Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Het kan verkeren! Lekker van genieten. [kijk je wel een beetje uit...] <- kon zij niet laten juffig toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Zeker
quote:Verder veel leuke gesprekken, eentje was minder. Ik heb het met iemand ' uit moeten maken' die dacht dat wij via de app al een heuse relatie hadden. Werd pissig toen ik hem vroeg of hij nog leuke dates in het verschiet had! Bizar.

NEEEEEEEEEEEE

Vertel!!!
hahaha, aww, ergens vind ik het zo sneu voor hem dat ik niet de bitch uit wil hangen.

Maar...., ik ben niet perfect dus hier gaan we!

We waren al een poosje aan het appen. Ik vond hem erg leuk en hij mij ook. Eindeloze leuke gesprekken, van die waar je echt hardop kan gniffelen (of gaan zitten blozen)

Op een gegeven moment vraagt dude of ik af en toe net zo de kriebels krijg van hem als hij van mij.

Dus ik antwoord met: 'dit is inderdaad zeldzaam leuk!'

Vanaf dat moment ging het eigenlijk bergafwaarts, hij had 'de hele tijd al het gevoel dat er -iets- meer was tussen ons'

Toen ik hem probeerde uit te leggen dat leuk app contact helemaal niets (maar dan ook niets!!) zegt over het echte leven, leek hij dat te snappen.

Vervolgens vraagt hij of ik nog op Tinder zit. Ik zeg ja.

diepe stilte.

Een uur later vraagt hij hoe het op dat feestje was.

Ik zeg, leuk!

Hij vraagt door, maakt uit mijn verhaal op dat ik 'heb lopen flirten' en steekt me toch een preek af over hoe hij vind dat ik dat niet kan maken tegen over hem! ('wij hadden toch iets speciaals??')

enfin.., hem fijntjes uitgelegd dat ik nu, á la minute, per direct, met onmiddelijke ingang afgeknapt was op hem.

hij:

'je vlucht voor mij en de speciale band die wij hebben, dat is oké dat begrijp ik wel'

ik:

'have a nice life'
Hahahahaha mijn hemel wat een man! Bizar!
Het ergste is nog dat ik dat dus totaal niet aan zag komen en heel erg uit keek naar een date. Meestal heb ik daar wel antennes voor :P

het uitmaken heb ik overigens helemaal sandwich aangepakt. (iets positiefs, het negatieve, iets positiefs)

Beste...., ik heb erg genoten van onze gesprekken, je lijkt me een heel bijzonder persoon. Door ons laatste gesprek ben ik echter tot de conclusie gekomen dat onze wereldbeelden onverenigbaar zijn. Ik moet je dan ook helaas meedelen dat dit gesprek het laatste was dat wij ooit zullen voeren. In dit leven en het hiernamaals. óf het nahiernamaals als het aan mij ligt.

Alle succes voor de toekomst en dat je moge krijgen wat je toekomt.
anoniem_63fd3f5291741 wijzigde dit bericht op 14-01-2014 23:59
Reden: kan het niet laten
% gewijzigd
Ik heb op dit moment ook iets fantastisch gaande.

Kwam per abuis iemand tegen met wie ik ooit in een ver verleden eenmalig eens het bed heb gedeeld. Was er vrij zeker van dat hij me niet meer zou herkennen en inderdaad.

Alleen weet ik wel een aantal oppervlakkige dingen van hem, zoals waar hij woont, de naam van zijn kat, opleiding, werk etcetcetc, die dingen gooi ik zo af en toe achteloos het gesprek in. Hij snapt er niets van en vindt me 'doodeng'. Ik lach in mijn vuistje.
music is my life
quote:zonnemeis schreef op 14 januari 2014 @ 23:56:

Ik heb op dit moment ook iets fantastisch gaande.

Kwam per abuis iemand tegen met wie ik ooit in een ver verleden eenmalig eens het bed heb gedeeld. Was er vrij zeker van dat hij me niet meer zou herkennen en inderdaad.

Alleen weet ik wel een aantal oppervlakkige dingen van hem, zoals waar hij woont, de naam van zijn kat, opleiding, werk etcetcetc, die dingen gooi ik zo af en toe achteloos het gesprek in. Hij snapt er niets van en vindt me 'doodeng'. Ik lach in mijn vuistje.geniaal! heb je een reden om hem zo te 'straffen' ?
Zeker weten, hij was niet bepaald een gentleman..
music is my life
Dat is één geldige reden.
Mijn tinderdate is sinds vrijdag officieel mijn vriend.........dus ik ben weer van de markt

Oh en The Hobbit was een erg mooie film

Tinder kan dus voordelig uitwerken maar inderdaad de meesten die erop zitten zijn alleen maar op 1 ding uit........zo had ik er een foto opstaan waar ik een nep zwaard vast heb......zegt een match tegen mij...... "Ik zal jou wel ff lekker willen steken" ?
leuk sansa! Ik moet nog steeds naar de Hobbit, damnit.

trouwens.,. ben ik nu naïef/makkelijk of is het echt niet nodig dat mannen krampachtig met "originele" openingszinnen komen?

een gewoon 'hoi' volstaat wat mij betreft.

*zucht* moppentappers....
quote:Flutter-By schreef op woensdag 15 januari 2014 00:06 leuk sansa! Ik moet nog steeds naar de Hobbit, damnit.

trouwens.,. ben ik nu naïef/makkelijk of is het echt niet nodig dat mannen krampachtig met "originele" openingszinnen komen?

een gewoon 'hoi' volstaat wat mij betreft.

*zucht* moppentappers.... Liever een gewoon "hoi" dan van die awkward openingszinnen!
ja, want dan moeten wij weer krampachtig een comeback gaan zitten verzinnen en is het einde zoek
Laatst een die zei dat hij allergisch was voor lelijke vrouwen, maar dat hij daar bij mij vast geen last van zou krijgen !

Als openingszin dus.. Poh poh
Ik had er één die naar aanleiding van mijn citaatje stelde dat hij nog wel een dosis realisme voor me had, of ik zin had het te komen halen....

't is dat je al een leuke date had.., anders zou ik zeggen trouwen met die gast!
Laatst, tijdens het uitgaan, kwam er een gozer op mij af en had als openingszin "Mag ik vragen hoe oud je bent" ........ Waarop ik zei: "Nee dat mag je niet, vraag nooit aan een vrouw hoe oud zij is!"....... Waarop hij naar mijn beste vriendin keek, die vervolgens ook nog een duit in het zakje deed: "En ik ben 3 jaar jonger dan haar dus je zult het nooit weten".........

Compleet uitgeluld.
haha, Sansa, goed aangepakt.

Laatst werd ik door iemand bij mn kont gegrepen. Ik sloeg zijn hand weg. Hij verontwaardigd kijken.

ik: 'ik werk 40 uur per week met gehandicapten die het concept 'persoonlijke ruimte' niet kennen. Ben nu vrij. Do you mind?

uitgeluld :p
Ik kom ook maar eens meepraten hier... :-D

Ik ben sinds anderhalve week helemaal into Tinder en heb afgelopen weekend al 2 dates gehad

Casual seks en allebei voor herhaling vatbaar :-D

Blijkbaar heb ik wel de krenten uit de pap gevist want de rest wordt ik niet echt opgewonden van

In mijn laatste gesprek werd ik in 5 berichten 2x vergeleken met zijn moeder
Dat is wel erg anti-sexy, vergeleken worden met iemands moeder.

Leuk dat je al geslaagde dates hebt gehad, ik begrijp dat jij het concept "vleeskeuring" helemaal omarmd hebt?

Hou ons op de hoogte
Met 2 verschillende gedate, en met beide in bed beland...maar wel met doel om te kijken of een relatie mogelijk zou zijn, was alleen niet het geval...volgende keer beter!
Ik zou zo bang zijn dat zo'n vent dan tegenvalt, als je hem alleen op foto's hebt gezien. Of dat ik tegenval. Hahaha
Ik heb mij ook aan Tinder gewaagd. Ik word soms geconfronteerd met slechte foto's. Waarom zijn ze slecht?

- Onscherp;

- Zwart/wit. Dit geeft te weinig informatie over bijv. oog- en haarkleur;

- Onderbelicht, waardoor de persoon minder goed herkenbaar is (foto is genomen zonder flitser en er is onvoldoende ander licht);

- Meerdere personen op de foto;

- Foto te dichtbij genomen. Het gezicht raakt de randen van de foto. Ik krijg geen goed beeld hoe de vrouw is. Ideaal vind ik foto met gezicht en een deel van bovenlichaam;

- Tweede en volgende foto laat geen persoon zien, alleen een huis, een hond (vind ik trouwens minder een bezwaar);

- Indirecte overbelichte selfie. De vrouw heeft zichzelf via een spiegel gefotografeerd en dat leverde een overbelichte foto op.
World of Warcraft: Legion
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:37:

Of de foto met vrienden! Dan weet je altijd zeker dat hij de lelijkste is!

Whats up with that?

Sterker nog flutter, het is gewoon echt zo..

Doet me denken aan de foto van mijn nu man destijds op een site voor pen vrienden. Hij (stoer) leunend met een arm tegen een bergwand, mét zonnebril op, en ervoor op de grond zittend een paar andere mannen.

Nooit bij stil gestaan dat anderen dit soort foto's als storend of anderszins op konden vatten.

Toegegeven, dit was geen datingsite en ik heb hem toen ook niet gemaild vanuit die interesse. Máár..hij was níet de lelijkste. Eerlijk waar niet.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Flutter-By schreef op 15 januari 2014 @ 01:46:

haha, Sansa, goed aangepakt.

Laatst werd ik door iemand bij mn kont gegrepen. Ik sloeg zijn hand weg. Hij verontwaardigd kijken.

ik: 'ik werk 40 uur per week met gehandicapten die het concept 'persoonlijke ruimte' niet kennen. Ben nu vrij. Do you mind?

uitgeluld :p

Geweldig! Ik werk met NAHtjes, ik ga hem onthouden!

En precies, alleen een hoi volstaat! Veel beter zelfs. Bij mij schiet Tinder nog altijd niet op. Heb meerdere chats, maar tot dates komt het niet. Bloed vaak daarvoor al dood, of ze willen afspreken, date gepland en het wordt afgezegd. Nieuwe date komt er dan ook niet van.

Ik heb zin in een date!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven