DM instagram

27-11-2018 23:19 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik zie iemand wel zitten op Instagram. Het is alleen een bekend persoon (niet heel bekend, maar heeft wel aardig wat volgers). Het is niet dat ik puur afgegaan ben op foto's, want ik weet meer (hij is te zien op YouTube). Nu wil ik een DM sturen om gewoon een poging te wagen. Ik krijg zelf ook DM's, maar meestal negeer ik die (soms niet). Daarom vroeg ik me af (voor de mannen). Op wat voor soort bericht zouden jullie afknappen en op welk soort berichten zouden jullie wel reageren? Dat hij z'n DM's bekijkt weet ik zeker (hij is daar openlijk over). Ik heb maar 1 kans en wil het goed doen haha lol.
Uilenzeik schreef:
28-11-2018 13:17
Ok. Ik dacht dat ik best heel aardig met de tijd meeging, maar de betekenis van de term 'DM' is mij niet bekend... @(
Zal wel zoiets zijn als een privebericht (pb?). Ik stam duidelijk uit de pre-historie.
Direct Message, toch?

En inderdaad, dat is hetzelfde als een privébericht.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Haha ik ga geen naam zeggen, iets met privacy. Ik kan alleen zeggen dat het een internationale ´ster´ is die speelt in bekende producties (films) en dat zn naam wel eens is genoemd hier op het forum.. EN natuurlijk snap ik heus wel dat als hij zo makkelijk op mij hapte dat hij dat vast toen of zelf nu ook doet bij andere vrouwen, maar andere kant, het zijn ook maar mensen he en vind het niet heel veel verschillen met bijv Tinder waar je iemand ook niet ken en alleen maar afgaat op uiterlijkheden.

Overigens we volgen elkaar nog steeds op Insta en hele af en toe contact.
Ik vind t nooit zo interessant als iemand bekend is, als je leuk bent ben je leuk... vind het juist eerder echt een ontzettende last als iemand bekend is... denk dat ze dat aanvoelden en daarom ook ´hapte´
EvyBlissy schreef:
28-11-2018 06:36
Ik voel me een dinosaurus.
Ik voel me de allereerste dinosaurus en dan die z’n oma.
Liliane13 schreef:
28-11-2018 13:20
Direct Message, toch?

En inderdaad, dat is hetzelfde als een privébericht.
Ah, dank! Is het raar, dat ik daar nog nooit van gehoord had, als 32jarige? Leef ik onder een steen?
Verdeel en heers.
--
anoniem_379475 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 17:32
0.00% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:
28-11-2018 14:10
Haha ik ga geen naam zeggen, iets met privacy. Ik kan alleen zeggen dat het een internationale ´ster´ is die speelt in bekende producties (films) en dat zn naam wel eens is genoemd hier op het forum.. EN natuurlijk snap ik heus wel dat als hij zo makkelijk op mij hapte dat hij dat vast toen of zelf nu ook doet bij andere vrouwen, maar andere kant, het zijn ook maar mensen he en vind het niet heel veel verschillen met bijv Tinder waar je iemand ook niet ken en alleen maar afgaat op uiterlijkheden.

Overigens we volgen elkaar nog steeds op Insta en hele af en toe contact.
Ik vind t nooit zo interessant als iemand bekend is, als je leuk bent ben je leuk... vind het juist eerder echt een ontzettende last als iemand bekend is... denk dat ze dat aanvoelden en daarom ook ´hapte´
Aha, dus daarom typ je I’m in love, stuur je priveberichten, wil je hier maar al te graag noemen dat hij o zo bekend is.
Omdat het totaal niet interessant is. Ik snap het.
Sofietje1983 schreef:
28-11-2018 20:08
Aha, dus daarom typ je I’m in love, stuur je priveberichten, wil je hier maar al te graag noemen dat hij o zo bekend is.
Ja haha en nog even benadrukken dat het zelfs een internationale ster is van grote producties.
Sofietje1983 schreef:
Zo wat een reactie.. 1 omdat TO begin dat zij een bekende YTer leuk vind en ik op dezelfde manier contact heb gelegd met een bekende lijkt mij dat dus relevant om te reageren.. en Im in love was gewoon een soort openingzin totaal niet omdat hij bekend was want dan had ik wel iets over zn films gezegd... is een hele knappe man dat hij er happig op was was aan hem...
vivautrecht85 schreef:
28-11-2018 20:15
Ja haha en nog even benadrukken dat het zelfs een internationale ster is van grote producties.
Tsja het is toch echt zo :) een bekende Yter is veel toegankelijker dan een acteur die in Hollywood producties speelt en zelfs films draagt of mag ik dat ook niet zeggen hahaha ppfff.... Het zijn ook gewoon mensen hoor echt niks bijzonders aan!! Wordt er echt niet warm of koud van, is alleen raar als je met zo iemand in een kroeg zit en mensen fotos vragen... snap niet wat je er mee moet maar oke dan wordt je er weer even aan herinnerd maar verder?! Nee is gewoon zijn werk waar hij betaald voor krijgt en verder echt totaal niet bijzonder!! maargoed daar gaat t niet om. als mij dat zelfs kan lukken want zo bijzonder zie ik er niet uit al zeg ik het zelf :)
:sun:
huurvrouwtje schreef:
28-11-2018 21:24
Zo wat een reactie.. 1 omdat TO begin dat zij een bekende YTer leuk vind en ik op dezelfde manier contact heb gelegd met een bekende lijkt mij dat dus relevant om te reageren.. en Im in love was gewoon een soort openingzin totaal niet omdat hij bekend was want dan had ik wel iets over zn films gezegd... is een hele knappe man dat hij er happig op was was aan hem...
Ik moet hier alleen maar heel erg om lachen. Gelukkig geloof je het zelf
Sofietje1983 schreef:
28-11-2018 21:35
Ik moet hier alleen maar heel erg om lachen. Gelukkig geloof je het zelf
Jammer dat je zo verbitterd bent bah bah.. doe daar wat aan maakt jezelf echt een stuk leuker.. zou je zo de DMS kunnen laten zien.. meid!
huurvrouwtje schreef:
28-11-2018 21:28
Tsja het is toch echt zo :) een bekende Yter is veel toegankelijker dan een acteur die in Hollywood producties speelt en zelfs films draagt of mag ik dat ook niet zeggen hahaha ppfff.... Het zijn ook gewoon mensen hoor echt niks bijzonders aan!! Wordt er echt niet warm of koud van, is alleen raar als je met zo iemand in een kroeg zit en mensen fotos vragen... snap niet wat je er mee moet maar oke dan wordt je er weer even aan herinnerd maar verder?! Nee is gewoon zijn werk waar hij betaald voor krijgt en verder echt totaal niet bijzonder!! maargoed daar gaat t niet om. als mij dat zelfs kan lukken want zo bijzonder zie ik er niet uit al zeg ik het zelf :)

