Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:07
For your information: Ik heb hem, toen ik hem op whatsapp had, gevraagd of-ie wilde bellen. Maar dat vond hij eng (of hij had geen zin). We hebben wel wat audioberichten gestuurd naar elkaar (gewoon hele onschuldige). Daarna kwam dat moeder-incident en hebben we elkaar net meer geappt. Hebben we elkaar enkel op de site gesproken.
En geloof me, ook bij mij is er een grens bereikt op een gegeven moment.
Oh wauw en dit vond je geen alarmbel?! O_O
Alle reacties Link kopieren
Hij is dus bang dat jij onverwacht belt of appt. Hij heeft dus een vrouw of vriendin.

Die audioberichtjrs kan hij wissen zodat hij zeker weet dat zijn vrouw /vriendin ze niet ziet.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
08-07-2018 20:09
Als je op die site net zo reageert als hier zullen normale mannen die jij toch al niets vond weg rennen.

Dan blijven dit soort exemplaren over.
Die vinden het wel leuk dat je een beetje spartelt maar ze weten ook dat ze jou al lang in the pocket hebben.

Maar he zo te lezen verdienen jullie elkaar.
Wauw. Ik schaam me soms zo erg voor mijn eigen soort.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-07-2018 20:14
Oh wauw en dit vond je geen alarmbel?! O_O
Lees even het hele verhaal. We hebben eerst gepraat, toen heb ik aangeboden om te bellen, toen hebben we verder gepraat, toen seksueel, toen de volgende ochtend verder. In de avond heb ik hem een bericht gestuurd, daar heeft hij niet meer op geantwoord. Daarna heeft hij gemeld dat zijn moeder is overleden.
wij slapen nooit.
Je hebt hem niet gebeld. Jullie hebben voorgeprogrammeerde berichten in tekst en geluid verstuurd.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:19
Lees even het hele verhaal. We hebben eerst gepraat, toen heb ik aangeboden om te bellen, toen hebben we verder gepraat, toen seksueel, toen de volgende ochtend verder. In de avond heb ik hem een bericht gestuurd, daar heeft hij niet meer op geantwoord. Daarna heeft hij gemeld dat zijn moeder is overleden.
Het verhaal rammelt en is een copy van een catfish aflevering. Heus.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:16
Wauw. Ik schaam me soms zo erg voor mijn eigen soort.
Ze heeft wel gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
08-07-2018 20:12
Eng om te bellen. Uh-huh. Geloof jij het allemaal nog?

Maar ik begrijp dat je grens nog ergens verderop ligt. Er kunnen nog wat horkenstreken gemaakt worden tegen je.

Succes meid!
Hij zei ongeveer dit: Volgens mij vind jij dit een stuk minder spannend dan ik. En ja, soms kun je echt bel-angst hebben of gewoon geen zin. Dat zie ik niet gelijk als iets negatiefs op het moment zelf. Achteraf is het makkelijk praten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
08-07-2018 20:24
Ze heeft wel gelijk.
Ja, jij bent ook om voor te schamen.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:26
Hij zei ongeveer dit: Volgens mij vind jij dit een stuk minder spannend dan ik. En ja, soms kun je echt bel-angst hebben of gewoon geen zin. Dat zie ik niet gelijk als iets negatiefs op het moment zelf. Achteraf is het makkelijk praten.
:roll:
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:26
Hij zei ongeveer dit: Volgens mij vind jij dit een stuk minder spannend dan ik. En ja, soms kun je echt bel-angst hebben of gewoon geen zin. Dat zie ik niet gelijk als iets negatiefs op het moment zelf. Achteraf is het makkelijk praten.
Belangst, maar wel durven daten....

Nu is het achteraf, maar je blijft nog met hem bezig. Wil hem 'confronteren'.
Laat hem gewoon terugzakken in dat date moeras waaruit je hem opgedregd hebt. Dit is toch al het gepieker en negativiteit niet waard?
Alle reacties Link kopieren
Hij zit dus maar wat uit zijn nek te lullen om er vanaf te zijn en jij gaat serieus zitten puzzelen wat hij bedoeld mag hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 19:35
Waar slaat dit nu op? Ik wil het gewoon duidelijk hebben. We weten immers nog helemaal niets zeker.

:rofl:

Sorry lieverd. Ik denk dat je geen antwoorden gaat krijgen van deze zak hooi.

Steek er toch geen energie meer in.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
08-07-2018 20:03
Nou, het is duidelijk, het viva forum heeft gesproken. En volgens mij hebben ze dit keer helemaal gelijk. ( niet eens wat extra puntjes, helemaal duidelijk).
Het Viva forum bestaat vooral uit vrouwen die er plezier uit halen om anderen op een respectloze manier de les te lezen. Natuurlijk mag je je mening geven, maar houd het netjes. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat wel lukken.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:39
1.07% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:26
Hij zei ongeveer dit: Volgens mij vind jij dit een stuk minder spannend dan ik. En ja, soms kun je echt bel-angst hebben of gewoon geen zin. Dat zie ik niet gelijk als iets negatiefs op het moment zelf. Achteraf is het makkelijk praten.
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
Jouw verhaal komt mij echt heel bekend voor. Begint zijn naam toevallig met een [weggehaald] en komt hij uit een plaats(je) vlakbij [weggehaald]? Zo niet, dan is dit echt bizar toevallig...
nina*89 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:50
8.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hè zit 'm steeds te verdedigen.
Wat moet er gebeuren voor je wél al die alarmbellen gaat horen?
En wat wil je van ons horen? Want wij horen die bellen wel allemaal.

Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
08-07-2018 20:32
Belangst, maar wel durven daten....

Nu is het achteraf, maar je blijft nog met hem bezig. Wil hem 'confronteren'.
Laat hem gewoon terugzakken in dat date moeras waaruit je hem opgedregd hebt. Dit is toch al het gepieker en negativiteit niet waard?
Houd eens op met concluderen. Die man en ik hadden nog helemaal niet gepraat over daten.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:36
Houd eens op met concluderen. Die man en ik hadden nog helemaal niet gepraat over daten.
Dan taai ik hier af.
Jij wil hem dus nog gewoon contacten en steunen bij het overlijden van zijn moeder. Succes. Ik wilde je oprecht ontdoen van je blinde vlek, maar blijkbaar kwam je hier niet voor dat doel.
Alle reacties Link kopieren
nina*89 schreef:
08-07-2018 20:35
Jouw verhaal komt mij echt heel bekend voor. Begint zijn naam toevallig met een * en komt hij uit een plaats(je) vlakbij *** ? Zo niet, dan is dit echt bizar toevallig...
Nope
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 00:02
2.58% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
08-07-2018 20:40
Dan taai ik hier af.
Jij wil hem dus nog gewoon contacten en steunen bij het overlijden van zijn moeder. Succes. Ik wilde je oprecht ontdoen van je blinde vlek, maar blijkbaar kwam je hier niet voor dat doel.
Misschien moet je de volgende keer je toon wat aanpassen (wat vriendelijker in plaats van onfatsoenlijk) dan lukt het misschien wel.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 22:29
0.60% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je eigenlijk met dit topic?

Ik heb sterk de indruk dat jij en die man om verschillende redenen op Tinder zitten. Jij wil geen casual seks en je date helemaal voor jezelf en hij wil het omgekeerde. Denk je echt dat je bij machte bent om iemand te veranderen die je nog nooit hebt ontmoet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou.
Popcorn dan maar.

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen moer meer van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 20:43
Misschien moet je de volgende leer je toon wat aanpassen (wat vriendelijker in plaats van onfatsoenlijk) dan lukt het misschien wel.
Ik heb hier prima adviezen gelezen. Niemand is respectloos tegen je. Het ergste dat misschien is gezegd is dat je naïef bent. Wat ook zo is.
Ik zie hier maar één iemand onfatsoenlijk reageren en dat ben jij.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven