Een compliment geven.

17-11-2009 09:37 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden vrouwen het als een man op straat ze een compliment geven over hun uiterlijk, kleding of geurtje. Ik merk dat ik vaak op het punt sta om een compliment of opmerking te maken maar dat heel vaak niet doe omdat ik het niet durf. Terwijl ik vaak oprecht iets mooi vindt ik reageer dan op de kleur van de kleding, geurend haar door de shampoo of een lekkere parfum.

Ik zal niet ontkennen dat ik het ook leuk zou vinden als uit een compliment een gesprek volgt. Een compliment maken is ook een manier om contact te maken. Is daar wat mis mee vraag ik mij dan af?

Groet,

Ronald
De meningen zijn verdeeld zie ik..

Ik zou 't ook leuk vinden om 'n complimentje te ontvangen!

Maar dan ligt het er ook nog aan van wat voor persoon...
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:16:

[...]

Ja het is wat snel getikt, zit mij hier op te vreten dat jullie mij niet begrijpen......Hallo? Als niemand in dit topic denkt dat jouw manier gaat werken, wie zal er dan waarschijnlijk gelijk hebben, jij of de rest?
quote:Laurie190 schreef op 19 november 2009 @ 15:19:

De meningen zijn verdeeld zie ik..

Ik zou 't ook leuk vinden om 'n complimentje te ontvangen!

Maar dan ligt het er ook nog aan van wat voor persoon...

Helemaal niet verdeeld, iedereen vindt een compliment op zijn tijd leuk toch?

Maar een compliment als inkoppertje om "contacten op te doen"...
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:18:

[...]

Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Dat heb je mis. Er is hier een hele grote groep vrouwen én 1 man die precies dezelfde indruk van jou hebben. En toch hou jij vol dat dat óns probleem is. Als dat nou alleen hier het forum was zóu je een punt kunnen hebben. Maar in het dagelijks leven gaat het niet heel veel beter, kennelijk. Dus je kunt blijven roepen 'ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek' of je kunt kijken hoe het komt dat mensen hier massaal hetzelfde beeld van jou hebben.
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:18:

[...]

Dat is wat jullie er van maken, dat is jou perceptie...daar kan ik niets aan doen.Kun je dan aangeven wat jouw doelstelling is met compliment maken? Je geeft aan dat je contact wilt (met vrouwen in jouw leeftijdscategorie, dit laatste vul ik maar even aan, zeg het gerust als ik verkeerd zit)? En wat wil je dan met dat contact? Kun je hier antwoord op geven?
Wat de massa denkt daar heb ik niets mee, daar zijn hele volken door uitgemoord. Daar pas ik voor!
Ik wil graag contact en daar laat ik het bij dames.
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:24:

Wat de massa denkt daar heb ik niets mee, Fair enough, maar dan moet je ook niet mekkeren als de massa niets van jouw complimentjes-en-daarna-contact wil hebben.
Vorig jaar fietste ik een vrouw voorbij die daarna driftig mij probeerde in te halen; ze vond mijn luchtje zoooo lekker en wilde graag weten welke het was.

En ja, complimentjes krijgen vind ik best leuk, kan er overigens wel verlegen op reageren.
quote:Sprankeling1977 schreef op 19 november 2009 @ 15:25:

Ik wil graag contact en daar laat ik het bij dames.En dan, stel je hebt contact en een leuk praatje over het weer en haar regenjas, en dan?? Wat wil je dan?
Ik maak maar een grapje Sprankeling ik zal het wat diplomatieker formuleren:

Volgens mij gaat je vraag helemaal niet over complimenten maken volgens mij gaat je vraag om: ik ben niet zo goed in het contact leggen met vrouwen, hoe verbeter ik dat?
oh...had de laatste pagina's niet gelezen...het is niet echt gezellig hier geloof ik?
Heel gezellig juist Zonnestraal en mag ik je zeggen dat je een uiterst mooie kleur oranje bent vandaag?
Oh dank je Ainne

Jij ziet er trouwens ook uit om op te vreten!
Ainne, je ziet er búitengewoon smakelijk uit vandaag.

Sparkling, prima, maar bedenk je wel dat de vrouw die jij zoekt ook onderdeel is van 'die massa'.
Cruzader, wat heb je práchtige voeten, heel bijzonder. Echt, búitengewoon.
Astarte je avatar is zo zinneprikkelend voor mij, wil je met mij een hoofs gesprek aangaan?
(wel vreemd dat er nu een compliment wordt gemaakt over wat niet mooi aan me is haha)

Graag Cruzader....
En zo zie je maar weer waar een complimentje niet toe kan leiden
Okay Astarte maak me maar even viva vriendje dan kunnen we gezellig verder kletsen:-) ik verheug me er nu al op
Ben alleen even kwijt of je nou een man of een vrouw bent

Ach, doet er ook niet toe
Aha.. AHA!! Sprankeling had dus gelijk, je kunt wel degelijk een contact opdoen via een compliment.

Sorry Sprank.
Ben een echte man die ook een gesprek kan voeren zonder continu naar je weelderige boezem te kijken
Ainne, doe je mee? Hoe meer zielen enzo, en je ziet eruit om in te bijten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven