Duiding

11-09-2018 19:34 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Graag had ik wat duiding gekregen want ik voel mij een rollercoaster. Even de situatie schetsen: een jaar geleden moest ik mijn broer ophalen op een feestje. Zijn vrienden waren er en bij één sloeg de vonk onmiddellijk over. Zijn vriendin was er ook maar na een week had hij de relatie stopgezet. Ik had toen niks door tot eind mei dat hij mij begon te appen. Over en weer geappt etc. tot opnieuw een feestje waar ik ook was. Wij hebben zeker drie uur over en weer geappt omdat ik eerst niet wou toegeven want we wisten dat hij ondertussen een andere vriendin had. Die vriendin heeft voor hem niks te betekenen zei hij mij toen ik het hem vroeg. Er is die avond wat gebeurd maar ik heb er niet mee geslapen, dat wou ik niet. Hij had daar volledig respect voor. Ondertussen appen wij verder maar we hadden niet meer kunnen afspreken want ik was de hele tijd op reis. Gisteren heb ik morgen voorgesteld om af te spreken maar hij geeft van die raadselachtige antwoorden. Zaterdag is er opnieuw een feestje waar we allen naartoe gaan maar die zogezegde vriendin zal er ook zijn. tegen mijn broer zegt hij dat hij een vriendin heeft maar dat ze niks te betekenen heeft, enkel om het bed ermee te delen. Ik weet dat hij op mij is maar waarom geeft hij zo’n dubieuze antwoorden en heeft hij mijn bericht nog niet gelezen? Ik ben te trots om hem nog eens te sturen. Ik ga zaterdag wel naar dat feestje. Wat moet ik hiervan denken? Mijn vriendin denkt dat hij niet weet wat hij wel, iets serieus of nog verder van zijn vrijgezellenleven willen profiteren, dat hij beide wil. Kan iemand zo’n gedrag wat duiden, graag?
had hij de relatie stopgezet. Ik had toen niks door tot eind mei dat hij mij begon te appen. Over en weer geappt etc. tot opnieuw een feestje waar ik ook was. Wij hebben zeker drie uur over en weer geappt omdat ik eerst niet wou toegeven want we wisten dat hij ondertussen een andere vriendin had. Die vriendin heeft voor hem niks te betekenen zei hij mij toen ik het hem vroeg. Er is die avond wat gebeurd maar ik heb er niet mee geslapen

maar hij geeft van die raadselachtige antwoorden.

zegt hij dat hij een vriendin heeft maar dat ze niks te betekenen heeft, enkel om het bed ermee te delen. Ik weet dat hij op mij is maar waarom geeft hij zo’n dubieuze antwoorden

Wat een aanwinst deze fijne gozer. Wees gerust jij bent voor de leuk/neuk/spanning. En de volgende waar hij zulke nare dingen over zegt.....dat jij dat niet ziet.. is echt heel erg hoor.

Koop wat eigenwaarde en een radar om leuke mannen op te sporen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 20:11
22.87% gewijzigd
Zit je nou echt te wachten op iemand die spelletjes speelt en overal een hapje uitneemt?

Al zijn exen en huidige vriendjn hebben niks te betekenen, maar jij zou de uitzondering zijn?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Hij is "op jou"? Dat heb ik sinds de kleuterschool niet meer gehoord.
Nee meid, deze jongen is op helemaal niemand, maar maakt graag gebruik van zijn mogelijkheden.
Wil je nou echt iets met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat zijn relatie alleen om seks draait?
Waarom wil je graag aandacht van deze pannekoek? Is hij nou echt zo leuk? Of wil je graag dat ene meisje zijn die hem kan temmen? Laat gaan, er zijn echt veel leukere jongens op de wereld.
Ok, ik zal even duiden. Komt-ie : Waarom verspil je ook maar een seconde hersencapaciteit aan zo’n loser ? Het moet toch ver beneden je waardigheid zijn om überhaupt bij hem in de buurt te willen komen ? Wil je echt gezien worden met een vent die zo met mensen omgaat ? Die van zijn vriendin zegt dat ze niets betekend en dat hij haar alleen maar voor de seks heeft ? Terwijl hij ondertussen achter een ander aan zit. Jou in dit geval ? Duidelijk genoeg zo ? Neem jezelf serieus en zoek een leuke vent.
Wat een puberaal gedrag. Hoe oud zijn jullie? 15.?
Thedeuce schreef:
11-09-2018 19:34
Hoi

Kan iemand zo’n gedrag wat duiden, graag?
Ja hoor. Hij is een lul.
vooral veel op reis gaan. zo’n kerel ben je liever arm dan rijk
Hij is een eikel en jij hebt geen respect voor de relatie van een ander. Jullie verdienen elkaar, jammer dat het desalniettemin niet wil lukken. Karma schiet blijkbaar niet altijd meteen raak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Fijn dat je nu al zicht op zijn gedrag. Weet je direct dat je ver uit zijn buurt moet blijven.
Ha leuk, een vriendje waarbij je als vriendin niks voorstelt. Ik snap wel waarom je niet kan wachten om de volgende te worden. Spannend.
Wat hierboven staat.

Ik vind dat jij raadselachtige vragen stelt: 'de vonk sloeg meteen over' blablabla, veel appen en dan heeft hij ondanks de vonk toch weer een andere vriendin (nog een vond die direct oversloeg?) waarover hij alleen verteld dat hij op haar neerkijkt.

Wat wil je nou precies weten? Of je teveel appt, iets over die jongen of twijfel je over naar dat feestje gaan?
Kan er geen touw aan vastknopen, sorry.
stroman schreef:
11-09-2018 20:23
Ja hoor. Hij is een lul.
+1 :lol:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Kan duiden??
Wat betekent dat? Iets verduidelijken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja hoor. Hij is aan het genieten van zijn vrijgezellen leven. Lekker allemaal wijven n*ken.

Waarom gaat hij met die ander als hij jou leuk zou vinden? :sarcastic:

Geen tijd meer aan verspillen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Wat is duiding ?

Nog nooit gehoord
Echt nog nooit gehoord

En o ja met die jongen word het niks ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
11-09-2018 22:51
Wat is duiding ?

Nog nooit gehoord
Echt nog nooit gehoord

En o ja met die jongen word het niks ook
Van het synoniemennet:

doelen, zinspelen. als synoniem van een ander trefwoord: uitleggen (ww) :
annoteren, begrijpen, commentariëren, duiden, expliceren, expliciteren, expliqueren, interpreteren, opvatten, preciseren, toelichten, uiteendoen, uiteenzetten, verdietsen, verduidelijken, verhelderen, verklaren.

n.b. 'verdietsen' had ik nog nooit gehoord, weer wat geleerd :D
Bij deze zou ik bij voorbaat al een SOA-test doen...brrr...
Waarom wil je zo iemand? Hij klinkt erg immatuur en respectloos, zijn jullie 16 ofzo?
Het kan er op duiden dat hij niet veel geeft om mensen en dus een meisje gebruikt om te neuken en ondertussen probeert hij jou ook het bed in te krijgen. Dan ben jij dus ook een betekenisloos meisje.
you go girl
Helpt het een beetje dat duiden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Meds schreef:
11-09-2018 20:30
vooral veel op reis gaan. zo’n kerel ben je liever arm dan rijk
Ja!
En weet die vriendin ook al dat ze alleen een gat op beentjes is?
Kansloos dit. Jij ook. Iemand intressant vinden die zo omgaat met partners is treurnis.
Lenn12345 schreef:
11-09-2018 22:56
Van het synoniemennet:

doelen, zinspelen. als synoniem van een ander trefwoord: uitleggen (ww) :
annoteren, begrijpen, commentariëren, duiden, expliceren, expliciteren, expliqueren, interpreteren, opvatten, preciseren, toelichten, uiteendoen, uiteenzetten, verdietsen, verduidelijken, verhelderen, verklaren.

n.b. 'verdietsen' had ik nog nooit gehoord, weer wat geleerd :D
Thanks
,🤗
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven