Dump hem!
woensdag 31 oktober 2018 om 17:21
Ik zie hier tig topics van vrouwen met hetzelfde relatieprobleem en altijd dezelfde reactie: dump hem! Daarom een algemeen topic om terug te lezen. Wanneer zeg jij dump hem?
Ik wil een platform creeeren zoals het Smoezentopic. Dat als je twijfelt en niet weg durft je het terug kan lezen. En men zegt ' niet ok'.
1. Hij is verslaafd ( aan drugs, drank, gamen, prostitutie ) én wil geen hulp.
2. Hij behandelt je alsof je onbelangrijk bent. Laat uit het niks lang niks horen, wil alleen afspreken als het hém uitkomt, je mag zijn vrienden/familie niet ontmoeten...
3. Fysiek/verbaal/seksueel agressief. Moet ik dit uitleggen? Je bent een kutwijf, je vroeg om die klap want je was te brutaal, je maakt maar zin.
Vul aan!
Ik wil een platform creeeren zoals het Smoezentopic. Dat als je twijfelt en niet weg durft je het terug kan lezen. En men zegt ' niet ok'.
1. Hij is verslaafd ( aan drugs, drank, gamen, prostitutie ) én wil geen hulp.
2. Hij behandelt je alsof je onbelangrijk bent. Laat uit het niks lang niks horen, wil alleen afspreken als het hém uitkomt, je mag zijn vrienden/familie niet ontmoeten...
3. Fysiek/verbaal/seksueel agressief. Moet ik dit uitleggen? Je bent een kutwijf, je vroeg om die klap want je was te brutaal, je maakt maar zin.
Vul aan!
anoniem_378191 wijzigde dit bericht op 31-10-2018 17:38
10.72% gewijzigd
donderdag 1 november 2018 om 06:37
Goed lijstje die sla ik even op.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 1 november 2018 om 07:47
dat zeg ik dus niet...
als hij iets wil, wat ik niet wil (en vice versa), dan praten we daarover. Dan kom je tot een compromis, of je doet het voor de ander, of je doet het alleen, maar iets wat je graag wil Niet doen, komt bij ons eigenlijk niet voor.
Daarbij hebben we 2 kinderen, en ik ben ouderwets genoeg om het dus gewoon leuk te houden thuis. Stabiele relatie, stabiel gezin
donderdag 1 november 2018 om 08:02
Reageer hier dan niet. Bagatelliseren helpt die vrouwen juist niet he!strikjemetstippels schreef: ↑31-10-2018 17:25Geen eenduidig antwoord op te geven vind ik.
Maar voor de rest vind ik het lastig om absoluten aan te geven. Voor mij is veel relatief.
donderdag 1 november 2018 om 08:10
Flauwe reacties.
Alles komt elke maand hier weer voorbij.
Er kunnen er niet genoeg van dit soort wake-up call topics zijn. Elke maand komen steeds weer de meest treurige relatie verhalen voorbij.
Elke maand zijn er steeds weer vrouwen en mannen slachtoffer van huiselijk fysiek en mentaal geweld (al dan niet met kinderen als getuigen).
donderdag 1 november 2018 om 08:47
Ok, stel dat hij een ander bezwangert terwijl jij dat niet wil? Kom je dan tot een compromis? Of hij loopt een soa op.lilalinda schreef: ↑01-11-2018 07:47dat zeg ik dus niet...
als hij iets wil, wat ik niet wil (en vice versa), dan praten we daarover. Dan kom je tot een compromis, of je doet het voor de ander, of je doet het alleen, maar iets wat je graag wil Niet doen, komt bij ons eigenlijk niet voor.
Daarbij hebben we 2 kinderen, en ik ben ouderwets genoeg om het dus gewoon leuk te houden thuis. Stabiele relatie, stabiel gezin
Als hij naar feest x wil en jij naar feest y neem ik aan dat je je eigen ding doet.
donderdag 1 november 2018 om 08:49
Dit ja. Ik schrik er ook van dat vrouwen hier een schop oke vinden 'als ze vervelend doen'. Ik trap mijn huisdier toch ook niet als het iets doet wat ik irritant vind?Bladaaneenboom schreef: ↑01-11-2018 08:10Flauwe reacties.
Alles komt elke maand hier weer voorbij.
Er kunnen er niet genoeg van dit soort wake-up call topics zijn. Elke maand komen steeds weer de meest treurige relatie verhalen voorbij.
Elke maand zijn er steeds weer vrouwen en mannen slachtoffer van huiselijk fysiek en mentaal geweld (al dan niet met kinderen als getuigen).
donderdag 1 november 2018 om 09:00
ik zei dat hij me schop mag verkopen... ze zei daar duidelijk bij, dat het geen echte schop is... ( lilalinda 31 oktober 2018 17:45)
en verder bezwangert mijn vent geen vreemde vrouwen, want hij is een leuke vent.
jij hebt werkelijk een bizar mensbeeld
donderdag 1 november 2018 om 09:06
Nee, hij heeft er alleen seks mee
donderdag 1 november 2018 om 09:19
het gaat er om, dat je vertrouwt in elkaars intelligentie en keuzes.
Ik hoef mijn man niet te controleren, want ik vertrouw er op dat hij geen domme dingen doet. Dat hij geen dingen doet, die de relatie doen klappen.
(en als hij dat wel doet, houd je dat met controle ook niet tegen).
Je kiest elkaar daar ook op uit, dat je daar hetzelfde in staat
donderdag 1 november 2018 om 09:21
Nee daar ben ik het helemaal mee eens! Als ik steeds wantrouwig ben past een man niet bij mij. Dan doet hij dingen die ik niet prettig vind.lilalinda schreef: ↑01-11-2018 09:19het gaat er om, dat je vertrouwt in elkaars intelligentie en keuzes.
Ik hoef mijn man niet te controleren, want ik vertrouw er op dat hij geen domme dingen doet. Dat hij geen dingen doet, die de relatie doen klappen.
zaterdag 3 november 2018 om 03:56
Als hij heeft een verslaving heeft, help hem dan. of als hij je behandelt alsof je onbelangrijk bent vraag dan waarom - misschien zit hij ergens mee. Praat met hem. Als je om hem geeft ben je bereid hier moeite in te steken. Meteen dumpen is lekker makkelijk maar je geeft jezelf dan ook wel heel erg prijs. Je kunt altijd nog weggaan als je merkt dat het niet gaat veranderen.
Als hij je slaat, ga weg bij hem. Dat is natuurlijk iets heel anders.
Als hij je slaat, ga weg bij hem. Dat is natuurlijk iets heel anders.
zaterdag 3 november 2018 om 03:58
Is altijd makkelijk vanuit een stabiele situatie. Maar ook stabiele situaties kunnen gaan wankelen. Wat doe je dan?lilalinda schreef: ↑01-11-2018 09:19het gaat er om, dat je vertrouwt in elkaars intelligentie en keuzes.
zaterdag 3 november 2018 om 07:37
Jullie zouden misschien op een kleedje in een kringetje kunnen gaan zitten met de handen in elkaar en dan brainstormen over deze lijst. Dan zou er vast heel wat moois bedacht worden en het gedroomde platform ontstaan. Een checklist om mee te nemen tijdens het daten zodat de hufters geen kans meer krijgen. Dat zal ze leren
zaterdag 3 november 2018 om 07:43
Want dat smoezenverhaal werkt ook zo goed preventief, blijkt wel op dit forumAlmaszy schreef: ↑31-10-2018 17:3429. Vijf relaties gehad. Ik lok niks uit, ik wil juist een platform creeeren zoals het Smoezentopic. Dat als je twijfelt en niet weg durft je het terug kan lezen. En men zegt ' niet ok'.
En als iemand uit pure wanhoop een klap geeft... dat kan. Maar dan wel hulp zoeken. Ik heb het hier over chronische gevallen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)