Dubio

31-12-2018 14:20 8 berichten
Ik zit erg met mijzelf in dubio. Voor meer info over het verhaal moet je mijn vorige bericht bekijken. Maar kort gezegd is de jongen waar ik dacht serieus mee te zijn geworden ineens een relatie had met een ander. (En dat ik dat moest horen van zn beste vriend) Ik wilde graag afspreken om uitleg te krijgen. Gelukkig wilde die dat. We hebben dus gepraat.. Het gesprek liep voor mij en ook voor hem niet zoals verwacht. Hij dacht dat ik m verrot ging schelden en ik dacht juist allemaal nare dingen te horen over hun (dingen die ik liever nier wilde weten). Maar zo ging het dus niet.

Hij vertelde me dat hij t uit heeft gemaakt met haar voor mij. Dat ik het meisje ben dat hij wil. Hij lijkt echt eerlijk te zijn en ik wil hem zo graag geloven. Nu doet hij voor zijn doen zn best voor mij. Alleen al mijn vrienden verklaren me voor gek. ‘Kijk wat hij gedaan heeft’ ‘liefde maakt blind’ ‘je verdient 1000 keer beter’ dat soort dingen vertellen ze me.

Ik vind die jongen oprecht leuk en zie best een toekomst met hem alleeen dr mist wel een belangrijk ding.. mijn vertrouwen is gewoon flink beschadigd. Hij heeft ook nogsteeds veel contact met dat andere meisje terwijl hij had gezegd het minimaal te houden.. en ik wilde hem niet dwingen om geen contact meer met haar te hebben. Maar waarom moet hij nog contact met haar hebben?! Wat moet ik hiermee...

Ben ik nu een zeikerd of...
Alle reacties Link kopieren
geen zeikert, wel naief. Ik ben het eens met je vrienden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Liefde maakt blind.
Als zijn beste vriend niets had verteld, had hij jullie beide nog gehad.
Gelukkig heeft hij dat snel kunnen herstellen. Jij trapt met open ogen en beide benen in zijn lulverhaal namelijk. Waarom zou je zijn woorden nog geloven als zijn daden het echte verhaal vertellen?
Je bent extreem naïef en gelooft iemand veel te snel op zijn mooie ogen.
Je zal je altijd blijven afvragen of hij nog steeds of weer met een andere vrouw bezig is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is stiekem, zegt wat jij graag wil horen, kan geen keuze maken en daarom heeft hij nog zo veel contact met dat meisje. Hij zegt het een maar doet het ander en daar kun je niet op bouwen. Ik geef je vrienden gelijk.

Ik krab sowieso altijd snel achter m'n oren als iemand heel snel al 'ik hou van je' zegt.

Vervelend dat je met hem op school zit want dan word je nog wel een tijdje met je teleurstelling geconfronteerd.
Die jongen is no good, dus ik zou alle contact met hem blokkeren. Laat het maar bij een afstandelijke 'heej' als je hem ziet.
Hij heeft waarschijnlijk nog steeds met jullie allebei iets.

Gun jezelf iemand die helemaal voor je gaat, hij heeft je belazert en je weet het alleen maar omdat iemand het je vertelde. Hij is zo fout als wat.
Jongens die zichzelf zo geweldig vinden dat ze menen dat ze kunnen kiezen zijn helemaal niet leuk. Kies een leukere!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven