Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
Ik heb het niet zelf meegemaakt maar bij Catfish gezien. Het gebeurt dus wel.

Misschien niet door hem of misschien weer wel, maar daar ga je denk ik wel achter komen als je hem vraagt hoe het met hem gaat.

Ik ben benieuwd. Laat het ons even weten :lol:
Nu we toch bezig zijn over de waarheid: heb je je ooit afgevraagd of Catfish wel echt is? Ooit rekening mee gehouden dat het misschien in scène is gezet, zoals zoveel programma's op MTV?
Wat betreft je "hoe het met hem gaat". Ik heb gevraagd hoe hij zich voelde...Hoe de uitvaart was..heeft-ie allemaal antwoord op gegeven.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 23:43
Dus je bent twee ouders kwijt en een stel onbekende vrouwen noemen je een leugenaar. Dat is me nogal een verwijt.
omdat iemand waar je een paar keer mee hebt gechat zo met je bezig is dat ze een topic over je opent
als we zo gaan beginnen...
Pinda-Kaas schreef:
09-07-2018 01:47
omdat iemand waar je een paar keer mee hebt gechat zo met je bezig is dat ze een topic over je opent
als we zo gaan beginnen...
Wat ben je lelijk als je oordeelt.
wij slapen nooit.
09-07-2018 01:58
Wat ben je lelijk als je oordeelt.
ik hou alleen even een spiegel omhoog
wat een getrap van jou de hele tijd zeg
Pinda-Kaas schreef:
09-07-2018 02:29
ien ik hou alleen even een spiegel omhoog
wat een getrap van jou de hele tijd zeg
En we gaan weer de onschuld zelve spelen. Je trapt zelf tegen mijn schenen aan, ben dan niet verbaast als ik terugtrap. Overigens, ik heb je voor je vorige bericht nog nederig bedankt, maar nu maak je me belachelijk.
wij slapen nooit.
To,
je opening topic al is hilarische, dit exemplaar zag je wel zitten! De rest op die site vind je tegenvallen. Na een week al op whatsapp en meteen al broeierig, je ging over hem dromen! Serieus? Zag er denk ik wel knap uit, denk ik dan maar. Als ik zo een zeik snor achter mijn kont aan zou krijgen, heb ik daar een knop voor, op blok. 3 weken ken je hem nu en meteen al zeuren, terwijl hij gewoon duidelijk uit is op sex? Droom verder en anders koop je zelf en dildo miss universe! Vanuit je eigen woorden, hij ziet jou als lust object, serieus? Gaat een super relatie worden, let op mijn woorden. :popcorn: :lol: :lol:
trina schreef:
09-07-2018 02:48
To,
je opening topic al is hilarische, dit exemplaar zag je wel zitten! De rest op die site vind je tegenvallen. Na een week al op whatsapp en meteen al broeierig, je ging over hem dromen! Serieus? Zag er denk ik wel knap uit, denk ik dan maar. Als ik zo een zeik snor achter mijn kont aan zou krijgen, heb ik daar een knop voor, op blok. 3 weken ken je hem nu en meteen al zeuren, terwijl hij gewoon duidelijk uit is op sex? Droom verder en anders koop je zelf en dildo miss universe! Vanuit je eigen woorden, hij ziet jou als lust object, serieus? Gaat een super relatie worden, let op mijn woorden. :popcorn: :lol: :lol:
Denken is duidelijk niet je specialiteit.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 03:12
4.60% gewijzigd
wij slapen nooit.
09-07-2018 02:37
maar nu maak je me belachelijk.
nee hoor dat kun je heel goed zelf, veel succes ermee verder
Pinda-Kaas schreef:
09-07-2018 03:01
nee hoor dat kun je heel goed zelf, veel succes ermee verder
Natuurlijk, trap nog even na. Dat siert je zo.
wij slapen nooit.
Jemig TO wat ben je ongelofelijk boos en agressief. Waarom? Je reageert echt onaardig hier en daar en nee, dat is echt niet alleen maar een reactie of 'terugtrappen' zoals je zelf zegt. Je hele vibe is boosheid. Ik zou toch even die spiegel erbij pakken als ik jou was. Echt, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker zo!
streepjesdekbed schreef:
09-07-2018 03:08
Jemig TO wat ben je ongelofelijk boos en agressief. Waarom? Je reageert echt onaardig hier en daar en nee, dat is echt niet alleen maar een reactie of 'terugtrappen' zoals je zelf zegt. Je hele vibe is boosheid. Ik zou toch even die spiegel erbij pakken als ik jou was. Echt, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker zo!
Als je even het hele topic leest, zie je ook dat er ook lieve mensen zijn die de moeite doen om respectvol en genuanceerd te reageren, waar ik ook rustig op terug reageer. Helaas is het merendeel bot, onfatsoenlijk en kwetsend, en dat accepteer ik simpelweg niet.
wij slapen nooit.
Er is overigens ook al door mede forummers toegegeven dat het een forumtrend is om een TO af te katten, vooral als het gaat om relaties.
wij slapen nooit.
Nou, nee. Alleen wel als de TO uit het niets om zich heen gaat schoppen.

