dubbele signalen! grr.

02-01-2011 15:01 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig weekend nogal dom geweest met een jongen die ik wel zag zitten, 'ietsjes' aangeschoten naar hem toe gegaan en na heel lang kletsen uiteindelijk gezoend en toen begon ie opeens over dat ie me niet leuk vond. Denk niet dat het komt omdat ik in aangeschoten toestand was want zo zien we elkaar wel vaker en hij was ook niet helemaal nuchter volgens mij.

We hebben een tijdje geleden best wel een heftig gesprek gehad en toen zei die juist wel dat er altijd al iets was tussen ons enzo. En dat ik een van de weinige meisjes was waarvan die wist dat ik hem aankon en dat ie echt een leukie ben. Toen ook gezoend en daarna elke keer als we elkaar zagen dik flirten om me heen hangen alles erop en eraan.

Ik begrijp er echt niets meer van en voel me zo dom dat ik naar hem toe ben gegaan..

Wat moet ik hier nu mee?
weet je zeker dat hij "leukie" zei?

volgens mij bedoelde hij "neukie".....
oh, en er is trouwens niets verkeerds aan "aangeschoten" naar iemand toe te gaan.

als hij je ziet zitten, ziet hij je zitten.

dat hele idee dat je dit of dat moet doen of laten, want ojee, anders knapt hij af, is dikke onzin.

een man wil je of hij wil je niet.

in beide gevallen maakt het niet uit wat je doet....
quote:poepidoepie schreef op 02 januari 2011 @ 15:01:

We hebben een tijdje geleden best wel een heftig gesprek gehad en toen zei die juist wel dat er altijd al iets was tussen ons enzo. En dat ik een van de weinige meisjes was waarvan die wist dat ik hem aankon en dat ie echt een leukie ben. Toen ook gezoend en daarna elke keer als we elkaar zagen dik flirten om me heen hangen alles erop en eraan.

Ik begrijp er echt niets meer van en voel me zo dom dat ik naar hem toe ben gegaan..

Wat moet ik hier nu mee?

GRRRrrr..... wft is iets?

en hoeveel andere weinige meisjes kunnen hem ook aan?

Of vond je het zelf klinken alsof je speciaal bent, iets en een van de weinige....

grrrrr ik zou er helemaal niets mee doen
hoe oud ben je?
Als ik het zo lees hebben jullie eigenlijk wel gelijk ja.

Die jongen is het niet waard en dat weet ik ook eigenlijk wel, maar wat kun je er aan doen als je een zwak voor iemand hebt?

met iets bedoel ik trouwens gewoon een supergoede klik op het lichamelijke en geestelijke vlak.

Ben 24 jaar btw.
quote:poepidoepie schreef op 02 januari 2011 @ 15:13:

Als ik het zo lees hebben jullie eigenlijk wel gelijk ja.

Die jongen is het niet waard en dat weet ik ook eigenlijk wel, maar wat kun je er aan doen als je een zwak voor iemand hebt?

Helemaal niets, ja het is zo erg, ze zouden er onderzoek naar moeten doen en medicijnen tegen moeten ontwikkelen. Jeetje een zwak, ja dan kan je inderdaad niet meer nadenken, daar kan je he-le-maal niets aan doen

met iets bedoel ik trouwens gewoon een supergoede klik op het lichamelijke en geestelijke vlak.

een klik weer zo'n braakwoord, waaruit blijkt dat dan dat jullie dat hebben? Of bedoelt hij met iets misschien wat anders?Ben 24 jaar btw.
Poepding, ik begrijp niet dat jij zin hebt in dit vage gedoe. En eigenlijk is het niet zo vaag, het is duidelijk dat hij geen serieuze plannen met je heeft, anders zou hij zo niet met je omgaan.
Next!
quote:Madhe schreef op 02 januari 2011 @ 15:26:

Poepding

Ik zou denk ik al afgeknapt zijn op het woord 'leukie'.
Ik zie geen dubbele signalen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hoe bedoel je: dubbele signalen?

Ik zie maar 1 signaal: Hij wil je niet!

En dus wat VC zegt!
anoniem_118028 wijzigde dit bericht op 02-01-2011 15:44
Reden: En dus wat VC zegt!
% gewijzigd
quote:poepidoepie schreef op 02 januari 2011 @ 15:01:

Ik ben vorig weekend nogal dom geweest met een jongen die ik wel zag zitten, 'ietsjes' aangeschoten naar hem toe gegaan en na heel lang kletsen uiteindelijk gezoend en toen begon ie opeens over dat ie me niet leuk vond. Denk niet dat het komt omdat ik in aangeschoten toestand was want zo zien we elkaar wel vaker en hij was ook niet helemaal nuchter volgens mij.

Wat moet ik hier nu mee?Het enige dat er toe doet
Een leukie??!?! Godd.. ik was weg!
Dat was niet dom, dat was moedig.
Hij is toch duidelijk? Hij wil je niet.
Het wordt pas dom als je hiermee verder gaat
Je bent voor hem niet meer dan tijdverdrijf, maak jezelf niet belachelijk het is het niet waard.
Als ik nou de volgende keer dat ik een lekkere kerel zie heel hard roep 'hey maar jij bent een leukie' zou ik dan eindelijk in 2011 eens verkering krijgen?
Wie is een leukie? Ie? Ik snapnie.

Ik denk wel dat je lekker moet denken; next.

Ik zou persoonlijk geen tijd hebben voor vage shit.
Wat een boer zeg.
Hoe oud is die gozert ?? Als ie nou een jaar of 15 is en zulk stakker gedrag vertoont, maar aangezien jij 24 bent ??

Leukie is voor mij gillend naar huis ..
quote:superstar_2 schreef op 02 januari 2011 @ 17:43:

Als ik nou de volgende keer dat ik een lekkere kerel zie heel hard roep 'hey maar jij bent een leukie' zou ik dan eindelijk in 2011 eens verkering krijgen?

Riep je dat nou tegen mij....

WOW....verkering?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Next inderdaad.

En niet weglopen bij een woord als 'Leukie', dat is zo 'Niet-Leukie'. Alsof wij allemaal zo perfect zijn. (Nou ja, ik wel dan ) Hij lijkt het me niet waard en je kan beter krijgen dan al dat gedraai en die onzekerheid. Het moet meteen duidelijk zijn of er moet zichtbare groei zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven