Dochter en liefdesproblemen....

27-09-2017 20:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2017 21:55
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Ze moet haar best gaan doen op school.
Mijn dochter zou me vermoorden, verbranden en ontvrienden als ik hier een topic zou openen over haar liefdesleven.
Dat was snel.
Vier minuten. Het is geen record, maar het komt in de buurt.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2017 20:30
Mijn dochter zou me vermoorden, verbranden en ontvrienden als ik hier een topic zou openen over haar liefdesleven.
:)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat stond er in de OP?
"Wat moet ze doen"?
ze moet natuurlijk niks, maar.
Leren om op eigen benen te staan, en het niet te pikken bij voorbaat een soort bij-vriendin te worden, lijkt me wel handig.
Niet iedere verliefdheid is het waard om wat mee te doen, en als die vent nog bezet is, laat hem dan maar terugkomen als hij 100% voor haar wil gaan, en als hij vrijgezel is.
En waarom van de ene in de andere relatie rollen? nu is haar kans om leuke dingen voor zichzelf te doen, zonder beperkt te worden in een volgende relatie.
tjonge, ik type gewoon te langzaam voor dit forum....
MoirenPhae schreef:
27-09-2017 20:34
Wat stond er in de OP?
Een 'dochter' had net een relatie van 2 jaar verbroken en nu was ze verliefd op een ander en moederlief wilde graag tips om haar dochter te adviseren.
MoirenPhae schreef:
Wat stond er in de OP?
Haar dochter komt net uit een relatie, en nu vindt ze een andere jongen leuk, en dat is misschien wederzijds maar hij heeft al een vriendin en is tevens bevriend met de ex... zoiets
MoirenPhae schreef:
Wat stond er in de OP?
TO en dochter waren heel close, dochter d'r verkering was uit, dochter was een leuke jongen tegengekomen en er was 'spanning' maar de jongen had een vriendin (niet serieus hoor) en was bovendien een vriend van ex en wat nu.
En dochter is handelingsonbekwaam of verstandelijk beperkt neem ik aan.
je dochter leren dat je met je tengels van bezette jongens afblijft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2017 20:32
Vier minuten. Het is geen record, maar het komt in de buurt.
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven