Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Oeh.... jozefien2, dat klinkt inderdaad pijnlijk.... zonde zeg.

Weten jullie die flapdrol nog van anderhalve maand geleden ongeveer die ik beschreef waarmee ik een paar echte topdates had wat onverwacht eindigde in een gigantische miskleun in bed.

Hij wil een herkansing zegt ie. Wat nu??

Ik loop het risico dat hij dat redelijk letterlijk neemt, en mij daarbij ook, als ik met hem afspreek.
Lorem Ipsum
@ Philein: Wat leuk!! Klinkt helemaal leuk hoor. Hopelijk snel nog een date.

@ Jozefien: Dat klinkt idd pijnlijk. wat irritant zeg!

@Turquasi: Ik ken dat verhaal niet, maar miskleun in bed... Hij wil de herkansing in de slaapkamer denk ik.
Procrastinate now and panic later.
Leuk philein!!!! Echt super gaaf!

(Nu ik nog )
Tja Jozefien, dat is zuur...logisch dat je voorzichtig bent. Ik denk dat veel vrouwen dit wel herkennen (en mannen misschien net zo).

Ik heb een hele drukke dag gehad en ben net thuis. Tinderman belde weer spontaan op, maar ik was niet in de gelegenheid om te bellen. Wel een goed teken dat ie belt hè?
Heb je hem nu onzeker gemaakt omdat je niet kom bellen? Arme vent;)
The ironman!
Geen idee, maar dat zal vast wel meevallen.
Het is een heel goed teken dat hij belt.

Als een man je echt leuk vindt dan weet je dat!
Dat is waar! Maar toch wordt mijn geduld wat op de proef gesteld (ben ik erg slecht in, sowieso). Natuurlijk, we hebben elkaar gister nog gezien, maar hoop gauw weer.
Klinkt veelbelovend, Philein! : )

Hopelijk snel die tweede date.

Tinderman en ik wonen niet in dezelfde stad. Daardoor kunnen we - naast drukke werkschema's - niet echt spontaan iets afspreken. Dat vind ik soms wel jammer, maar het is niet anders. Elkaar binnen een half uur zien op semi-spontane basis zit er niet in.

Gelukkig werk ik wél in zijn stad... Nog 1 nachtje slapen en ik zie hem weer!
Ah je ziet hem dus vandaag, Salome? Leuk! Wat gaan jullie doen?

Jammer dat je niet dicht bij elkaar woont, maar waar de wil tot elkaar zien is, is een weg, toch?

Mijn Tinderman woont ook niet dichtbij. En ook wij hebben beide vrij volle agenda's. Ik heb hem gister nog gesproken en de intentie voor een tweede date is er, alleen wanneer is nog niet duidelijk. Misschien het weekend wel.

Weet je wat ik trouwens merk, dat de telefoongesprekken wat stroever verlopen dan toen ik hem zag. Heel anders. Irritant is dat. Daarom wil ik hem ook gauw weer zien!
Removed Tinder, bij nader inzien nu geen zin in. Leuke contacten opgedaan maar ik vind het voor nu wel goed zo.
The ironman!
Hm, ik heb het ook al vier keer verwijderd en dan toch na even het er weer opgezet. Maar goed, ik snap dat je er niet heel veel aan hebt nu. Hoeft ook niet.
ik pm je wel even phil
The ironman!
@ Philein wat gaaf dat jullie date zo leuk was en dat er vervolgplannen in de pijpleiding zitten! En nu...keep it together and don't over analyze.

Ik zit verder gezellig mee te lezen hier alleen niet echt puf tot reageren omdat het me gigantisch in mijn nek is geschoten. Spanningshoofdpijn. Heel klote (jaar geleden met burnout klachten gezeten dus ik herken de pijn als geen ander). In mijn hoofd alles op een rijtje alleen mijn lijf werkt weereens tegen. Ik hoop door nu even een dagje plat op de bank te blijven bivakkeren erger wordt voorkomen maar goed dat merk ik vanzelf.

@ R jij zit toch nog met vers liefdesverdriet? Zie Tinder niet als dating app maar als tijdverdrijf. Heb het zelf destijds nooit geinstalleerd met het idee er Mister Right mee aan de haak te slaan. Die verrassing kwam totaal uit het niets.
@grump, dat klopt en zo ervaar ik dat ook, ik voel mij er helaas niet prettig bij. Ik klets hier wel en dat doet mij goed! Ik zoek niks buiten een praatje en een lach. No need tinder right now:)
The ironman!
Ja hier is het wel gezellig meestal. En voor praatjes en lachen ... en voor totaal hilarische topics. Als ik aan het werk ben altijd ideaal tijdverdrijf.
Groot gelijk Mr R.
Heel veel topics waar ik om moet lachen, sommige waar mijn haren overeind van gaan staan en sommige waar ik van denk: Vrouwen zucht haha
The ironman!
Hoe is het hier?

Turq, heb je al een date geregeld?

Ik weet niet meer zo goed wat ik met mijn Tinderman moet. Heb het gevoel dat het op een laag pitje staat, ook al is het pas een paar dagen geleden dat we elkaar zagen. Heb er niet zo'n goed gevoel bij ineens.
quote:Philein schreef op 20 maart 2014 @ 09:29:

Ik weet niet meer zo goed wat ik met mijn Tinderman moet. Heb het gevoel dat het op een laag pitje staat, ook al is het pas een paar dagen geleden dat we elkaar zagen. Heb er niet zo'n goed gevoel bij ineens.

Dat is niet ineens, je voelt je sinds het moment van de date al raar, onzeker en niet goed. Op the day after begint je twijfel en wiebeligheid al meteen, lees maar terug.

Ik ben er van overtuigd dat de ander dat voelt en oppikt, als je ergens niet relaxed in kan staan. Zelf heb ik het altijd haarfijn in de gaten, als de ander zich te nerveus opstelt in een beginnend contact, en is voor mij niet aantrekkelijk of uitnodigend.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat klopt inderdaad VC. De date was leuk, ik vind hem leuk, maar hoe verder weet ik eigenlijk ook niet. Helemaal ontspannen voel ik me er niet bij.
Zul je net zien: belt hij me net om te vragen of we vanavond weer ergens wat gaan drinken.

Oke, het ligt duidelijk aan mij.
Niet zo onzeker Phil! let it flow, het komt vanzelf. Nu ik dit schrijf denk ik dat dat ook voor mij geldt
The ironman!
quote:Philein schreef op 20 maart 2014 @ 10:45:

Zul je net zien: belt hij me net om te vragen of we vanavond weer ergens wat gaan drinken.

Oke, het ligt duidelijk aan mij.Nice gewoon afspreken en dan zien waar het schip strand.. take it easy ;)
Phil. Echt... Kap met jezelf zo gek maken en het over analyseren. Welk gedeelte van go with the flow is zo lastig te snappen? Dit klinkt haast alsof je je eigen glazen bewust wil ingooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven