Een player??

20-01-2012 03:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vind een man al een tijdje leuk.

Maar door problemen in het verleden ( mijn problemen ) zijn we nooit gaan daten. Wel af en toe contact gehad via bellen.. het elkaar zien . Maar nooit een date gehad.

Ik vind hem erg leuk. En dat weet hij ook. Maar iets houdt mij tegen.

Hij is erg eerlijk geweest over zijn houding. Laat ik het maar grof zeggen: hij is gewoon een player. En hij gaat echt van meisje naar meisje. En hij is er ook open over.

Dat heeft mij ook tegengehouden om met hem te daten.

Maar sinds ik uit mijn problemen ben ( heeft erg lang geduurd maar ik heb er keihard aangewerkt )

zie ik nu veel duidelijker dat deze man niet is gestopt om aandacht aan mij te besteden. Steeds gooi ik hem voor de voeten dat hij een player is en dat hij maar niet moet denken dat ik een van zijn meisjes ben.

Maar het weerhoudt hem niet om steeds contact te blijven zoeken.

Het ergste is dat ik sinds ik vrij ben van mijn problemen een persoon ben geworden die te hard is naar haarzelf maar ook naar anderen.

En ik ben best aardig naar mensen toe. Maar naar hem kan ik wel meppen ( niet lichamelijk of met schelden )

Hij blijft ondanks dat contact zoeken.

Ergens ben ik bang dat ik gekwetst word door hem ( de player ) terwijl ik ook niet precies weet of het wel zo is.

Sorry als dit een beetje warrig klinkt

O ja hij is al bezig om zeker wel twee jaren een date met mij te krijgen. Is erg lang..ik weet het
quote:bliksemse_bende schreef op 21 januari 2012 @ 00:11:

[...]

Dat is het wel, maar daar kom je nog wel achter.

Waar kom ik achter....dat ik goed ben voor zijn ego en hij voor mij?

Waarom moet dat een probleem zijn? Ik kan dat niet volgen.

Leg eens uit
quote:frozenangel schreef op 21 januari 2012 @ 00:20:

[...]

Waar kom ik achter....dat ik goed ben voor zijn ego en hij voor mij?

Waarom moet dat een probleem zijn? Ik kan dat niet volgen.

Leg eens uit

Nou, aangezien je het allemaal wel weet en dit geen probleem is, waar maak jij je dan druk om en waarom post je dan hier?

Ik bedoel het niet lullig maar je zet alles aan de kant wat hier gepost is en je hebt blijkbaar geen probleem zoals het nu gaat, dus ik begrijp niet wat je met dit topic nu wil op aandacht na.
eens een player altijd een player?

Ik weet het niet. Ik ben getrouwd met een ex -player. Die nu huisje boompje beestje is en monogaam. Omdat hij daarvoor heeft gekozen. Hij was klaar met playen en wilde een serieuze relatie.

Dat kan ook.

Wat wil hij van jou? Kun je daar ook normaal over praten met hem?
quote:fru1t3lla schreef op 21 januari 2012 @ 02:04:

[...]

Nou, aangezien je het allemaal wel weet en dit geen probleem is, waar maak jij je dan druk om en waarom post je dan hier?

Ik bedoel het niet lullig maar je zet alles aan de kant wat hier gepost is en je hebt blijkbaar geen probleem zoals het nu gaat, dus ik begrijp niet wat je met dit topic nu wil op aandacht na.Inderdaad! TO wat loop je te miepen als er helemaal geen probleem is? Je vindt het toch prima zo? Succes!
Tering wat vermoeiend....
Je geeft aan bang te zijn gekwetst te worden.

Dit is een enorme rode vlag.

Je voelt aan dat hij in de positie zou kunnen komen dat hij je zou kunnen kwetsen. En hij heeft zijn doen en laten daar in niet mee.

Je ego wordt gevoed door hem. Meer is het niet. Wees voorzichtig.
Als iemand zo veel doet voor je ego, en je ego zo kan maken, dan is hij ook in de positie om die weer af te breken.

Een relatie is niet gezond als je hem die macht zo geeft.
quote:bliksemse_bende schreef op 20 januari 2012 @ 17:32:

Je zou het niet belangrijk moeten vinden. Het gaat nl nergens over. Het is hooguit een heel ongezond spel waarin je je kunt verliezen en een hoop problemen op je hals haalt.