Je oogst wat je zaait ;)
09-07-2018 03:16
Als je even het hele topic leest, zie je ook dat er ook lieve mensen zijn die de moeite doen om respectvol en genuanceerd te reageren, waar ik ook rustig op terug reageer. Helaas is het merendeel bot, onfatsoenlijk en kwetsend, en dat accepteer ik simpelweg niet.
Dank. Ik héb het hele topic gelezen hoor. En ik zie je vooral enorm van je afmeppen en ook behoorlijk arrogant reageren. Echt... Het merendeel bot, onfatsoenlijk en kwetsend? Ik zou zelf dat hele topic nog maar eens doorlezen.
KyloRen schreef:
09-07-2018 03:25
Nou, nee. Alleen wel als de TO uit het niets om zich heen gaat schoppen.

Je oogst wat je zaait ;)
Wat een onzin. Mensen staan te popelen om ongenuanceerd en hard te oordelen over een relatie. Dat heb ik al in mening topic voorbij zien komen, en daar was de TO allesbehalve fel. Hier is het niet anders. Reacties waren vanaf het begon al niet mals. Met een paar uitzonderingen van wat gezond volwassen mensen
wij slapen nooit.
09-07-2018 03:32
Wat een onzin. Mensen staan te popelen om ongenuanceerd en hard te oordelen over een relatie. Dat heb ik al in mening topic voorbij zien komen, en daar was de TO allesbehalve fel. Hier is het niet anders. Reacties waren vanaf het begon al niet mals. Met een paar uitzonderingen van wat gezond volwassen mensen
Je overdrijft schromelijk en je leest niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, herlees alles eens en kijk eens of het wel klopt wat je zegt. Vanaf het begin niet mals? Waar dan? Wat voel jij je enorm aangevallen zeg.
Maarre... veel plezier met navragen en je grens aangeven en nogmaals het deksel op je neus krijgen. Als jou dat een beter gevoel geeft... enjoy.
streepjesdekbed schreef:
09-07-2018 03:31
Dank. Ik héb het hele topic gelezen hoor. En ik zie je vooral enorm van je afmeppen en ook behoorlijk arrogant reageren. Echt... Het merendeel bot, onfatsoenlijk en kwetsend? Ik zou zelf dat hele topic nog maar eens doorlezen
Arrogant? Heb je gezien hoe andere mensen als eerst reageren? Ik bijt alleen van me af, iets wat jullie duidelijk niet gewend zijn hier. En helaas, dan verschillen jij en ik over wat fatsoenlijk is
wij slapen nooit.
streepjesdekbed schreef:
09-07-2018 03:33
Je overdrijft schromelijk en je leest niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, herlees alles eens en kijk eens of het wel klopt wat je zegt. Vanaf het begin niet mals? Waar dan? Wat voel jij je enorm aangevallen zeg.
Moet ik nu een opsomming geven, puur omdat jij niet overtuigd bent? En ook nog eens mijn eigen mening herzien? En dan noem jij mij arrogant?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 03:45
0.11% gewijzigd
wij slapen nooit.
Van je afbijten doe je niet door mensen ‘bitch’ en ‘lelijk’ te noemen. Dat is gewoon om je heen trappen, omdat de antwoorden niet in jouw straatje passen.
streepjesdekbed schreef:
09-07-2018 03:34
Maarre... veel plezier met navragen en je grens aangeven en nogmaals het deksel op je neus krijgen. Als jou dat een beter gevoel geeft... enjoy.
Oh wat heerlijk dat je het niet kunt hebben. Hilarisch hoor.
wij slapen nooit.
09-07-2018 03:34
Arrogant? Heb je gezien hoe andere mensen als eerst reageren? Ik bijt alleen van me af, iets wat jullie duidelijk niet gewend zijn hier. En helaas, dan verschillen jij en ik over wat fatsoenlijk is
Dat doen we zeker. Ik vind jou namelijk echt verre van fatsoenlijk.
KyloRen schreef:
09-07-2018 03:37
Van je afbijten doe je niet door mensen ‘bitch’ en ‘lelijk’ te noemen. Dat is gewoon om je heen trappen, omdat de antwoorden niet in jouw straatje passen.
Een mening geven doe je niet door de ander belachelijk te maken, te beoordelen of uit te lachen. Grappig dat je het weer moet omdraaien. Ik ben niet begonnen
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 03:43
0.25% gewijzigd
wij slapen nooit.
streepjesdekbed schreef:
09-07-2018 03:40
Dat doen we zeker. Ik vind jou namelijk echt verre van fatsoenlijk.
"Wat voel jij je snel aangevallen, zeg"
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven