Drugs gedrag partner
zaterdag 1 juni 2019 om 19:08
Hiii allemaal
Ik ben nieuw en lees wel al een langere tijd mee op een aantal forums zoekend naar een gelijkwaardig verhaal als mij.
Ik wil graag meningen goed of slecht ik moet gewoon even van mij afschrijven.
Sorry als dit een lang verhaal worden gaat!
Ik en mijn (ex?)partner zijn al 6 jaar samen, de eerste 3/4 jaar ging goed maar sinds een aantal jaar is mijn partner ze gedrag extreem veranderd door voornamelijk drugs en drank en ontkenning daarvan.
Hij heeft vrouwen via marktplaats? vraag me niet waarom benaderd die uitdagend hun kleding online zetten, dit onder invloed en nee dit is geen excuus.
Maar hele erge dingen stonden er niet in, meer proberen door middel van het nummer dat er stond hoi te zeggen en dat soort rare dingetjes. Toch toenadering zoeken. Veel ruzies gehad in deze periode niet alleen over dit maar meer over zijn gebruik al keur ik dit echt niet goed.
Partner de deur gewezen, even uit elkaar gegaan en later erover gepraat. Hij is gestopt met de drugs en drank en dit ging heel goed. Ik sprak mijn “beste vriendin” al een tijd niet meer en begreep niet waarom , 3 dagen geleden haar gebeld en gevraagd waarom de vriendschap zo vervaagd was en ja hoor in die periode heeft hij haar ook geappt, niet extreem seksueel maar zeker dingen die ik niet leuk vind... hij zei niet dat hij haar aantrekkelijk vond maar kwam er zeker op neer en gevraagd of ze t gesprek wou verwijderen, dus hij was zich er zeker bewust van dat dit niet kan!
Wat me nog het meest dwars zit waarom zij hier nu pas mee komt .. der reden was omdat ze bang was. Maar voor wat? Ik heb alle printscreens doorgekregen dit gaat over een half jaar geleden! Ze heeft het haar vriend pas vertelt een aantal weken geleden dat dit überhaupt gebeurd was en die had mijn partner geappt die was “stomverbaasd” en herinnert zich er niets meer van en toen kreeg hij de printscreens door. Dit is nooit aan mij vertelt en ze reden was omdat het net goed ging en hij wist dat dit het einde betekende. Als geloof ik niet dat hij dit niet meer wist.
Wat nu? Huis verkopen en doorgaan? Het vervelende is dat dit in de drugs drank periode is geweest.... geen fysiek vreemdgaan maar het doet pijn en in mijn ogen telt dit wel als vreemdgaan... voelt van beide als een mes in me rug al ligt de schuld bij me partner maar me vriendin had dit moeten vertellen al veel eerder.
Vooral heel veel pijn en woede... graag meningen over de situatie
Liefs,
Kali
Ik ben nieuw en lees wel al een langere tijd mee op een aantal forums zoekend naar een gelijkwaardig verhaal als mij.
Ik wil graag meningen goed of slecht ik moet gewoon even van mij afschrijven.
Sorry als dit een lang verhaal worden gaat!
Ik en mijn (ex?)partner zijn al 6 jaar samen, de eerste 3/4 jaar ging goed maar sinds een aantal jaar is mijn partner ze gedrag extreem veranderd door voornamelijk drugs en drank en ontkenning daarvan.
Hij heeft vrouwen via marktplaats? vraag me niet waarom benaderd die uitdagend hun kleding online zetten, dit onder invloed en nee dit is geen excuus.
Maar hele erge dingen stonden er niet in, meer proberen door middel van het nummer dat er stond hoi te zeggen en dat soort rare dingetjes. Toch toenadering zoeken. Veel ruzies gehad in deze periode niet alleen over dit maar meer over zijn gebruik al keur ik dit echt niet goed.
Partner de deur gewezen, even uit elkaar gegaan en later erover gepraat. Hij is gestopt met de drugs en drank en dit ging heel goed. Ik sprak mijn “beste vriendin” al een tijd niet meer en begreep niet waarom , 3 dagen geleden haar gebeld en gevraagd waarom de vriendschap zo vervaagd was en ja hoor in die periode heeft hij haar ook geappt, niet extreem seksueel maar zeker dingen die ik niet leuk vind... hij zei niet dat hij haar aantrekkelijk vond maar kwam er zeker op neer en gevraagd of ze t gesprek wou verwijderen, dus hij was zich er zeker bewust van dat dit niet kan!
Wat me nog het meest dwars zit waarom zij hier nu pas mee komt .. der reden was omdat ze bang was. Maar voor wat? Ik heb alle printscreens doorgekregen dit gaat over een half jaar geleden! Ze heeft het haar vriend pas vertelt een aantal weken geleden dat dit überhaupt gebeurd was en die had mijn partner geappt die was “stomverbaasd” en herinnert zich er niets meer van en toen kreeg hij de printscreens door. Dit is nooit aan mij vertelt en ze reden was omdat het net goed ging en hij wist dat dit het einde betekende. Als geloof ik niet dat hij dit niet meer wist.
Wat nu? Huis verkopen en doorgaan? Het vervelende is dat dit in de drugs drank periode is geweest.... geen fysiek vreemdgaan maar het doet pijn en in mijn ogen telt dit wel als vreemdgaan... voelt van beide als een mes in me rug al ligt de schuld bij me partner maar me vriendin had dit moeten vertellen al veel eerder.
Vooral heel veel pijn en woede... graag meningen over de situatie
Liefs,
Kali
zaterdag 1 juni 2019 om 19:44
Als jij de relatie een tweede kans hebt gegeven, snap ik wel dat je vriendin voorzichtig was met het delen van deze informatie, om jou niet te kwetsen en hoopte ze dat het goed zou komen tussen jullie. Al zou het beter zijn geweest om het gelijk te vertellen. Met zo'n vent zou ik niet verder gaan. Succes en sterkte!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
zaterdag 1 juni 2019 om 19:54
Ging zij mee in zijn toenadering? Zo ja, dan snap ik dat je ook boos bent op haar. Zo niet, dan snap ik dat zij terughoudend is geweest. Het is niet handig geweest van haar, gelijk vertellen was inderdaad beter geweest. Maar had jij haar geloofd? Vaak staan mensen hier niet open voor, willen ze graag hun partner geloven en was zij uiteindelijk de gebeten hond. En nu is ze alsnog de gebeten hond, terwijl de schuld toch echt bij je partner ligt. En dat hij het zich niet meer kan herinneren...yeah right....Kali-LemonJuice schreef: ↑01-06-2019 19:08Hiii allemaal
voelt van beide als een mes in me rug al ligt de schuld bij me partner maar me vriendin had dit moeten vertellen al veel eerder.
zaterdag 1 juni 2019 om 19:57
Dat gedoe met vrouwen komt echt niet speciaal door drank en drugs, dat is gewoon zijn karakter. Dat hij daarnaast nog meer fijne issues heeft maakt hem nog ongeschikter voor een relatie.
En hij blijkt je vriendin ook lastig te hebben gevallen. Succes met dit pareltje. Ik had hem al eerder eruitgetrapt, hem nooit meer laten terug komen.
Maar jij gaat dit ook weer accepteren.
En hij blijkt je vriendin ook lastig te hebben gevallen. Succes met dit pareltje. Ik had hem al eerder eruitgetrapt, hem nooit meer laten terug komen.
zaterdag 1 juni 2019 om 20:09
Breng hem nou niet op ideeënLucifer2018 schreef: ↑01-06-2019 20:03Ja, hele rare mannetjes zitten daar soms om rare foto's te vragen als je kleding verkoopt ofzo.
zaterdag 1 juni 2019 om 21:05
KloptLucifer2018 schreef: ↑01-06-2019 20:03Ja, hele rare mannetjes zitten daar soms om rare foto's te vragen als je kleding verkoopt ofzo.
zaterdag 1 juni 2019 om 22:16
Ja ach, ik kan er een hoop over typen, maar dit dekt eigenlijk de lading wel.
Hier is toch helemaal niets leuk aan? Mieter die lamzak toch buiten!
zaterdag 1 juni 2019 om 22:59
Ik zou dat soort dingen ook niet vertellen hoor. Als ik de man of vriend van een vriendin of familielid met mij of een ander zie flirten dan rep ik daar niet over. Ten eerste wil ik niet degene zijn die de boodschapper is van slecht nieuws, en ten tweede wil ik hier geen partij in zijn. Het zal me niet gebeuren dat vriendin denkt dat ik hem zelf wou versieren en dit mijn wraak is. Of dat ik wil stoken uit jaloezie.maar me vriendin had dit moeten vertellen al veel eerder
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 1 juni 2019 om 23:06
zondag 2 juni 2019 om 02:07
Ja.. ik heb geen ruzie met haar, ik neem er ook zeker niet kwalijk van hetgeen wat hij aangericht heeft. Ik vind het alleen jammer omdat we heel erg close samen waren dat ze dit niet vertelt heeft dat was alles en dit in de periode is gebeurd toen we eventjes uit elkaar waren voor ze tweede kans. Ze heeft het de gehele vriendengroep vertelt en iedereen wist het printscreens en alles behalve ik. Dat stukje was ik er vergeten bij te vertellen! Bedankt voor je reactie!Roxy21 schreef: ↑01-06-2019 19:44Als jij de relatie een tweede kans hebt gegeven, snap ik wel dat je vriendin voorzichtig was met het delen van deze informatie, om jou niet te kwetsen en hoopte ze dat het goed zou komen tussen jullie. Al zou het beter zijn geweest om het gelijk te vertellen. Met zo'n vent zou ik niet verder gaan. Succes en sterkte!
zondag 2 juni 2019 om 02:08
De toenadering geen idee ze heeft deels gesprekken doorgestuurd niet het gehele gesprek maar ik ga zeker uit van niet. Ja ik had haar geloofd want ik dacht haar volledig te kunnen. Het is ook niet zo dat zij de gebeten hond is, ik ben teleurgesteld dat ze me niets heeft vertelt. De schuld is volledig aan hem en zo heb ik het ook tegen haar benoemd. En ja dat is inderdaad een yeah rightKikkertje79 schreef: ↑01-06-2019 19:54Ging zij mee in zijn toenadering? Zo ja, dan snap ik dat je ook boos bent op haar. Zo niet, dan snap ik dat zij terughoudend is geweest. Het is niet handig geweest van haar, gelijk vertellen was inderdaad beter geweest. Maar had jij haar geloofd? Vaak staan mensen hier niet open voor, willen ze graag hun partner geloven en was zij uiteindelijk de gebeten hond. En nu is ze alsnog de gebeten hond, terwijl de schuld toch echt bij je partner ligt. En dat hij het zich niet meer kan herinneren...yeah right....![]()
zondag 2 juni 2019 om 02:10
Nee, ik heb nooit gezegd dat ik dit ga accepteren. Ik probeer me ze goed mogelijk op been te houden, vandaar dat ik het van me afschrijf.Lucifer2018 schreef: ↑01-06-2019 19:57Dat gedoe met vrouwen komt echt niet speciaal door drank en drugs, dat is gewoon zijn karakter. Dat hij daarnaast nog meer fijne issues heeft maakt hem nog ongeschikter voor een relatie.
zondag 2 juni 2019 om 02:11
Haha misschien wel een goedeviva-amber schreef: ↑01-06-2019 20:22Ik zou hem op marktplaats zetten: gratis af te halen wanneer het u voor vanavond 22.00 lukt dan krijgt u een tientje toe....
zondag 2 juni 2019 om 02:13
Over het drugs gedeelte denk ik hetzelfde! Ik ben er vergeten bij te vermelden dat de vriendin dus hetzelfde doet