Je kunt gewoon kiezen om het niet meer te willen, er valt niks uit te zoeken. Maar kennelijk heb je een onweerstaanbare drive om het vast te blijven houden en het spelletje mee te spelen (waarbij jij zeker te weten gaat verliezen!).

Je weet dat je het jezelf moeilijk maakt, zeg je. Daar kies je dus ook voor en dat is ook alweer ongezond gedrag.

En ja, je zoekt problemen. Dat je is probleem.

Dit, echt waar.... Als je echt in balans bent en je problemen volledig verwerkt hebt, ben je ook niet meer zo bezig met dit soort gevallen..

Begin er ajb op geen enkele manier aan met die gozer en stop ook met die aandacht van hem... Maar je moet het zelf weten ..
Weet je waar je een foute vent echt aan kunt herkennen?

Aan het feit dat hij je omhoog prijst en paait kan je afmeten dat hij jou daar niet bepaald acht. Hij ziet bij jou de mogelijkheid je 'waarde' te geven. Oftewel, dat is iets van hem wat hij je ook weer af kunt nemen.

Een normale goede vent die acht je al hoog. Die zal je minder paaien en minder inspelen op je ego, want hij acht je al hoog.

Een foute vent die heeft dit spelletje nodig om zichzelf in eigenwaarde omhoog te werken. Hij is in de basis net zo onzeker en leeft op egoboost. Echter hij neemt zelf de controle om uit te delen, weg te nemen en het bij een ander te zoeken. Daarin heeft een player zich geperfectioneerd.

Het is voor hem een primaire behoefte om zo zichzelf waardig te achten. Ga jij er niet op in, dan zijn er wel anderen. Met wat risico spreiding en wat uitdaging in dat spel.

Een normale, goede vent acht zichzelf al waardig, dus zal die spelletjes niet hoeven spelen. Dit betekent dus minder paaien en inspelen op je ego.

Je kunt je wel voorstellen waarom die twee fouten zo matchen.

In het foute geval vult de ander een leegte op van onzekerheid. In het goede geval vult men elkaar aan, zonder elkaar af te breken.

TO, de basisbehoefte van jullie beide is hetzelfde. Het heeft te maken met een kwetsbaar ego. Echter er op ingaan betekent dat hij de macht en de controle heeft om het jou te geven en weer te ontnemen (wat gezien de basis behoefte ZAL gebeuren)

Je voelt dit aan. Daarom weet je dat je gekwetst ZAL worden.
Wie is wie nou aan het binnenhengelen?
Hij, maar hij voelt aan dat het een done deal is.
Zo zie je maar weer hoe alles relatief is. Ik zie er maar een playen, en dat is niet die kerel.
quote:frozenangel schreef op 20 januari 2012 @ 06:14:

Danayla.

Ik weet het echt niet.

Ik heb totaal geen moeite ermee dat hij veroveringen heeft. Ik verwacht ook niet dat hij mij trouw is. Hij heeft geen relatie met mij. En we hebben nog niet eens gedated. Dus dat kan ik van hem ook niet verwachten dat ik de enige voor hem ben.

Klinkt ook gezond.

Wat ik wel moeilijk vind, is dat ik hem erg leuk vind en bang ben om gekwetst te worden ( de problemen in het verleden hebben niks met mannen te maken )

.Meid, als ik iemand echt leuk vind, zou ik er wel moeite mee hebben dat hij een player is en naar met andere vrouwen omgaat. Zo'n kerel hoef ik iig niet hoor, of ie het nou wel of niet goed met mij bedoeld heeft. Ik wil een kerel die respect heeft voor andere vrouwen en daar naar handelt en het neerhalen en gebruiken van anderen niet nodig heeft om zijn ego een boost te geven.
Trouwens ik snap niet dat je topic titel " een player??' is.. volgens mij moet er ipv een vraagteken een punt staan??
quote:rozenstruikje schreef op 21 januari 2012 @ 13:30:

TO, de basisbehoefte van jullie beide is hetzelfde. Het heeft te maken met een kwetsbaar ego. Echter er op ingaan betekent dat hij de macht en de controle heeft om het jou te geven en weer te ontnemen (wat gezien de basis behoefte ZAL gebeuren)

Je voelt dit aan. Daarom weet je dat je gekwetst ZAL worden.

Uitstekende posts over het effect en de behoeften van ego's rozenstruikje! En de gevolgen ervan....

Niks aan toe te voegen.

Zie hier, kort samengevat, je antwoord TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven