Driehoeksverhouding?

17-06-2012 19:12 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 7 jaar met hem samen. Ik ben 24 en hij is 30. Voor mijn tijd had hij alleen maar korte relaties. In 2009 ging hij ineens elke zondag naar een ander meisje, hij zei dat er niks was en dat het gewoon een vriendin was. Zij beweerde anders en toen ik steeds contact met haar zocht stopte het na een half jaar. Ze woonde niet in onze stad, dus ik heb haar nooit in het echt ontmoet. Ik geloofde hem en vergaf het hem. Nu, sinds alweer bijna 2 maanden, doet hij hetzelfde. Dit meisje woont ook niet in onze stad, het is een oud collega van hem. Sinds hij daar niet meer werkt gaat hij er in het weekend heen en slaapt er ook. Zijn telefoon zet hij uit, net als bij dat andere meisje uit 2009. Hij ontkent weer met volle teugen dat er iets is. Ook met haar heb ik online contact gezocht, sindsdien stuurt ze me rare berichten, scheld ze me uit en zegt ze dat ze iets met elkaar hebben. Daar heb ik geen zin in, dus ik heb haar maar geblokkeerd. Hij zegt dat het onzin is en dat ik hem moet vertrouwen. Ik ben er een paar keer zo boos over geworden dat het uit de hand liep, maar hiermee druk ik hem steeds verder weg terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Nu gaat het wel weer en laat ik het maar voor wat het is, anders wordt het toch alleen maar ruzie. Ik zal dit moeten accepteren, of bij hem weggaan, en dat wil ik niet. Het enige wat ik wel wil is dat het stopt, dat hij er geen behoefte meer aan heeft om te gaan. Ik vind het wel heel vervelend als hij daar is, vooral omdat hij onbereikbaar is en soms van vrijdag tot zondag weg blijft. Maar als hij terug is hebben we het weer zo leuk doordeweeks dat ik het van me afzet, we hebben de beste seks. Toch weet ik dat het elk weekend opnieuw gebeurt en dat ik dan weer in onzekerheid zit. Maar mijn liefde is zo groot dat ik maar afwacht tot ook dit weer stopt, ik weet alleen niet hoe. Misschien klink ik als een heel naief meisje die compleet over zich heen laat lopen, maar mensen weten vaak niet hoe diep sommige gevoelens kunnen zitten. Wat denken jullie?
Dat deugt uiteraard niet. Sowieso zou ik nooit vrienden kunnen zijn met iemand die de behoefte heeft mijn partner uit te schelden, dus daar is meer aan de hand.

Je wil heel veel niet. Er gebeurd heel veel wel.

Wat nu?
Jeetje, je partner gaat ontzettend vreemd, ontkent dit, waarna je eigenlijk deze situatie moet accepteren?

Meid, is het meer de vraag hoe je dit moet accepteren of is het meer je vraag óf je dit moet accepteren?
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 19:12:

Ik zal dit moeten accepteren, of bij hem weggaan, en dat wil ik niet.

Accepteren? Echt, je hebt meer zelfrespect dan dat. Je gaat dus bij hem weg. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Brr, met zo'n man samenleven die jou als bagger behandeld. Dat is ronduit slecht voor je.

Tip: SOA test.
Wat een hoop nieuwe forummers dit weekend zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je wordt gebruikt. Waar is je zelfrespect? Doen jullie het veilig?

maar mensen weten vaak niet hoe diep sommige gevoelens kunnen zitten. Wat denken jullie?Dat jullie samen niet oud worden, in het weekend gaat hij op "snuffelstage" bij andere vrouwen tot de ware er voor hem bijzit en hij de overstap maakt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik kan er met m'n verstand niet bij dat mensen dit pikken.

WEGWEZEN!
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij.

Wel qua gevoel...

Niet alleen de verliefdheid, maar ook de angst voor het alleen zijn...zonder hem zijn...definitief alle hoop weggooien..

Lieve TO, je weet toch eigenlijk zelf wel wat het beste is? Wat zou je jezelf adviseren als je een buitenstaander zou zijn?

Misschien klink ik als een heel naief meisje die compleet over zich heen laat lopen, maar mensen weten vaak niet hoe diep sommige gevoelens kunnen zitten. Wat denken jullie?Je klinkt vooral als een meisje voor wie de liefde voor haar zelf niet diep genoeg zit en denkt dat ze met zo'n lamlul moet blijven.
Dus hij gaat doodleuk weekendjes naar een neukertje die zijn vriendin de huid volscheld. Wat een loser zeg. En waar is jou zelfrespect. Waarom hij dat toch doet? Omdat hij het kan en mag....

En hoezo zit jij in onzekerheid? Lijkt me duidelijk wat hij met haar doet.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:desert70 schreef op 17 juni 2012 @ 19:27:

Ik kan er ook met mijn verstand niet bij.

Wel qua gevoel...

Niet alleen de verliefdheid, maar ook de angst voor het alleen zijn...zonder hem zijn...definitief alle hoop weggooien..

Lieve TO, je weet toch eigenlijk zelf wel wat het beste is? Wat zou je jezelf adviseren als je een buitenstaander zou zijn?

Ze is 24! Tijd zat om nog honderden leuke kerels te ontmoeten die GEEN droeftoeter zijn.

Ik zie het al gebeuren dat ze kinderen nemen om hun relatie te versterken ofzoiets.
Meisje, hij gaat vreemd. Zeker weten.
quote:Fame schreef op 17 juni 2012 @ 19:21:

Wat een hoop nieuwe forummers dit weekend zeg!Ik zat me net te bedenken of er iets in het water zit, want "de mannen" maken er weer een potje van.
Ik snap niet hoe je kan toestaan dat je vriend het hele weekend bij een andere meid zit!.

Inderdaad LOZEN die gast!!!
Carpe Diem
Het is eng na 7 jaar, dat is al zo lang, maar er zijn leukere en eerlijkere mannen, echt.
jezus, jij laat je vriend een heel weekend bij een andere meid slapen.. hoe naief ben je? dat je dat uberhaupt al toelaat..
quote:hollebollegijs schreef op 17 juni 2012 @ 19:23:

[...]

Dat jullie samen niet oud worden, in het weekend gaat hij op "snuffelstage" bij andere vrouwen tot de ware er voor hem bijzit en hij de overstap maakt.

Snuffelstage. Briljant gevonden Letterlijk en figuurlijk...

TO, gooi die vent er vandaag nog uit. Pak z'n koffer en zet die op straat. Kan ie meteen naar die zgn. vriendin toe. Je bent meer waard! Doe het vanavond nog!
quote:ThunderassMan schreef op 17 juni 2012 @ 19:30:

[...]

Ze is 24! Tijd zat om nog honderden leuke kerels te ontmoeten die GEEN droeftoeter zijn.

Ik zie het al gebeuren dat ze kinderen nemen om hun relatie te versterken ofzoiets. Oh begrijp me niet verkeerd, ben het absoluut met je eens. Maar ik kan zowel het advies geven om bij hem weg te gaan én me inleven in TO dat dit voor buitenstaanders altijd net even iets makkelijker gezegd kan worden dan dat ze zelf 1,2,3 doet. Anders had ze geen topic hoeven openen ;)
Daarom zijn wij er.. die haar ogen hopelijk openen
quote:desert70 schreef op 17 juni 2012 @ 19:34:

[...]

Oh begrijp me niet verkeerd, ben het absoluut met je eens. Maar ik kan zowel het advies geven om bij hem weg te gaan én me inleven in TO dat dit voor buitenstaanders altijd net even iets makkelijker gezegd kan worden dan dat ze zelf 1,2,3 doet. Anders had ze geen topic hoeven openen ;)Ik begrijp je wel hoor. Echter, hiervan gaan m'n nekharen recht overend staan en ben ik niet zo van het tactische. Zachte heelmeesters enzo.
Run Forrest, Run!!!!
Serieus mijn bek valt open

Hoe weinig eigenwaarde heb je als je dit toestaat?
Ik denk dat deze meneer zijn swizzelstick in meerdere smaken wil dippen...

Sorry, dit is te ongeloofwaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven