Durf het niet uit te maken..

21-06-2008 13:06 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik heb nu 2 jaar een vriend, ik ben 20 en hij 25. Na anderhalf jaar zijn we uit elkaar gegaan. Het ging niet meer. Ik ben toen in het buitenland gaan werken voor een paar maanden en toen ik terug kwam haalde hij alles uit de kast om me weer terug te krijgen. Ik had net alles op de rails..Na heel lang nadenken en aandringen van hem ben ik toch overstag gegaan met het idee dat ik dan nooit spijt zou krijgen van t feit dat ik het niet nog een keer geprobeerd had.

Nu heb ik spijt dat ik weer met hem in zee ben gegaan..zijn beloften over dat hij is/was veranderd kan hij niet meer waarmaken omdat zijn oude ik weer naar boven komt. Agressie, gevoelloos, materialistisch, egoïstisch, leugens. Ik wordt weer net zo vaak gekwetst als vroeger.

Maar ik durf het niet uit te maken..ik ben bang voor een leven zonder hem, bang voor het verdriet de pijn en het revalidatie proces. Ik kan wel met hem doorgaan en me optrekken aan de leuke momenten, want die zijn er, maar ik zie geen toekomst met hem. Hij is veel te onberekenbaar..

Hij heeft ook nog pikante foto's van mij in zijn mail staan van toen ie een paar weken in het buitenland was voor zijn werk, die ik natuurlijk verwijderd wil hebben voordat het uitgaat..hoe?

Hoe beëindig je zoiets als dit ??

Groetjes Lizzie.
Hallo Lizzie... Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde alleen hier is het nog niet uit geweest tussen ons, we hebben nu 1,5 jaar relatie en ik zie écht geen toekomst met hem. Vertrouw hem gewoon niet genoeg, maar ook wij hebben het soms leuk en er zijn leuke momenten en momenten als hij bij mij is is hij ook echt heel lief voor mij...

Alleen tsja, ik durf niet de stap te zetten... Bang voor het alleen zijn, bang voor alles wat er komen gaat...

Je hebt er misschien niks aan, maar in ieder geval ik wens je sterkte en ik lees mee!

Liefs, Annaannanas!
Ehm.. Omdat je niet een paar maanden een zware tijd aandurft adviseer ik je vooral om de rest van je leven ongelukkig bij hem te blijven

Snap je wat ik zeggen wil? En over die foto's; je vertelt hem dat je ze verwijderd wilt hebben. Je hebt ze zelf gestuurd, ze staan in zijn mail en zijn daardoor eigenlijk nu van hem. Doet hij ze weg, dan doet hij dat. Zo niet, dan niet.

Heel veel sterkte.
Onberekenbaar, egoïstisch, leugens, gevoelloos en agressie.

Run Forrest run! Meestal kan zo iemand maar heel kort zijn toneelstukje voorhouden ("ik ben veranderd.")

Hoe je de foto's kunt verwijderen dat weet ik niet. Maar ik zou zelfs als hij je daarmee wil chanteren me uit de voeten maken. Het kan alleen maar erger worden. Liever het risico lopen dat hij iets vervelends met jouw foto's gaat doen, dan blijven.

Sterkte
zijn mail kraken en zelf de fotos verwijderen
ik vind het al verbazing wekkend dat je foto's stuurt in een relatie waar je je niet lekker in voelt, maar buiten dat kan je inderdaad niks anders doen dan hem vragen ze te verwijderen.

die foto's zijn in ieder geval geen reden om te blijven! je hebt je al eerder los gemaakt van hem, dat ging toch ook goed? nu weet je helemaal zeker dat het voor jullie niet gaat werken, kan je die gedachte gebruiken om hier weer door heen te komen.

heel veel succes in ieder geval!
quote:disney1 schreef op 21 juni 2008 @ 13:18:

zijn mail kraken en zelf de fotos verwijderenis een optie, wel rekening er meehouden dat het strafbaar is! als hij kwaad wil lijkt dat mij erger dan een paar foto's
quote:annaannanas schreef op 21 juni 2008 @ 13:10:

Hallo Lizzie... Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde alleen hier is het nog niet uit geweest tussen ons, we hebben nu 1,5 jaar relatie en ik zie écht geen toekomst met hem. Vertrouw hem gewoon niet genoeg, maar ook wij hebben het soms leuk en er zijn leuke momenten en momenten als hij bij mij is is hij ook echt heel lief voor mij...

Alleen tsja, ik durf niet de stap te zetten... Bang voor het alleen zijn, bang voor alles wat er komen gaat...

Je hebt er misschien niks aan, maar in ieder geval ik wens je sterkte en ik lees mee!

Liefs, Annaannanas!

Heej ananas!

Ik heb precies hetzelfde..hij kan lief zijn en met de mooiste cadeaus aankomen (houdt hij weer van dan als materialist).

We hebben lol samen en kunnen af en toe ook goede gesprekken voeren. Maar idd het vertrouwen..wat is waar, wat niet. Als we ruzie hebben kan ie me ook zo alleen laten zitten terwijl ik kapot ga van verdriet..Als we samen zijn gaat het meestal goed, zodra we elkaar niet zien gebeuren er allemaal rare dingen waar we ruzie om krijgen. Hij liegt tegen iedereen om ons heen, dus waarom niet tegen mij? Hij weet overal een mooi verhaal bij te verzinnen..

Wat nou als we kinders hebben en een huis etc..ik zie t al helemaal fout gaan.

Zoals jij al zegt, het bang zijn voor wat er komen gaat, het alleen zijn..Ik weet ook wel dat het weer over gaat op den duur, maar ik weet gewoon niet hoe het dit keer gaat verlopen..wat zijn reactie zal zijn etc. We hebben best wel een sterke band en houden heel veel van elkaar, hebben veel meegemaakt, hij kent mij door en door, kan 100% mezelf zijn bij hem. Daarom vind ik het zo eng om hém te laten gaan..vind ik dit ooit nog?

Jij ook sterkte he! Ik zou als ik jou was ook maar heel goed na gaan denken wat je wilt ;)

Greetz Liz
quote:disney1 schreef op 21 juni 2008 @ 13:18:

zijn mail kraken en zelf de fotos verwijderenhaha, daar ben ik stiekem al de hele dag mee bezig, gewoon "legaal", alle wachtwoorden intypen die je je kan bedenken, zou niet weten hoe het anders moet ?!
quote:lizzie19 schreef op 21 juni 2008 @ 13:06:

Hai allemaal,

Ik heb nu 2 jaar een vriend, ik ben 20 en hij 25. Na anderhalf jaar zijn we uit elkaar gegaan. Het ging niet meer. Ik ben toen in het buitenland gaan werken voor een paar maanden en toen ik terug kwam haalde hij alles uit de kast om me weer terug te krijgen. Ik had net alles op de rails..Na heel lang nadenken en aandringen van hem ben ik toch overstag gegaan met het idee dat ik dan nooit spijt zou krijgen van t feit dat ik het niet nog een keer geprobeerd had.

Nu heb ik spijt dat ik weer met hem in zee ben gegaan..zijn beloften over dat hij is/was veranderd kan hij niet meer waarmaken omdat zijn oude ik weer naar boven komt. Agressie, gevoelloos, materialistisch, egoïstisch, leugens. Ik wordt weer net zo vaak gekwetst als vroeger. Maar ik durf het niet uit te maken..ik ben bang voor een leven zonder hem, bang voor het verdriet de pijn en het revalidatie proces. Ik kan wel met hem doorgaan en me optrekken aan de leuke momenten, want die zijn er, maar ik zie geen toekomst met hem. Hij is veel te onberekenbaar..

Hij heeft ook nog pikante foto's van mij in zijn mail staan van toen ie een paar weken in het buitenland was voor zijn werk, die ik natuurlijk verwijderd wil hebben voordat het uitgaat..hoe?

Hoe beëindig je zoiets als dit ??

Groetjes Lizzie.Eh, dát is helemaal niet houden van. Hoe kun je in je andere berichtje dan zetten dat jullie zo veel van elkaar houden?
quote:gigaluilak schreef op 21 juni 2008 @ 13:18:

ik vind het al verbazing wekkend dat je foto's stuurt in een relatie waar je je niet lekker in voelt, maar buiten dat kan je inderdaad niks anders doen dan hem vragen ze te verwijderen.

die foto's zijn in ieder geval geen reden om te blijven! je hebt je al eerder los gemaakt van hem, dat ging toch ook goed? nu weet je helemaal zeker dat het voor jullie niet gaat werken, kan je die gedachte gebruiken om hier weer door heen te komen.

heel veel succes in ieder geval!Heej, zoals ik net al eerder beschreef, buiten alle shit die hij me aangedaan heeft, hebben we een sterke band en kunnen we 100% onszelf zijn bij elkaar. En toentertijd hadden we net 2 maanden en bleek alles goed te gaan. Ik zal niet ontkennen dat het heel stom geweest is, doe ik ook NOOIT meer. Maar ik dacht dat het wel safe was bij hem..is het ook wel, maar stel we krijgen mega ruzie dan weet ik dat zo net nog niet.
Stel je voor: je bent nu 20 jaar oud en je levensverwachting is dat je een jaar of 80 wordt (hopelijk langer). Dat houdt in dat als je het nu niet uit maakt, je de komende zestig jaar (!!!!!!!!!) aan deze vent vast zit. Dat je 75% van je leven laat verzieken.

Ik hoef niets meer te zeggen hoop ik

Sterkte. Even doorbijten en de rest van je leven is voor jou
Eh, dát is helemaal niet houden van. Hoe kun je in je andere berichtje dan zetten dat jullie zo veel van elkaar houden?[/quote]

Het is te gecompliceerd om het helemaal uit te leggen. We houden veel van elkaar. Maar hij heeft zoveel shit in zijn verleden meegemaakt dat hij heel absurd kan reageren en met mij om kan gaan. Hij doet me heel makkelijk pijn en ik vergeef hem dat steeds weer. En dan is het weer gezellig meestal. Stom, ik weet het. Ik ben het nu ook heel erg zat. Maarja zoals mijn berichtje al beschreef, is dat het probleem..
Fullhouse, dat klopt inderdaad

Het geeft ook een heel fijn gevoel als ik er aan denk dat ik nog zo lang te leven heb en zoveel tijd nog heb om wél gelukkig te worden.

Maar eerst dr vanaf zien te komen he!
quote:lizzie19 schreef op 21 juni 2008 @ 13:26:

[...]

haha, daar ben ik stiekem al de hele dag mee bezig, gewoon "legaal", alle wachtwoorden intypen die je je kan bedenken, zou niet weten hoe het anders moet ?!Als hij ze al op zijn harde schijf heeft gezet dan haal je ze er niet uit door de mail te kraken. Er zit niets anders op dan achter zijn computer aan het werk te gaan...
Durf je het niet uit te maken of wil je het eigenlijk niet? Er zijn al meerdere reacties geweest die zeggen dat je het gewoon moet doen. Je bent nog maar 20. Zonde om nu al je leven te vergooien omdat je bang bent. En waarvoor? Om een paar naaktoto's (nou en, iedereen is bloot in de sauna of onder de douche en vrijwel bloot op het strand, shockerend hoor) en om het liefdesverdriet wat je zou kunnen voelen. Misschien zul je je een tijdje inderdaad rot voelen omdat je hem echt kwijt bent en je eenzaam voelt, maar ik garandeer je: daarna voel je je alleen maar opgelucht. Zo heb je tenminste weer ruimte voor iemand in je leven die wel echt leuk is.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Wegwezen!!! Hoe langer je wacht hoe ongelukkiger je wordt en hoe moeilijker het wordt dán van hem af/ los te komen.

heb het zelf ook gehad, heeft me 5 jaar van mijn leven gekost en een hele lange tijd voordat ik mijn eigen zelf weer was.

Als je met die foto's zo in de maag zit, brand vlak voor je weggaat alle belangrijke gegevens van hem op cd's en veeg vervolgens de hele harde schijf leeg.

Er zijn genoeg programma's voor te krijgen die ervoor zorgen dat hij die foto's dan nooit meer terug kan halen.
quote:lizzie19 schreef op 21 juni 2008 @ 13:06:

Hai allemaal,

Nu heb ik spijt dat ik weer met hem in zee ben gegaan..zijn beloften over dat hij is/was veranderd kan hij niet meer waarmaken omdat zijn oude ik weer naar boven komt. Agressie, gevoelloos, materialistisch, egoïstisch, leugens. Ik wordt weer net zo vaak gekwetst als vroeger.

Hij is veel te onberekenbaar..

.

En dan schrijf je:

we kunnen 100% onszelf zijn bij elkaar???

Ik zou mezelf niet kunnen zijn bij iemand die agressief, gevoelloos, egoïstisch enz is,

Vind je dat ook niet wat moeilijk te rijmen?

Ik zie toch echt meer kansen voor je dat je alleen gelukkig (er) wordt, dan met hem....
Dejavu, ik wil het heel graag uitmaken. Vind het alleen eng.

Enne betreft die naaktfoto's, op de manier waarop ik daar op sta, zit ik niet in de sauna of het strand hahaha
Misschien gelijk iets om in je achterhoofd te houden de volgende keer als je zulke foto's aan vriendjes geeft / door ze laat maken. Het kán een keer uit gaan.
Mystic Angel,

Als ik het zo terug lees is het ook een raar onsamenhangend geheel. We begonnen onze relatie heel intens. Vanaf dag 1 elke dag samen geweest. Toen hele hechte band opgebouwd. Kennen elkaar door en door. Toen werd hij dus steeds meer de persoon die hij nu weer is. Ik vond het vreselijk maar pikte het. Maar ondanks de momenten dat hij zich zo gedraagt, zijn er momenten dat we lol hebben en ik gewoon zonder schaamte alles kan doen wat ik wil (bijv). Lijkt eigenlijk net alsof onze relatie en hij 2 persoonlijkheden hebben..Maar de slechte persoonlijkheden overheersen en maken het onmogelijk om mee te leven. Daar vallen alle gekkigheden, ongegeneerde momenten bij in het niet. Geen basis voor een toekomst.
MissChicken, dat zei ik net al, daar leer ik wel ff van ja!

Hoewel ik geen naïef type ben ofzo heb ik toch die fout gemaakt.

Eigenlijk door zijn aandringen en manipulatief gedrag.

Het verbaasde me eigenlijk hoeveel mensen tegen naaktfoto's zijn!

Of ben ik dan gewoon zo pervers heheh ?
quote:lizzie19 schreef op 21 juni 2008 @ 14:01:

MissChicken, dat zei ik net al, daar leer ik wel ff van ja!

Hoewel ik geen naïef type ben ofzo heb ik toch die fout gemaakt.

Eigenlijk door zijn aandringen en manipulatief gedrag.

Het verbaasde me eigenlijk hoeveel mensen tegen naaktfoto's zijn!

Of ben ik dan gewoon zo pervers heheh ?Ik ben niet tegen naaktfoto's, maar ze maken je wel chantabel (als het niet gewoon strandkiekjes zijn zeg maar). En dat is iets om altijd te onthouden.
Okay, de vrees om gechanteerd te worden sucks...... maar doorgaan met een relatie waar je bang voor bent om te beeindigen is nog vele malen erger........ run girl run.......
Misschien ligt het aan het feit dat ik twee bevallingen heb meegemaakt, en voor een behoorlijk aantal mensen in niet al te bevaliige posities in mijn blootje heb moeten liggen, maar ik kan me echt niet drukmaken over een paar naaktfoto's. Het hele internet staat er vol mee, die paar foto's betekenen echt niet het einde van je leven. Zeker als je er gewoon mooi en sexy op staat. Als mensen jou erop aan gaan kijken, dan zegt dat meer over hen dan over jou. En inderdaad, nooit meer naaktfoto's laten maken als je geen last wilt hebben van eventuele vervelende gevolgen.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven