Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
maandag 17 maart 2014 om 21:32
Vind het ook heel leuk om mee te lezen! Bij mij heeft het beestje nog geen naam maar ik heb de app eraf gegooid nu ik regelmatig met Tinderman afspreek en een date soms resulteert in een weekend samen zijn.
Met meerdere mannen (blijven) chatten en evt. afspreken, dat kan mijn hoofd niet aan, hoor!
Allen met een aankomende date: enjoy! : )
Oh en Philein: heb zo'n duizend profielen van een X voorzien en zo'n 33 van een ♥. Iets met een treasure vinden temidden van trash?
Met meerdere mannen (blijven) chatten en evt. afspreken, dat kan mijn hoofd niet aan, hoor!
Allen met een aankomende date: enjoy! : )
Oh en Philein: heb zo'n duizend profielen van een X voorzien en zo'n 33 van een ♥. Iets met een treasure vinden temidden van trash?
maandag 17 maart 2014 om 23:57
Ja ik ga meedoen!! Heel lang meegelezen
! Maar misschien ook leuk om mijn eigen dating troubles te plaatsen! Sinds een maand of 5 druk aan het daten.. Kei hard op mijn hart getrapt... Onzekerheden.. Hihi! Zie t allemaal terug! Op dit moment... Contact met mijn tinderdate sinds de kerst is n beetje vaag... Heb gedate met een andere dude die op t moment voor n paar maanden weg is naar het buitenland... Oftewel.. Schiet allemaal niks op! Nu aan het hengelen met toch een beetje twijfels of ik het zelf überhaupt allemaal zie zitten!!
dinsdag 18 maart 2014 om 08:51
Jozefien, sinds de kerst al contact, nog niet gedate, maar wel met anderen? Ik snap 'm even niet. Wat wil je en met wie?
Oké, hoe mijn avond ging: we troffen elkaar ergens en toen ik hem zag staan was ik blij verrast: nog veel leuker dan ik dacht. Ik werd er wel een beetje nerveus(zer) van eigenlijk. We hebben lekker koffie gedronken ergens en tja, wat kan ik zeggen, het klikte gewoon! De hele avond uitgehouden en afgesproken dat we het even zouden laten bezinken. Nog een appje met dat we het allebei zo gezellig vonden en elkaar zo leuk. Fijn! Hoe nu verder..we zullen zien.. spannend!
Oké, hoe mijn avond ging: we troffen elkaar ergens en toen ik hem zag staan was ik blij verrast: nog veel leuker dan ik dacht. Ik werd er wel een beetje nerveus(zer) van eigenlijk. We hebben lekker koffie gedronken ergens en tja, wat kan ik zeggen, het klikte gewoon! De hele avond uitgehouden en afgesproken dat we het even zouden laten bezinken. Nog een appje met dat we het allebei zo gezellig vonden en elkaar zo leuk. Fijn! Hoe nu verder..we zullen zien.. spannend!
dinsdag 18 maart 2014 om 08:59
quote:Philein schreef op 18 maart 2014 @ 08:51:
Jozefien, sinds de kerst al contact, nog niet gedate, maar wel met anderen? Ik snap 'm even niet. Wat wil je en met wie?
Nice!
Keep us posted
Nice!
Keep us posted
dinsdag 18 maart 2014 om 09:31
Hahaha, erg herkenbaarbaar allemaal,
Zelf ook ff gekeken naar de hype die Tinder heet...
Ik had een kortstondig moment van zwakte na behoorlijk gekwetst te zijn... Het (eenmalig) kijken naar Tinder heeft er bij mij er in ieder geval bijgedragen dat ik het snel heb uitgezet en weer lekker bij mezelf ben gebleven
Ook de dames hebben nogal eenzijdig soort foto's volgens mij.
Een vriend van mij (hij is single) heeft het geprobeerd. Bleef bij kortstondige relatie. Zijn huidige vriendin waar het wel heel goed mee klikt, een oude bekende die hij bij de Mac tegenkwam! Dus.... )
Maar @grumpycat1983, ben wel blij voor je dat jij die speld hebt gevonden, geniet ervan!
Zelf ook ff gekeken naar de hype die Tinder heet...
Ik had een kortstondig moment van zwakte na behoorlijk gekwetst te zijn... Het (eenmalig) kijken naar Tinder heeft er bij mij er in ieder geval bijgedragen dat ik het snel heb uitgezet en weer lekker bij mezelf ben gebleven
Ook de dames hebben nogal eenzijdig soort foto's volgens mij.
Een vriend van mij (hij is single) heeft het geprobeerd. Bleef bij kortstondige relatie. Zijn huidige vriendin waar het wel heel goed mee klikt, een oude bekende die hij bij de Mac tegenkwam! Dus.... )
Maar @grumpycat1983, ben wel blij voor je dat jij die speld hebt gevonden, geniet ervan!
Ben nog op zoek naar een nieuw motto...
dinsdag 18 maart 2014 om 09:35
Hier idem... gewoon lekker praten, ben in gesprek met een leukerd en hij woont niet zo ver van mij vandaan.
We zullen zien wat er uit voorkomt, gisterochtend kreeg ik berichtje met Goedemorgen, werk ze!
Haha dat vind ik wel leuk, we blijken beiden in dezelfde plaats te werken 2 straten van elkaar vandaan, hebben beiden een hond.
We zullen zien wat er uit voorkomt, gisterochtend kreeg ik berichtje met Goedemorgen, werk ze!
Haha dat vind ik wel leuk, we blijken beiden in dezelfde plaats te werken 2 straten van elkaar vandaan, hebben beiden een hond.
dinsdag 18 maart 2014 om 10:43
Ohh Philein! Jouw verhaaltje klinkt goed
! Even een wat duidelijkere uitleg... Sinds de kerst al aan het daten met tinderdude 1... Loopt nu een beetje op zijn einde helaas! Was erg leuk, maar de afstand werkt niet echt mee! Nu ook 2 keer gedate met tinderdude 2! Ontzettend leuke dates gehad, maar betwijfel of het echt een persoon voor mij is! Hij is nu voor een paar maanden weg dus heel zinvol is het eigenlijk ook niet. Nu weer aan het rondkijken
dinsdag 18 maart 2014 om 12:20
Ah joh, maar als je iemand écht leuk vindt, dan zegt afstand uiteindelijk toch ook niet zoveel? Dan vind je daarvoor op spontane wijze een oplossing denk ik. Zo te horen vind jij die mannen sowieso niet helemaal de moeite waard, maar dat is mijn interpretatie.
Tinderman stuurde me een appje en zei dat hij het heel erg leuk vond (na eerst van mij te willen weten wat ik ervan vond). Toch raar he, zo'n day after.
Tinderman stuurde me een appje en zei dat hij het heel erg leuk vond (na eerst van mij te willen weten wat ik ervan vond). Toch raar he, zo'n day after.
dinsdag 18 maart 2014 om 13:17
Wat heb ik nu weer gemist??
Grappige dingen hier, vooral die site van Rasa.
Mooi dat je date helemaal top was Philein, al dat gestress voor niets haha klinkt alsof hij ook erg into-you is!
Ik met mijn grote mond... ik wil helemaal niet daten met andere mannen, ik wil wel afleiding enzo en aandacht is altijd leuk, maar toch niet (nog) afspreken eigenlijk.
Maar het lastige is, mijn communicatiepatroon is wél nog erg gericht op afspraakjes regelen dus door het getinder had ik bijna gisteren ineens een date (ging gelukkig niet door) en nu vanavond ook alweer. Dat ga ik even op de lange baan schuiven maar. Best leuk om iets in de pijpleiding te hebben maar als hij morgen vraagt 'zeg date jij nog met anderen?' dan wil ik graag oprecht kunnen antwoorden dat ik dat niet uitsluit maar liever niet natuurlijk. Pff... de app net geinstalleerd en nu alweer moeilijk doen, haha, mooi is dat he?
Volgens diverse mensen moet ik een date cursus geven, 'hoe regel ik snel dates' hahaha. Misschien dat ik daar mijn talent beter kwijt kan....
Grappige dingen hier, vooral die site van Rasa.
Mooi dat je date helemaal top was Philein, al dat gestress voor niets haha klinkt alsof hij ook erg into-you is!
Ik met mijn grote mond... ik wil helemaal niet daten met andere mannen, ik wil wel afleiding enzo en aandacht is altijd leuk, maar toch niet (nog) afspreken eigenlijk.
Maar het lastige is, mijn communicatiepatroon is wél nog erg gericht op afspraakjes regelen dus door het getinder had ik bijna gisteren ineens een date (ging gelukkig niet door) en nu vanavond ook alweer. Dat ga ik even op de lange baan schuiven maar. Best leuk om iets in de pijpleiding te hebben maar als hij morgen vraagt 'zeg date jij nog met anderen?' dan wil ik graag oprecht kunnen antwoorden dat ik dat niet uitsluit maar liever niet natuurlijk. Pff... de app net geinstalleerd en nu alweer moeilijk doen, haha, mooi is dat he?
Volgens diverse mensen moet ik een date cursus geven, 'hoe regel ik snel dates' hahaha. Misschien dat ik daar mijn talent beter kwijt kan....
Lorem Ipsum
dinsdag 18 maart 2014 om 13:29
quote:Philein schreef op 18 maart 2014 @ 12:20:
Oeh ja.. was het van beide kanten dan zo moeilijk te peilen wat jullie van elkaar vonden/vinden?
Lekker warm houden en snel weer afspreken
Oeh ja.. was het van beide kanten dan zo moeilijk te peilen wat jullie van elkaar vonden/vinden?
Lekker warm houden en snel weer afspreken
dinsdag 18 maart 2014 om 15:51
Tinderdude 1 vind ik zeker de moeite waard... In het begin leek hij dat ook van mij t vinden... Helaas is het dood aan het bloeden! Niet van mijn kant uit maar van de zijne... Ik kom op deze manier misschien welk at nonchalant over... Maar sinds ik een paar maanden geleden tijdens een 1e date, halsoverkop op slag verliefd was en deze jongen dat ook nog eens met ontzettend veel enthousiasme beanwoordde en ik me even het gelukkigste meisje op aarde voelde... Dit werd na 4 weken veel daten en samenzijn plotsklaps beëindigd auw!!! Ben ik wat voorzichtiger geworden in het toelaten van mijn eigen gevoelens.... Waardoor ik op een of andere manier wat nonchalanter / nuchterder de situaties kan bekijken... Stukje zelfbescherming denk ik