Misschien vind je het toch iets bijzonderder dan je zegt?
.
huurvrouwtje schreef:
29-11-2018 12:26
Jammer dat je zo verbitterd bent bah bah.. doe daar wat aan maakt jezelf echt een stuk leuker.. zou je zo de DMS kunnen laten zien.. meid!
Verbitterd? Neuh...
Ik houd gewoon niet zo van interessantdoenerij. Ik vind die DM van jou dus ook niet zo spannend dus nee, ik hoef hem niet te zien. Maar bedankt voor het aanbod... meid ;)
[quote=Vikhui post_id=29291772 time=1543383773 user_id=228079]
Ik snap dit nooit zo goed. Als ik naar mezelf kijk, krijg ik al meerdere keren per dag zo'n bericht van een compleet vreemde.

Echt? Wat zeggen ze dan? Heb je zo’n bijzonder profiel of uiterlijk? Grappig. Ik heb dat nou nooit. Nou ja, toen ik Salsa dansen als hobby had, kreeg ik wel een wat ranzige verzoekjes. Die hobby heb ik digitaal dus niet meer😀
Sofietje1983 schreef:
Nou zeg, omdat je niet onder de indruk bent van de persoon zelf omdat hij een ster is, kan het toch nog wel een leuk verhaal zijn om te vertellen?
Als je niet onder de indruk bent van iemand danga je toch niet sturen dat je in love bent en priveberichten sturen? Je kent zo’n persoon dan toch helemaal nog niet prive? Dat doe je dan omdat diegene bekend is lijkt me. Allemaal prima hoor, maar kom dan niet doen alsof het je allemaal helemaal niet boeit dat diegene “toevallig” een bekend acteur is. En dat als het jou lukt.... wat lukt? Een bekend persoon aan de haak slaan?
Het schijnt tegenwoordig normaal te zijn om via Instagram te daten. Ik ben er zelf helemaal niet bekend mee. Zou dat zelf niet durven. Zou ik eerder op Tinder opzoek gaan, dan weet je dat beide partijen opzoek naar een date.
huurvrouwtje schreef:
28-11-2018 12:45
Ik vind mezelf niet extreem lekker en heb toch echt gedate met een internationale acteur.. maar vond wel dat als hij zo makkelijk bij mij hapte dat ook bij andere deed.. als je er zo instaat is er niks aan t handje en een keer een andere bekende die er op inging dus ja, het kan zeker!!
Hoi,
Ik begrijp precies wat je bedoeld hoor en ik geloof je ook. Tegenwoordig is dit best een normale manier om met iemand contact te krijgen (volgens mij heeft André Hazes Monique ook ontmoet via een PB op Facebook). Het is ook niet dat je persé valt op iemand z'n status (beroemdheid), maar op de informatie die je van een persoon krijgt via bijv. media. Als je dan diegene echt gaat leren kennen, dan beoordeel je zo'n persoon gewoon op precies dezelfde manier als ieder ander. Ook het reageren van I'm in Love begrijp ik, dat soort quotes worden vaak als reactie achter gelaten, maar vaak ook gewoon voor de grap of omdat het toevallig bij een foto past. Ik vindt dat je er best open over mag zijn hoor. Het is gewoon ook best bijzonder als iemand met zo veel achterban de tijd neemt om met jou te daten en ik zie dat dan ook totaal niet als opschepperij. Dus wees er trots op en negeer gewoon al die negatieve reacties over jou ervaringen. Ik vindt het cool!
Sofietje1983 schreef:
30-11-2018 04:35
Als je niet onder de indruk bent van iemand danga je toch niet sturen dat je in love bent en priveberichten sturen? Je kent zo’n persoon dan toch helemaal nog niet prive? Dat doe je dan omdat diegene bekend is lijkt me. Allemaal prima hoor, maar kom dan niet doen alsof het je allemaal helemaal niet boeit dat diegene “toevallig” een bekend acteur is. En dat als het jou lukt.... wat lukt? Een bekend persoon aan de haak slaan?
Ik las het alsof ze wel onder de indruk was van de persoon, maar niet omdat hij bekend was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven