Dochter op kamp-vader mee?

29-10-2012 15:11 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, de titel zegt het al: mijn dochter (13 jaar) gaat binnenkort met haar sportclubje een paar dagen op sportkamp. Super leuk natuurlijk!

Nu heeft een ander team (dus niet het team waar zij in speelt, maar met jongelui van 18-25 jaar) door omstandigheden geen coach tijdens dit kamp/toernooi. Mijn man is daarvoor benaderd om mee te gaan. Hij wil dit wel.

Alleen, mijn dochter vindt het helemaal niet leuk als haar vader mee gaat! 'Dan let hij op haar en gaat gek doen en staat zij voor schut bij haar vriendinnen', zo voelt zij dat tenminste.

Hierover is dus hooglopende ruzie thuis. Ik ben van mening dat het allereerst háár uitje is en als zij het echt niet ziet zitten, mijn man niet mee zou moeten gaan. Mijn man stelt zich op het standpunt dat zij daar niets in te zeggen heeft en hij zich heus wel gewoon zal gedragen.

Ben benieuwd naar jullie mening hierover!
Een vriendin van mijn dochter is 18 en heeft ook zo'n vader. Het kind mag helemaal niets, en moeders wordt aan het lijntje gehouden dat hij zijn best gaat doen om niet de hork uit te hangen. Ondertussen alleen maar ruzie over de dochter. Gruwelijk zielig. 18!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Prima als je man meegaat op het sportkamp. Dan kan je 13-jarige dochter volgende keer mee als je man een weekend met zijn vrienden gaat vieren. Deal?
Wat eten we vanavond?
quote:makreel schreef op 30 oktober 2012 @ 10:46:

Prima als je man meegaat op het sportkamp. Dan kan je 13-jarige dochter volgende keer mee als je man een weekend met zijn vrienden gaat vieren. Deal?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:makreel schreef op 30 oktober 2012 @ 10:46:

Prima als je man meegaat op het sportkamp. Dan kan je 13-jarige dochter volgende keer mee als je man een weekend met zijn vrienden gaat vieren. Deal?Briljante oplossing
Hoe is het nou uiteindelijk beslist, TO?
Leuk, zo'n vader. Ik ben blij dat de mijne niet zo was. Natuurlijk is een puber niet de baas in huis maar MOET papa echt zondig mee? Dat is toch vreselijk voor schut. Als hij nou al coach geweest was van dat andere team was het nog te begrijpen. Maar waarom hij alsnog ineens mee moet? Beats me!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
En? Doet ie het of doet ie het niet?
Zou het raar vinden als mijn man persee mee wilt om bij die groep jonge meiden ( 18-25)te willen zijn?

Als hij nou mee wilde omdat ie t leuk vind om bij zijn dochter in de groep te zitten. Had ik de interesse meer begrepen.
Cherry Pie

Waarom ben je zo wantrouwend?

Zoals de waard is...
Ik moest laatst aan dit topic denken en ben best benieuwd hoe dit is afgelopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven