drama in de weekends

27-10-2010 22:04 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een geheime relatie,door de week zie ik hem op mn werk en in het weekend niet,dat gaat moeilijk dus.maar heb de laatste tijd in het weekend dat ik moet huilen omdat ik hem mis en bij hem wil zijn, ik heb het dat verteld en hij vind dit niet normaal.wat vinden jullie? elk weekend is het bij mij drama,dat ik verdriet heb.ik zei dat ik gevoel heb en dat het een goed teken is dat ik hem mis
Waarom mag je je vriend niet mee naar huis nemen?
TO Ben je wel toe aan een relatie? Je moet heel stiekem doen (geen goed teken) en zo te horen heb je moeite met inschatten wat wel en niet normaal is in je relatie.
TO, even in het licht van je vorige topics. Is de persoon waarmee je een relatie hebt ook sociaal/geestelijk/lichamelijk beperkt?

Verder denk ik dat je hem echt beter los kunt laten. Hij levert je meer ellende dan geluk op. Deels omdat je ouders het niet zien zitten (ik heb het vermoeden dat ze daar hele goede redenen voor hebben) en deels omdat hij een op z'n minst bijzondere relatie met zijn ex en kind heeft.

Zorg gewoon goed voor jezelf in plaats van hier in te blijven hangen.
Een derde van het personeel blijkt een soort schaduwhuwelijk te hebben op kantoor, las ik ergens. Dat leidt maar zelden tot een vervanging van de vrouw thuis. Dat hoeft niet, want daar heeft-ie er al een goeie.
is het heel erg als ik dit een hoog Calimero gehalte vind hebben?

TO: stop met jezelf zo kwellen. Je kunt het vast alleen je wil het (nog) niet.
hij heeft niks met zijn ex.dus is het niet normaal dat ik dat elk weekend heb?
Lieve smurfje,

In je eerste berichtje geef je jezelf al een hele grote hint. Jij zegt tegen hem dat jij verdriet hebt als je hem niet ziet in het weekend. Hij vertelt jou dan dat hij dit niet normaal vindt. Dat betekent dat hij niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem. Dit gaat verkeerd aflopen, dat durf ik je te voorspellen. Wees verstandig en stop ermee. Er zijn zat leuke mannen die wel het beste met je voor zullen hebben, maar deze man heeft dat waarschijnlijk niet en daar kon je nog wel eens veel ongelukkiger door worden dan alleen in het weekend.

Groetjes,

Jolie205
bedankt voor je reactie, maar hij geeft me wel een kus en knuffels en hij voelt wel wat voor mij zegt hij
maar dat ik elk weekend verdrietig ben, is dat gewoon?
Een kus en knuffels zegt niet zoveel over of iemand oprecht is smurfje. Sommige mensen kussen en knuffelen met zo ongeveer iedereen zonder er echt iets bij te voelen. En dat hij zegt dat wel wat voor je voelt... zijn daden zeggen iets anders. Ik heb je andere onderwerp over deze man ook gelezen en ik moet je zeggen dat ik het echt niet zou vertrouwen en dat ik wat meer vertrouwen in je ouders zou stellen als ik jou was. Van hen kun je er namelijk wel van op aan dat ze van je houden en het beste met je voor hebben.
quote:smurfje251 schreef op 28 oktober 2010 @ 06:59:

maar dat ik elk weekend verdrietig ben, is dat gewoon?

Nee. Tenminste: je voelt wat je voelt en dat mag natuurlijk, maar als jij een fijne relatie zou hebben, zou hij wel moeite doen om jou niet verdrietig te laten zijn en zou hij dat gevoel ook serieus nemen.

Je moet het zo zien: als jij iets met iemand hebt, maar het grootste deel van de tijd voel je je verdrietig.... is het waarschijnlijk geen goede relatie.
ja ik voel dan dat ik hem mis en bij hem wil zijn, mijn zusje heeft een vriend,die komt elk weekend en krijg ik een verdrietig gevoel waarom de mijne er niet is.

bij mn zusje is het zo als haar vriend naar huis gaat,is het ook drama, gaat zij huilen
quote:smurfje251 schreef op 28 oktober 2010 @ 07:04:

ja ik voel dan dat ik hem mis en bij hem wil zijn, mijn zusje heeft een vriend,die komt elk weekend en krijg ik een verdrietig gevoel waarom de mijne er niet is.

bij mn zusje is het zo als haar vriend naar huis gaat,is het ook drama, gaat zij huilen

Niet één man is het waard om over te huilen als je hem het weekend niet ziet.

Wel om te huilen is dat jij een geheime relatie hebt en hij niet voor jou voelt wat jij voor hem voelt. Conclusie: er mee stoppen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vervelend hoor, als je zo wordt meegesleept door je hormonen dat je denkt dat iemand alles voor je is. Dat je er een relatie mee hebt. Terwijl diegene alleen maar handig gebruik van jou maakt. Jij ziet dat dus niet, door je hormonen - en waarschijnlijk ook door je autisme. Vertrouw maar op het standpunt van je ouders en op de toekomst. Er loopt heus ergens een man rond waar je verliefd op wordt én hij op jou.
Tja...sorry, maar een geheime relatie is een drama, dus als je van het drama af wil..... zul je keuze's moeten gaan maken.
ik wil hem niet kwijt en gaat goed tussen ons.maar ik vind het idd raar dat het geheim moet zijn en als wij ooit een serieuze relatie willen,vraag ik me af of hij dat ook geheim wil houden voor zijn ex,kind en fam. dat zal dan toch moeilijk gaan dan als het geheim moet zijn
Het is wel een zelfgekozen drama. Als je dat niet wilt moet je ermee kappen.
Cum non tum age
weet ik nog niet,ik wil het eerst over zien, ik vraag me dat gewoon af en hoop niet dat het geheim moet blijven over een poosje
quote:smurfje251 schreef op 28 oktober 2010 @ 18:36:

ik wil hem niet kwijt en gaat goed tussen ons.maar ik vind het idd raar dat het geheim moet zijn en als wij ooit een serieuze relatie willen,vraag ik me af of hij dat ook geheim wil houden voor zijn ex,kind en fam. dat zal dan toch moeilijk gaan dan als het geheim moet zijn

Het gaat niet goed tussen jullie. Anders zou jij niet elk weekend huilen. Hij neemt dat niet serieus. Is ook al geen goed teken en het geheimhouden is ook al geen teken van een goede relatie.

Denk hier een goed over na en ga praten met je ouders. Heb het vermoeden dat zij heel goed in de gaten hebben hoe het in elkaar steekt en jou willen beschermen voor de pijn die deze man je veroorzaakt.
voor hem geeft het ook problemen. hij zegt dat hij niks met die ex heeft, zijn ex is jaloers en dan mag hij zijn kind niet meer zien
quote:smurfje251 schreef op 28 oktober 2010 @ 18:51:

voor hem geeft het ook problemen. hij zegt dat hij niks met die ex heeft, zijn ex is jaloers en dan mag hij zijn kind niet meer zien

Smoes nummer 163b.

Weet je zeker dat zijn ex een ex is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zijn ex moet even normaal aan doen en anders moet hij een advocaat in de arm nemen die voor een fatsoenlijke omgangsregeling zorgt.

Maar ik blijf er bij dat de kansd at het een excuus van hem is nogal groot is.

Waarom werkt hij trouwens op de sociale werkplaats?
hij wil graag een rechtzaak doen en advocaat in schakelen. hij is manisch depressief en ivm zijn zoontje en ex,zakt hij diep in de put,hij was daarvoor niet zo. hij en zijn ex hebben steeds ruzie en kunnen niet samen leven, door zijn ouders word ze in de watten gelegd waar hij het ook niet mee eens is, ze mag bijv op de verjaardagen komen enz
Waarom doet hij dat dan niet? (rechtzaak + advocaat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven