad gewoon geblockt en heb ik zijn afscheidsbericht gemist (ook al irritant, want dan weet ik niet wat hij als reden heeft opgegeven), of was dit weer zo'n fijn bugje van Tinder en vraagt hij zich nu ook af waarom ik hem eruit gegooid heb of niet meer reageer?

Ik heb nu wel een dilemma. Met een beetje googlen zijn achternaam gevonden. LinkedIn, Facebook, twitter, allemaal gevonden. Beeld wat ik daar van hem krijg, maakt hem alleen maar leuker. Maar ja, ga ik hem nu via één van die media benaderen om te vragen hoe het zit? Vind het zelf altijd wel confronterend als iemand waarmee je denkt nog enigszins anoniem te chatten je opeens gewoon op facebook blijkt te kunnen vinden...
Ja ik zou het via Twitter proberen dan toch hoor! Net zo laagdrempelig eigenlijk als Tinder en nieuwschierigheid is toch niet strafbaar??
Lorem Ipsum
Via twitter kan ik hem alleen in het openbaar een tweet sturen hè? Wat ik wel zou kunnen doen is hem gaan volgen op twitter. Dat is vrij subtiel. Dan weet hij ook mijn achternaam (voelt toch eerlijker) en dan wacht ik even af of hij mij terugvolgt.
WHAAA!

Ben Mooie Man gaan volgen op twitter en hij volgde me binnen 10 minuten terug. Liet me in een privébericht weten dat hij zijn account op Tinder heeft opgeheven en vroeg of ik zijn laatste bericht nog had gehad. Niet dus.

En hij vroeg of ik zin had om vanavond iets te gaan drinken... En ik heb ja gezegd...
quote:Rasa schreef op 23 januari 2014 @ 15:20:

Dit is écht Minder van Tinder!

Had een melding op mijn telefoon staan dat Mooie Man me een bericht had gestuurd. Ik kijken, zie ik zijn bericht niet staan. Ik dus even uit de app en er weer in, om te kijken of dat helpt. Is hele Mooie Man weg! Hij staat gewoon niet meer tussen mijn matches...

Iemand dit weleens meegemaakt? Is dit weer zo'n bug? Of heeft Mooie Man mij gewoon gedumpt en was dat zijn afscheidsbericht (wat ik dus niet heb kunnen lezen). Iemand weleens geblokkeerd? Krijg je daar een melding van? Of verdwijnt iemand dan zomaar uit je lijstje?

Hoe dan ook, ik baal wel! Ook gewoon omdat ik nu niet weet of dit een bug is, of dat hij zich teruggetrokken heeft. Hè, had ik net een vent te pakken met een mooie kop en gezamenlijke interesses... denk je bijna een date te hebben... wég man...Yep, al een paar keer meegemaakt.
Over blokken gesproken., ik had gisteren een match die voor we überhaupt in gesprek raakten wilde weten of ik het netjes zou laten weten als ik hem ging blokken. Dan zou hij dat ook doen.

Om dan daarna nog een leuk gesprek op gang te krijgen was trouwens wel een opgave. Na een paar krampachtige berichtjes heb ik heb maar netjes laten weten dat het 't 'm niet ging worden.

Ik weet trouwens niet wat mijn hoofd met mensen doet maar ik kan zo ongeveer een orkestbak vullen met muzikale matches haha.

Hebben jullie ook een 'soort' man dat opvallend vaak geïnteresseerd lijkt?

@Thordis, helemaal met je eens dat je voor een ander niet in moet gaan vullen of je wel of niet zijn type zal zijn.

@Grumpy, ik vind het wel leuk hoor dat je af en toe komt opscheppen over SuperSexyNerd!

Algemene vraag..Hoeveel gesprekken voeren jullie ongeveer tegelijkertijd?
Ben nieuw hier.... Lees al 'n tijdje mee, maar nu toch profiel aangemaakt.... Vooral om deze topic! Herken alles!!! De visfotos, ski/snowboards pcs/dj/leukepapabenik/zie me met m'n vrienden...etc.. Chatten/blocken blablabla

Maar Na 8weken chatten... Leuk leuk leuk... Ga ik voor 'n date???? Maar ik ben in de 40 en hij bijna 30!!!!!

Ladies.... Is dit ..voor sex? Of kan ik het tij keren??
Nog even een egopost jongens. Net terug van date met Mooie Man en het was leuk! Niet hemelbestormend, niet zenuwslopend spannend, niet slaapverwekkend saai of stomvervelend, maar gewoon leuk! En dat maak ik niet vaak mee bij dates via internet. Nu even afwachten, maar van mij mag er best een date nr 2 komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven