drama in de weekends

27-10-2010 22:04 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een geheime relatie,door de week zie ik hem op mn werk en in het weekend niet,dat gaat moeilijk dus.maar heb de laatste tijd in het weekend dat ik moet huilen omdat ik hem mis en bij hem wil zijn, ik heb het dat verteld en hij vind dit niet normaal.wat vinden jullie? elk weekend is het bij mij drama,dat ik verdriet heb.ik zei dat ik gevoel heb en dat het een goed teken is dat ik hem mis
Ik vind het ook niet normaal om een geheime relatie te hebben.

Of bedoel je dat niet?
Denk dat er maar 2 opties zijn: de relatie niet meer geheim laten zijn (als dat mogelijk is) of er mee kappen als hij het niet normaal vindt dat je hem mist in het weekend.
is hij 'sweekends liever bij zijn vrouw en kinderen?
Waarom is de relatie geheim?
Misschien kun je z'n vrouw bellen, zij mist hem doordeweeks juist. Hebben jullie een beetje steun aan elkaar.
Waarom is de relatie geheim? En waarom kun je hem in het weekend niet zien?

Als in het antwoord op deze vraag het woord vrouw en/of kinderen voorkomt, dan kan ik mij voorstellen dat hij jouw bekentenis niet prettig vindt en dan vermoed ik dat het einde van je geheime relatie in beeld komt.
Loepje, mensen.

Mijn advies: word eens volwassen, je bent al 24.
@TO het is vaak handiger als je het verhaal iets duidelijker uitlegt:

Waarom is het een geheime relatie

Waarom zie je hem in de weekenden niet

Huil je omdat je hem mist en niet ziet of omdat het een onmogelijke situatie is?

vragen, vragen, vragen
Als je verliefd bent en op de tweede plek staat is dat niet leuk. Dus geef je zelf een schop onder je hol en zorg dat je op iemands eerste plek staat. Laat je niet zo gebruiken. En verlaag je zelf niet zo door een stiekeme relatie te hebben. Kom er openlijk voor uit, dan heeft zijn vriendin/vrouw ook nog wat te kiezen. Wie weet mag je hem dan wel hebben.

Eh, ik heb je verhaal gelezen. Ja, je hebt twee keuzes. Of niet meer afhankelijk zijn van wat je ouders willen (kom op, je bent 24!) of maar tevreden zijn met de situatie zoals deze is.
@roelfien

Loepjes werken niet op mobieltjes. Kun je een samenvatting geven?
Klinkt alsof hij het wel prima vindt gaan zoals het nu gaat: alles in het geheim. Vraag me af waarom?
Ik keek onder een loepje en bedacht ;

Die spoort niet.

Bij haar werk wil ze geslagen worden, en haar relatie is geheim omdat het van haar ouders niet mag of zoiets.
Ach... loepje... er wordt me ineens een hoop duidelijk....
Lees in je volgende drama-weekend het boek: ' De Duivelsdriehoek' van Caroline Roodvoets eens.....
quote:nummerzoveel schreef op 27 oktober 2010 @ 22:10:

@roelfien

Loepjes werken niet op mobieltjes. Kun je een samenvatting geven?TO woont nog bij haar ouders en heeft een 'vriend', in ieder geval iemand met wie ze seks heeft. Maar haar ouders moeten hem niet, dus hij komt er daar niet in. Haar vriend heeft een kind dat bij hem op de eerste plaats komt. TO vindt het heel flauw van haar moeder dat ze vriend niet over de vloer wil hebben.
smurfje, waarom werk je bij een sociale werkplaats? vanwege een lichamelijke of een geestelijke beperking?
@Roelfien: je mist nog het deel dat ze op de sociale werkplaats werkt en dat daar iemand werd geslagen en ze niet snapte dat ze zelf niet werd geslagen. Althans, zoiets. Was niet echt een samenhangend verhaal.
quote:flowerbloem schreef op 27 oktober 2010 @ 22:16:

@Roelfien: je mist nog het deel dat ze op de sociale werkplaats werkt en dat daar iemand werd geslagen en ze niet snapte dat ze zelf niet werd geslagen. Althans, zoiets. Was niet echt een samenhangend verhaal.Ik wilde me even beperken tot de relatie om de verwarring niet nog groter te maken.
Nu met hoofdletters en andere leestekens:

Ik heb een geheime relatie. Door de week zie ik hem op m'n werk en in het weekend niet. Ik vind dat moeilijk. De laatste tijd moet ik in het weekend huilen omdat ik hem mis en bij hem wil zijn. Ik heb hem dat verteld en hij vindt dit niet normaal.

Wat vinden jullie? Elk weekend is het bij mij drama. Ik heb dan verdriet. Ik zei dat ik gevoel heb, dat het een goed teken is dat ik hem mis.

Beste Smurfin, deze relatie klinkt als slecht nieuws. De relatie moet geheim blijven en jij wordt er verdrietig van, terwijl je vriend het probleem niet ziet. Mijn advies: maak je een beetje los van deze vriend, want het zou wel eens niet voor eeuwig kunnen zijn.
quote:Roelfien schreef op 27 oktober 2010 @ 22:16:

[...]

Ik wilde me even beperken tot de relatie om de verwarring niet nog groter te maken. Verstandig. Mijn verwarring is al zo groot dat d'r andere topics het niet meer erger kunnen maken.
Ah, ik ben weer bij. Dank! Ik ken beide topics (ik vergeet alleen altijd wie de TO was).
Overigens vind ik het wel een punt dat ze allebei in een sociale werkplaats werken. TO heeft PDD-NOS, wat haar geheime vriendje heeft weet ik niet. Maar als hij ook een geestelijke beperking heeft maakt dat de relatie allicht niet makkelijker.
Zoals ik de situatie nu inschat, is het als volgt.

TO kent vriend van werk, daar ziet ze hem. Omdat TO thuis woont en haar ouders vriend niet moeten, houdt ze vriend geheim voor ouders. En dus kan vriend niet langs komen.

Nu heeft TO haar vriend vertelt dat ze hem in het weekend wil zien. Feitelijk is ze dus jaloers op zijn kind, want daar brengt hij het weekend mee door.
Volgens mij is het probleem niet de vriend, niet haar moeder, het probleem dat is ze zelf.

Als volwassene maak je nu eenmaal keuzes:

Zij kiest ervoor om genoegen te nemen met iemand die haar in de weekenden niet wil/kan zien

Zie kiest ervoor om te blijven zitten in de situatie met haar ouders.

Zij kiest ervoor om niet een keer met mams te gaan zitten en heel duidelijk aan te geven dat ze nu 24 is en zelf de keuze wil maken wie ze wel of wie ze niet ziet.

Dat mams zegt dat hij niet over de vloer mag komen is haar goed recht HAAR huis. Vindt je regels niet leuk? Eigen huisje dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven