Dochter en liefdesproblemen....
woensdag 27 september 2017 om 20:33
Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2017 20:30Mijn dochter zou me vermoorden, verbranden en ontvrienden als ik hier een topic zou openen over haar liefdesleven.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 27 september 2017 om 20:36
"Wat moet ze doen"?
ze moet natuurlijk niks, maar.
Leren om op eigen benen te staan, en het niet te pikken bij voorbaat een soort bij-vriendin te worden, lijkt me wel handig.
Niet iedere verliefdheid is het waard om wat mee te doen, en als die vent nog bezet is, laat hem dan maar terugkomen als hij 100% voor haar wil gaan, en als hij vrijgezel is.
En waarom van de ene in de andere relatie rollen? nu is haar kans om leuke dingen voor zichzelf te doen, zonder beperkt te worden in een volgende relatie.
ze moet natuurlijk niks, maar.
Leren om op eigen benen te staan, en het niet te pikken bij voorbaat een soort bij-vriendin te worden, lijkt me wel handig.
Niet iedere verliefdheid is het waard om wat mee te doen, en als die vent nog bezet is, laat hem dan maar terugkomen als hij 100% voor haar wil gaan, en als hij vrijgezel is.
En waarom van de ene in de andere relatie rollen? nu is haar kans om leuke dingen voor zichzelf te doen, zonder beperkt te worden in een volgende relatie.
woensdag 27 september 2017 om 20:37
Een 'dochter' had net een relatie van 2 jaar verbroken en nu was ze verliefd op een ander en moederlief wilde graag tips om haar dochter te adviseren.
Haar dochter komt net uit een relatie, en nu vindt ze een andere jongen leuk, en dat is misschien wederzijds maar hij heeft al een vriendin en is tevens bevriend met de ex... zoiets
TO en dochter waren heel close, dochter d'r verkering was uit, dochter was een leuke jongen tegengekomen en er was 'spanning' maar de jongen had een vriendin (niet serieus hoor) en was bovendien een vriend van ex en wat nu.
woensdag 27 september 2017 om 21:14
Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2017 20:32Vier minuten. Het is geen record, maar het komt in de buurt.