Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:26
Nee. Dat was er nog niet van gekomen. Ga ik 'm nu uiteraard wel vragen
Waarom?
Ben je zo needy?
Dit wordt niets. Laat gaan.
Vreemde manier van grenzen aangeven heb je. Dit komt echt niet zo bij hem binnen hoor. De onzekerheid spat ervan af.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:29
Pardon me? Volgens mij heb ik een paar keer in het contact duidelijk mijn grenzen aangegeven.
Ik lees vooral een hoop begrip van jou voor zijn schofterige gedrag. Waarom?

En ja er zijn rotzakken die de dood van hun moeder/tante/oma faken om het contact te verbreken als een vrouw niet snel genoeg op haar rug ligt.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
08-07-2018 19:30
Waarom?
Ben je zo needy?
Dit wordt niets. Laat gaan.
Waar slaat dit nu op? Ik wil het gewoon duidelijk hebben. We weten immers nog helemaal niets zeker.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nu precies de reden dat je iemand van een datingsite zo snel mogelijk moet ontmoeten en ECHTE gesprekken kunt voeren in plaats van die getypte tekst die je "gesprekken" noemt. Daar ontstaan alleen maar misverstanden van, dat blijkt nu weer.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
08-07-2018 19:31
Vreemde manier van grenzen aangeven heb je. Dit komt echt niet zo bij hem binnen hoor. De onzekerheid spat ervan af.
Meid, het is duidelijk. Je kunt gaan nu.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:35
Waar slaat dit nu op? Ik wil het gewoon duidelijk hebben. We weten immers nog helemaal niets zeker.
Jawel hoor, we weten het zeker!
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
08-07-2018 19:36
Dat is nu precies de reden dat je iemand van een datingsite zo snel mogelijk moet ontmoeten en ECHTE gesprekken kunt voeren in plaats van die getypte tekst die je "gesprekken" noemt. Daar ontstaan alleen maar misverstanden van, dat blijkt nu weer.
Ja, helemaal mee eens. Er worden hier een hoop speculaties gedaan waarvan we ook nog niet weten of ze waar zijn.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kate2000 schreef:
08-07-2018 19:38
Jawel hoor, we weten het zeker!
Natuurlijk niet, malle meid
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vrees toch dat deze man het niet is als hij afhaakt als jij niet meer erotisch wilt chatten. Meneer is gewoon op sex uit.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
08-07-2018 19:42
Maar ik vrees toch dat deze man het niet is als hij afhaakt als jij niet meer erotisch wilt chatten. Meneer is gewoon op sex uit.
Dat heb je dan verkeerd begrepen. Ik heb nergens geschreven en ook niet naar hem, dat ik niet erotisch wilde chatten. Ik heb ook op zijn erotische chats gereageerd namelijk, alleen niet heel aanhalig. Gewoon, subtiel, voorzichtig.
wij slapen nooit.
Kom op hoor meid. Hij is meer dan duidelijk geweest met zijn opmerking over lustobject. Ik weet niet wat je nog meer voor antwoorden zoekt. Als jij er nu nog in wil stinken door als een naive schoolmeid achter hem aan te hobbelen, ga je gang. Maar het is zo klaar als een klontje waar hij opuit is.
Alle reacties Link kopieren
Te veel gezeik...eerlijk gezegd en ik denk dat zijn hoofd nu niet naar daten staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-07-2018 19:29
Liefde is een spel, een dans, een tango; de een doet passen vooruit en de ander dan achteruit, en daarna andersom. Geen streng gedoe met verwijten, plichten e.d.

Overigens als een man helemaal in het begin van de kennismaking seksueel getint tegen mij zou gaan praten dan was ik meteen weg.
Ben ik helemaal met je eens, dat liefde een spel en dans is. Daarom dat ik hem ook initiatief laat nemen en hem niet overlaadt met berichten. Echter, als iemand zegt "je bent leuk" en vervolgens lijkt te negeren, dan geef ik ook gewoon aan dat ik dat niet leuk vind.
wij slapen nooit.
Je hebt elkaar nog niet eens in het echt gezien. Zelfs nog niet eens gehoord ( wist je trouwens dat je ook kunt BELLEN als je iemands nummer hebt?) en nu is er al drama en gedoe.

Dus moet er al Een Gesprek komen, nog voor de boel überhaupt al aan de rol is gekomen.

Grenzen aangeven en geen hertje zijn heeft niets te maken met hoe jij nu doet. Jij dreigt en zuigt om hem te laten doen wat jij wil. Dat is geen grenzen aangeven, maar een verkapte ' ik ga nu ECHT weg hoor!' terwijl iedereen weet dat je het toch niet meent of doet.

Jouw feestje, maar je bent gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
Even voor mijn beeldvorming, wat wil jij van hem?
Een neukie voor erbij?
Daten om te zien of hij echt zo leuk is als dat jij denkt (al zie ik het leuke niet zo)
Vaste verkering en met kerst samen aan de kerstdis?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:53
Ben ik helemaal met je eens, dat liefde een spel en dans is. Daarom dat ik hem ook initiatief laat nemen en hem niet overlaadt met berichten. Echter, als iemand zegt "je bent leuk" en vervolgens lijkt te negeren, dan geef ik ook gewoon aan dat ik dat niet leuk vind.
Als iemand dat doet moet je meer waarde aan zijn actie hechten dan aan zijn woorden.
Dan is het snel duidelijk wat je ermee moet willen: niets.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is duidelijk, het viva forum heeft gesproken. En volgens mij hebben ze dit keer helemaal gelijk. ( niet eens wat extra puntjes, helemaal duidelijk).
Ik heb echt letterlijk hoofdschuddend je OP gelezen TO.

Kijk je wel eens een aflevering Catfish? Daar is ook altijd een man/vrouw die eerst hard van stapel loopt, veel complimentjes geeft (love lombing) en zich dan opeens terug trekt met het verhaal van een overleden moeder/vader/oma. Uiteraard blijft hij/zij zo nu en dan contact houden, maar is ook online met anderen. De potentiele partner snapt en niets van en zoekt blijft appen en zoekt uiteindelijk contact met Nev en Max en die vinden uit dat de man/vrouw een bedrieger is (en vaak is de man een vrouw of vv) en moeder/vader/oma leeft nog.

Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:53
Echter, als iemand zegt "je bent leuk" en vervolgens lijkt te negeren, dan geef ik ook gewoon aan dat ik dat niet leuk vind.
Hij bedoelde vermoedelijk voor seks en jij hoopte iets anders. Hij vermoedde dat je het serieus bedoelde, terwijl hij alleen maar op een seksueel avontuurtje uit was, jouw verwijten waren voor hem een indicatie dat er geen luchtige vrijage maar een hoop streng gedoe met verwijten in de pijplijn zat en daarom maakt hij terugtrekkende bewegingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
08-07-2018 19:53
Je hebt elkaar nog niet eens in het echt gezien. Zelfs nog niet eens gehoord ( wist je trouwens dat je ook kunt BELLEN als je iemands nummer hebt?) en nu is er al drama en gedoe.

Dus moet er al Een Gesprek komen, nog voor de boel überhaupt al aan de rol is gekomen.

Grenzen aangeven en geen hertje zijn heeft niets te maken met hoe jij nu doet. Jij dreigt en zuigt om hem te laten doen wat jij wil. Dat is geen grenzen aangeven, maar een verkapte ' ik ga nu ECHT weg hoor!' terwijl iedereen weet dat je het toch niet meent of doet.

Jouw feestje, maar je bent gewaarschuwd.
For your information: Ik heb hem, toen ik hem op whatsapp had, gevraagd of-ie wilde bellen. Maar dat vond hij eng (of hij had geen zin). We hebben wel wat audioberichten gestuurd naar elkaar (gewoon hele onschuldige). Daarna kwam dat moeder-incident en hebben we elkaar net meer geappt. Hebben we elkaar enkel op de site gesproken.
En geloof me, ook bij mij is er een grens bereikt op een gegeven moment.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Als je op die site net zo reageert als hier zullen normale mannen die jij toch al niets vond weg rennen.

Dan blijven dit soort exemplaren over.
Die vinden het wel leuk dat je een beetje spartelt maar ze weten ook dat ze jou al lang in the pocket hebben.

Maar he zo te lezen verdienen jullie elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
08-07-2018 19:54
Even voor mijn beeldvorming, wat wil jij van hem?
Een neukie voor erbij?
Daten om te zien of hij echt zo leuk is als dat jij denkt (al zie ik het leuke niet zo)
Vaste verkering en met kerst samen aan de kerstdis?
Die tweede.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:07

En geloof me, ook bij mij is er een grens bereikt op een gegeven moment.
Goed zo. Die zou al veel eerder moeten zijn bereikt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:07
For your information: Ik heb hem, toen ik hem op whatsapp had, gevraagd of-ie wilde bellen. Maar dat vond hij eng (of hij had geen zin). We hebben wel wat audioberichten gestuurd naar elkaar (gewoon hele onschuldige). Daarna kwam dat moeder-incident en hebben we elkaar net meer geappt. Hebben we elkaar enkel op de site gesproken.
En geloof me, ook bij mij is er een grens bereikt op een gegeven moment.
Eng om te bellen. Uh-huh. Geloof jij het allemaal nog?

Maar ik begrijp dat je grens nog ergens verderop ligt. Er kunnen nog wat horkenstreken gemaakt worden tegen je.

Succes meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven