Dolverliefd, maar hij twijfeld

04-11-2011 10:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Bericht verwijderd)

Bedankt iedereen voor de reacties
Even doorzetten, en kijken hoe het gaat. Hij zal er waarschijnlijk even aan moeten wennen dat er opeens 2 kindjes in zijn leven zijn.

Als jullie liefde en gevoelens echt zo sterk zijn, en je vriend is straks aan de kinderen gewend dan komt het vast goed!

Geniet ervan!

Ik had dus verkeerd gelezen.

Wat denk je? Ga gewoon eens vechten voor de relatie met je huidige partner! Ik neem aan dat hij de vader van je kinderen is?

Zorg er dan voor dat je weer gelukkig wordt met hém! Gaat dat niet, dan ga je eerst met jezelf aan de slag.

Niet van de ene relatie in de andere, sowieso voor je kinderen, en uit respect naar je huidige partner.
Voor je kinderen zou ik, als je huidige relatie echt zo slecht is, eerst zelf een leven opbouwen voor je je in de armen van een andere man stort - die misschien na een tijdje ook weer verdwijnt, en wat dan? Want op alleen verliefdheid kan je geen relatie baseren. Zorg dat je kinderen het goed hebben, dan de rest.

Hierbij ga ik er vanuit dat je in die jaren ook echt je best hebt gedaan om voor je huidige relatie te vechten, en iets te doen aan de dingen die slecht gaan. Maar zo niet, dan zou dat bij mij als eerste komen. Bedenk dat je ooit ook zo verliefd was op je huidige man/vriend, wat is er veranderd? Weet hij hoe jij je voelt in jullie relatie, of houd je het steeds maar voor je?

In ieder geval, wat je ook doet, ik vind dat die andere man er goed aan doet om te twijfelen. Want het is niet niets wat je je gezin aan wilt doen.
Je hebt nu een relatie, maar die loopt slecht

Je komt een leuke knul tegen.

Je wil echt voor hem gaan, maar je wil eerst 100% zekerheid dat hij dat ook wil.

Kortom: je wil je oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt.
Is toch niet vreemd dat hij twijfelt?

Jij hebt een relatie + twee kids?
Beter te laat dan over tijd.
Beetje lullig he voor je huidige man. Dat je hem pas verlaat als je al een ander hebt. Zou wel zo eerlijk zijn om gewoon de relatie te beeindigen en niet op deze manier je man misbruiken en aan de kant zetten als een andere lover zeker weet ervoor te gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Druifje 83, wel erg makkelijk gedacht, je haalt wel de kinderen bij de vader weg.
Als jouw relatie al jaren slecht loopt, zou ik eerst met je partner om de tafel gaan zitten. Wat willen jullie? Dat is het belangrijkste.

Jullie hebben samen 2 kinderen.

Kom je daar niet uit, en wil je verder met die ander (maar je weet nog niet eens of hij voor 100 % voor jou wil gaan, en verwar verliefdheid niet met liefde) dan zet je een streep onder je huidige relatie.

Maar doe dit allemaal niet hals over kop, omdat je verliefd bent.

Zoek eerst uit (als je met je huidige partner er niet uit komt) wat je verder wil, je hebt tenslotte toch 2 kinderen. En wat wil de man waar jij verliefd op bent? Want wil hij jou, dan krijgt hij er ook meteen 2 kinderen bij. Nogal wat dingen om te overdenken dus.
En weet de man met wie je nu een relatie hebt dat die relatie slecht loopt? Hebben jullie daarover gepraat? Dingen ondernomen om die relatie beter te maken? Denk je wel aan je kinderen in deze?

Wil je ze een scheiding aan doen zonder alles geprobeerd te hebben?

Het is wel erg makkelijk om de ene vent in te ruilen voor een andere en ik begrijp ook volkomen dat hij twijfelt. Voor hetzelfde geld hop jij straks weer naar een ander omdat je relatie niet lekker loopt.
Je oude relatie zal je eerst moeten beëindigen.

Bedenk ook of je echt verliefd bent, of dat je alles vergeleken je huidige relatie wel prima vindt.

Er zijn twee kinderen in het spel. Je kunt niet zomaar in een nieuwe relatie stappen.
quote:hgjb schreef op 04 november 2011 @ 10:23:

Druifje 83, wel erg makkelijk gedacht, je haalt wel de kinderen bij de vader weg.Dat bedoel ik. En dat hoeft niet, maar kan wel enorme gevolgen hebben voor je kinderen. Nee laat ik het anders zeggen - het heeft enorme gevolgen voor je kinderen, en als je geluk hebt kunnen ze daarmee omgaan. Maar het is niet iets dat ze 'zomaar' zou moeten willen als moeder, alleen maar voor een verliefdheid.
Eerst maar 'ns kijken of je het alleen redt, en na een ruime periode aan een nieuwe relatie beginnen.
Al jaren een slechte relatie, en dan nog 2 kindjes hebben??
Idd, eerst je huidige relatie verbreken, dan een tijdje alleen wonen, en je kunt daarna beter beslissen wat je wilt in de toekomst, en met wie. Niet zo van de een naar de ander springen.
Sorry had niet gezien dat er een relatie was!

Nee.... dan ga je of vechten voor je huidige relatie met de papa van je kids --> BELANGRIJK!

of je kiest voor de andere man, alleen is dat totaal niet goed voor je kinderen lijkt me zoveel veranderingen, stress etc.
Ik mis je huidige partner in je verhaal.

Als je relatie slecht loopt, is het dan niet beter daar eerst aan te werken of desnoods die relatie te verbreken?
quote:hgjb schreef op 04 november 2011 @ 10:23:

Druifje 83, wel erg makkelijk gedacht, je haalt wel de kinderen bij de vader weg.Sorry dat had ik dus niet gezien...!!
quote:SeptemberGirl schreef op 04 november 2011 @ 10:26:

Al jaren een slechte relatie, en dan nog 2 kindjes hebben??Dit dus. Dat snap ik ook niet.
De topictitel is wat dat betreft ook een beetje... apart...

'Dolverliefd, maar hij twijfelt' zou ook kunnen zijn 'Dolverliefd, maar zit in een relatie'. Zegt eigenlijk al genoeg over het respect naar je partner, denk ik?
...
anoniem_139241 wijzigde dit bericht op 04-11-2011 10:58
Reden: -
% gewijzigd
Je relatie loopt slecht maar nu je verliefd bent ben je pas bereid je relatie te verbreken?

Wat heb je al die jaren eigenlijk ingezet om het tij te keren?

Wat zijn je kinderen je waard? Is de prijs hun leven totaal op zijn kop te zetten en ze weg te halen uit hun gezinssituatie met papa en mama samen het waard voor een verliefdheid van mama?
We keken elkaar aan en de liefde was geboren?

Het leven is geen bouqetreeksroman.

Ik mis het belang van je kinderen volledig in dit verhaal.
quote:littlemissy27 schreef op 04 november 2011 @ 10:39:

Even over mijn huidige relatie:

We zijn nu zo'n 6 jaar samen, waarvan ik de laatste 4 jaar meer een voetenveeg ben dan een partner.

Ik heb lang bij het maatschappelijk werk gelopen, maar goed, het is aan mij om stappen te zetten dus die kon ook verder niets voor me doen.

Ik ben jarenlang vernederd, gekleineerd.

Alles voor de kinderen doe ik alleen.

Ik heb altijd zelf ook gezegd dat ik eerst uit deze sh*t zooi wil komen voordat ik uberhaupt aan een ander begin.

Maar dit had ik nooit kunnen voorspellen...nooit verwacht...

Mijn huidige partner is niet veranderd, ik was altijd degene die de slechte dingen deed, die dingen moest verbeteren, wat ik ook altijd heb gedaan.

We hebben veel gepraat, echt heel erg veel, maar er veranderde nooit iets.

Ben zelfs 4 maanden naar de crisisopvang gegaan, maar door allerlei beloftes toch weer terug gekomen, in de hoop dat het zou beteren, alleen dat is dus nooit gebeurd!

Hoe oud zijn je kinderen?

Klinkt echt allemaal heel rot, maar feit blijft dat je eerder weg had moeten gaan.

je van de ene relatie in de andere storten is niet goed. zeker niet voor de kinderen!!
Dus het is de schuld van je partner dat de relatie slecht loopt, en bovendien is het dan je goed recht dat, als je verliefd wordt op een ander, je je partner in het ongewisse laat?

en verder sluit ik me bij iry aan.
...
anoniem_139241 wijzigde dit bericht op 04-11-2011 10:59
Reden: -
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven