Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha....

Misschien is het handig om je af en toe te realiseren dat het daten gewoon een onzekere toestand is. Iedereen maakt zich dan druk over 'kwam ik wel goed over', 'vind hij me wel leuk' soms nog voor je zelf hebt besloten of je diegene leuk genoeg vind. Als de vlinders eenmaal in je buik zitten is het helemaal lastig om nog te relativeren. Alles kan aanleiding zijn om te twijfelen aan de goede afloop. Sterker nog, je durft haast niet optimistisch te zijn want daarmee 'jinx' je het misschien wel probeer een beetje te lachen om jezelf als je hoofd zo op hol slaat. Er is toch niet zoveel wat je kunt doen. Je wilt uiteindelijk toch leuk gevonden worden om de persoon die je bent en niet om de aangepaste versie van jezelf op wat je denkt dat zijn voorkeuren zijn? Binnen de relatie zal je je nog genoeg aan (kunnen) passen haha.
Lorem Ipsum
Ohja, de update;

Ik ben gisteren met de jongen waar ik me laatst zo bij misdragen had alsnog naar de film geweest.... we hebben voor de film een half uurtje zitten kletsen, ging redelijk soepel, hij is intelligent en vertelt leuk maar het lijkt af en toe alsof hij een spreekbeurt houdt. Als hij me een vraag stelt krijg ik soms het gevoel dat hij checkt of ik alles wel onthouden heb

De film was bizar obsceen, echt verre van romantisch, opende o.a. met coke snuiven van het achterwerk van een hoer. Mooi is wel dat in het licht van zo'n skanky film mijn optreden van vorige week weer redelijk onschuldig lijkt hihihi....

Ik vond hem wat braafjes (geen gevoos tijdens de film) en we eindigden de date ook vrij tammetjes, bij het naar buiten stappen gaf hij meteen aan dat hij vroeg op moest, oftewel ik kon niet blijven slapen. (Nou was ik daar al vanuit gegaan want mijn wekker stond nóg vroeger) en ik dacht onderweg naar huis van, die jongen is gewoon niet genoeg into-me. Maar een half uurtje later had ik een appje van hem dat hij het leuk vond dat ik met hem naar de film was geweest en weer welterusten en kusjes etc. Ik weet dat hij een behoorlijk vol en druk leven heeft dus afspreken met mij is niet een soort tijdverdrijf voor hem waarschijnlijk maar iets waar hij tijd voor maakt. Ik kijk wel gewoon welke kant dit opdrijft..... Tot hij duidelijker word over zijn intenties met mij vind ik dat het me vrij staat om verder te daten.

We zijn ook nog niet op zo'n punt beland dat ik ernaar wil vragen. Ik denk dat het zelfs zo zou kunnen zijn dat hij net zo weinig hoogte krijgt van mij als ik van hem. Ik weet tenslotte ook nog niet precies wat ik nu wil. We vinden elkaar aantrekkelijk en interessant... soit
Lorem Ipsum
Leuk om te lezen Turq! Just enjoy those simple things!

Wie heeft die film eigenlijk uitgekozen van jullie twee? :D
The ironman!
Hij wilde hem graag zien maar ik was ook wel nieuwsgierig hoor.

Ik was inderdaad gewoon blij met de date in al zijn eenvoud.... na een relatie met iemand die niet eens mee naar de film te krijgen was, was dit gewoon helemaal gemakkelijk leuk. Ik heb hard gelachen. Ik was toe aan afleiding en alles wat extra is is meegenomen
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 20 maart 2014 @ 12:30:

Whahahaha....

Misschien is het handig om je af en toe te realiseren dat het daten gewoon een onzekere toestand is. Iedereen maakt zich dan druk over 'kwam ik wel goed over', 'vind hij me wel leuk' soms nog voor je zelf hebt besloten of je diegene leuk genoeg vind. Als de vlinders eenmaal in je buik zitten is het helemaal lastig om nog te relativeren. Alles kan aanleiding zijn om te twijfelen aan de goede afloop. Sterker nog, je durft haast niet optimistisch te zijn want daarmee 'jinx' je het misschien wel probeer een beetje te lachen om jezelf als je hoofd zo op hol slaat. Er is toch niet zoveel wat je kunt doen. Je wilt uiteindelijk toch leuk gevonden worden om de persoon die je bent en niet om de aangepaste versie van jezelf op wat je denkt dat zijn voorkeuren zijn? Binnen de relatie zal je je nog genoeg aan (kunnen) passen haha.

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik vind het gewoon echt doodeng om iemand weer écht leuk te vinden merk ik. Ik kan er helemaal over gaan uitweiden, zodat de context misschien wat duidelijker wordt en misschien dus begrijpelijker, maar ik vind zelf dat ik keihard bezig ben met mijn leven weer oppakken op een zo goed mogelijke manier. Natuurlijk ben ik onzeker, hoop ik dat ik goed overkom, maar ik zal me nooit anders gaan voordoen dan wie ik ben. What you see is what you get.

Natuurlijk schrijf ik het hier allemaal een stuk ongenuanceerder en wellicht hysterischer dan hoe ik in contact met hem ben. Helemaal achterlijk ben ik gelukkig niet. Ik ben benieuwd, heb er weer zin in, dat zeker. Dat stukje loslaten en relativeren is iets waar ik me steeds van bewust moet zijn.

Wat leuk jij dat naar de film bent geweest met hem. Fijn dat het gezellig was en tja, ik denk te proeven dat jij ook wel wat meer bevestiging zou willen van hem misschien, maar doet hij het wellicht wat kalmer aan? Dat hij je nog appt nadien is gewoon leuk en een goed teken denk ik. Wordt het vervolgd wat jou betreft?
Aankomende week m'n eerste Tinderdate...

Is heel toevallig zo gelopen.. leuke gesprekken mee en gehad en nu gaan we dus afspreken..

Moet eerlijk zeggen dat ik hem wel knijp ..
@Philein, late reactie... drukke werkweek.

ga je vanavond wat met Tinderman drinken?

We zouden gisteravond naar die laatste film van Wes Anderson gaan. Maar Tinderoni en ik hadden deadlines te halen en waren aan het overwerken. Ondertussen wél elkaar appjes/foto's sturend met bijv. de zonsondergang vanaf onze werkplek - beiden gevangen in kantoortorens haha.

Dus het liep allemaal anders. Geen film maar we wilden elkaar wél graag zien. Dus ben naar hem toe gegaan (en ben blijven slapen). Voelt fijn om iemand met zo'n grote grijns te zien wanneer hij jou ziet. Wakker te worden en constateren dat jullie in slaap elkaars hand vasthielden...

Maar ook ik heb af en toe last van twijfels, irrationele gedachten, "vindt hij mij wel zo leuk als ik hém leuk vind?"!

Het is ook lang geleden dat alles zo schijnbaar relaxed lijkt te gaan - is het niet te mooi om waar te zijn?!

Probeer wel te genieten van ieder moment. Maar ben inmiddels redelijk op weg om ver-lie-iefd te worden. Dat is eng, want je wordt behoorlijk kwetsbaar.
anoniem_28841 wijzigde dit bericht op 20-03-2014 20:28
Reden: aanvulling bericht
% gewijzigd
Piett, spanennd, gewoon doen, dan weet je gauw genoeg of het in het echt ook gezellig praten is.

Salome, fijn om te merken dat de intentie om elkaar te zien er van beide kanten is. Klinkt als een fijne logeerpartij..gezellig en lief ook. Ik denk dat die onzekerheid ervan getuigt dat je hem echt leuk vindt. Natuurlijk voel je je dan kwetsbaar, dat geldt voor hem misschien net zo.

Mijn date was weer geslaagd. Ik vond het echt leuk hem weer te zien. Ik ben meteen na mijn werk doorgereden, aangezien het nog zulk lekker weer was. We hebben eerst op een terras gezeten en wat gedronken en daarna nog even naar zijn huis gegaan wat om de hoek was. Daar hebben we een vrij serieus gesprek gehad, hij vroeg me naar wat ik zoek in een relatie (goede vraag!) en zodoende kwamen we weer wat meer over elkaar te weten.
Sjee. Gisteravond laat thuis, nog even op de FB-chat met een match die ik al een tijdje heb. Onze gesprekken zijn leuk maar niet regelmatig en leidden tot dan toe nergens toe. Maar omdat mijn FB steeds geen verbinding kon maken wisselden we toch maar nummers uit om te kunnen appen en -whaaaaa- ineens gaat mijn telefoon. En toen lagen we anderhalf uur te bellen. En nu heb ik véél te weinig geslapen. Gelukkig nam hij de schuld op zich.
geen tindercontact, wel spontaan contact met iemand. Super spannend afwachten op een bericht. Soms heel frustrerend, maar misschien wel leuker dan tinderen. Het is iemand die mij enorm triggerd
The ironman!
Oeh, spannend, R. Zomaar ineens, of iemand die je al kende?
Een onverwachte hoek. Ik ken haar totaal niet maar ze blijft mysteriously berichtjes sturen. En ik blijf antwoorden Ik merk dat mijn nieuwsgierigheid aangewakkerd begint te worden. Leuk contact is altijd fijn!

Hoe was het gisteren Phillepil?
The ironman!
meneer_r wat leuk, maar waar frustrerend?

Bij mij staat Tinder op een laag pitje, heb contact met iemand die bij mij in de buurt woont maar zie het meer vriendschappelijk ben echt niet toe aan daten.

Dus voor nu gewoon gezellig kletsen, zie wel wat er uitkomt laat me in ieder geval niet opjagen.
Ja erg leuk Nour! ik betrap mij er op dat ik steeds in mijn mailbox kijk. Mooiste klik is de radiozender die wij allebei luisteren, behalve op vrijdagmiddag is die match er niet. Maar ok, ik kom daar wel overheen.

Ik zal niet snel daten maar ben wel benieuwd waar dit toe gaat leiden. Zou het? Zou spintaniteit nog kunnen? Stay tuned...
The ironman!
Klinkt leuk R, gewoon beetje contact houden en dan maar zien wat ervan komt...?

Verslagje van mijn date staat hieronder al ergens beschreven, niet gelezen?
Ja nee eigenlijk overheen gekeken. Mijn hoofd zit een beetje vol. Normaal lees ik je "Altijd"

Gelezen! O what very nice! So excited, what will be next?
The ironman!
Can imagine! Ineens zo'n vreemdeling in je inbox is ook best spannend toch, ben benieuwd waar het heen gaat... laat je niet gek maken hè

Tja, what will be next. Ik weet 't niet! Ik leun achterover en waar ik gewend ben dat er met anderen vaak veel tekstverkeer was, is dat met hem dus niet echt zo. Dus echt hard kan ik/het niet gaan. We'll see! Weet ook echt niet precies wat hij ervan vindt en denkt eigenlijk.
Als ik achterover ga leunen gebeurd er niks meer:) Its very hard to vind the right balance. Je moet je geen zorgen maken, bent vast wel een hele mooie meid, je zal er vast wel leuk uitzien en de wereld ligt aan jouw voeten. Hordes mannen die achter je aanlopen;)
The ironman!
Hahah, je weet het leuk te brengen Ik wil niet de hele wereld, maar hém beter leren kennen.

Ergens heb ik het vermoeden dat ie veel te druk is om überhaupt te kunnen daten.
Hoi hoi!

Ik heb inmiddels de 2e date gehad en het was superleuk. Er komt in ieder geval een vervolg.

Succes vanavond Philein!
Procrastinate now and panic later.
hoe was jouw 2e date?
The ironman!
Vanavond gebeurt er niet zoveel Olijf.

Inderdaad, vertel eens wat meer over jouw date?
Mailwoman heeft mij weten te boeien. So currious about her.
The ironman!
Blijf meelezen ook al ben ik Tinder-af.

Leuk van die berichtjes, meneer_r.

Allen-met-date, veel plezier!

Hier even een weekend rust oftewel mijn eerste Tinderoni-loze weekend sinds een maand. Maar aankomende week wel weer afgesproken ondanks drukke schema's.

Nu even mijn hoofd legen.

Dat datinggebeuren doet wat met je, hoor...
Mag ik ook meeschrijven?

Ik praat al een tijdje met iemand op Tinder. Het blijft nog alleen contact via Tinder en ik vind het wat lastig om me te binden maar begin hem toch wel een beetje leuk te vinden

Hij toont geen initiatief om af te spreken en ik ook niet en eigenlijk vind ik dat heel rustig aan doen wel heel prettig. Alleen nu weet ik niet zo goed of ik het eerste initiatief ervoor moet nemen, voel me er eigenlijk nog niet zo klaar voor en wil lekker rustig aan doen. We kunnen uren lang praten over de app en hij ziet er leuk en lief uit!

Soms houdt het me tegen om op tinder te gaan omdat ik zie dat hij er ook is en omdat hij nog geen initiatief toont verder. Maar wordt wel beetje warm van binnen van hem haha. Leuk en eng!

Dus zou het leuk vinden om mee te schrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven