een relatie vinden

07-08-2008 00:59 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Girls,

Dit is geen verkapte oproep voor mannen, maar echt een vraagje voor onder de forummers.

Ik voel mij op dit moment echt radeloos: ik kom nergens leuke mannen tegen die dat "speciale" hebben dat maakt dat je meer van ze wil zoals een date en hopelijk daarna een relatie.

Weten jullie plaatsen waar een beetje normale, aantrekkelijke mannen van rond de dertig vertoeven en waar de sfeer ernaar is om te flirten?

Ik heb al het een en ander ondernomen: in de sportschool of op bepaalde cursussen is iedereen toch weg op zichzelf (verbaasde mij ook). Op het werk zitten geen leuke mannen (en ben ook niet van plan om van werkplek te veranderen, om praktische redenen). Ik heb aan internetdaten gedaan maar dat is niet mijn ding (ben het met veel meiden eens onder het topic internetdating!). Tijdens het uitgaan krijg ik alleen maar mannen achter mij aan die ECHT mijn type NIET zijn, terwijl die paar leuke; of een vriendin bij zich hebben of altijd vroeg naar huis gaan voordat je actie kan ondernemen.

Er moeten toch meer plaatsen zijn dan deze om iemand te ontmoeten?

Het flirten etc. verloopt meestal wel goed tussen mij en de mannen, alleen kom ik zo weinig mooie, lieve mannen tegen. Misschien komt het omdat ik in Bergeijk woon, maar soms denk ik dat dat toch ook weer niet het geval is want die keren dat ik in de randstad verbleef was iedereen gehaast en werd er ook weinig geflirt.

Weet er iemand zo'n lekkere mannen "vijver"??? Dat is echt het grootste probleem, want het contact verloopt meestal vrij soepel met mannen. Maar ja dan moeten ze wel in mijn buurt zijn! (misschien komt dit waanhopig over, maar dat ben ik zo langzamerhand ook en ik durf er best voor uit te komen, en ja ik hou van mezelf en heb liefde te geven, en ja ik weet dat er happy singles bestaan maar voor mij is een relatie

echt beter dan alleen zijn, ken de twee werelden en een partner hebben voegt echt iets toe in mijn leven).
Ja, Bergeijk staat alom bekend als slechte plaats om mannen tegen te komen....;-)

Mannen reageren doorgaans vrij allergisch op wanhopigheid. En dan hoef je het helemaal niet te zeggen hoor, dat je dat bent, daar hebben zij voelsprieten voor, alleen daarvoor hoor, dat dan weer wel.

Houdt contact met mannen die je leuk vindt (niet stalkerig please), ook als ze een vriendin hebben of als je geen klik voelt of als je ze niet mooi maar wel leuk vindt of als je ze niet leuk maar wel mooi vindt. Die mannen hebben vrienden, neven, buurmannen, broers, etc. op een gegeven moment komen die mee en dan leer je weer nieuwe mannen kennen (via hun) die iig al iets gemeen hebben met de man die jij kent.

Dus als je een keertje tijdens het uitgaan iemand spreekt. De volgende keer weer een praatje maken, zodat je een grote kennissenkring hebt. Als ie dan een keertje iemand anders meeneemt is het heel makkelijk om een praatje te gaan maken.
quote:Vl43inder schreef op 07 augustus 2008 @ 01:13:

Houdt contact met mannen die je leuk vindt (niet stalkerig please), ook als ze een vriendin hebben of als je geen klik voelt of als je ze niet mooi maar wel leuk vindt of als je ze niet leuk maar wel mooi vindt. Die mannen hebben vrienden, neven, buurmannen, broers, etc. op een gegeven moment komen die mee en dan leer je weer nieuwe mannen kennen (via hun) die iig al iets gemeen hebben met de man die jij kent.

Dus als je een keertje tijdens het uitgaan iemand spreekt. De volgende keer weer een praatje maken, zodat je een grote kennissenkring hebt. Als ie dan een keertje iemand anders meeneemt is het heel makkelijk om een praatje te gaan maken.

Dit vind ik nu echt een goede tip. Ik, zelf ook vrijgezel, merk dat dit echt werkt. Er zijn verschillende exen die het toch niet voor me waren (van korte scharrels tot wat langere relaties), maar waarmee ik wel heel goed kan opschieten en met wie ik echte vrienden ben/begin te worden. Eerst onderhield ik veel minder de contacten als een relatie overging, maar ik merk dat dit eigenlijk heel erg leuk is en ik hierdoor ook echt meer in contact kom met andere mannen. Dus echt doen!

En trouwens ik neem aan dat je in de weekenden toch niet alleen in Bergeijk blijft zitten, maar ook naar de 'grote stad' trekt om te stappen ofzo.
ik ben bijna 33 en single moeder en toch zou ik nooit zoiets schrijven als je openingstekst....

je komt wanhopig over, je vindt de liefde als je er niet naar zoekt. ik zoek nu ook geen liefde, ik heb vriendjes voor aandacht ( en sex natuurlijk ), de liefde komt wel weer op mijn pad.

hoe goed de tips in de bovenstaande postings ook zijn, ik geloof best dat ze werken, het is beter voor je het ideaalbeeld dat je van je leven hebt bij te stellen. als je blij bent met je leven als single en dat uitstraalt dan zul je ook mannen ontmoeten die dat in je waarderen.
Ik vind Bellaperez helemaal niet zo wanhopig hoor - ze stipt gewoon een probleem aan dat een boel mensen wel zullen herkennen. Gewoon dat wanneer je eenmaal aardig gesetteld bent, het moeilijk is om nieuwe mensen (m/v) te leren kennen. Zeker in een ongedwongen sfeer (niet meteen daterig, daar kan ik zelf ook slecht tegen. Ik leer iemand liever eerst gewoon kennen).

Ik heb wel goede dingen gehoord over http://leukedingendoen.nl/ (was het geloof ik), dat is niet daten, maar met een groep mensen leuke dingen doen. Het idee is geloof ik dat je zo nieuwe mensen kan leren kennen.

Ikzelf heb uiteindelijk iemand gevonden via een ander forum waar ik heel actief was (en hij ook), waar je gewoon via elkaars posts een indruk van elkaar krijgt en dat is toen gewoon gegroeid. Was geen datesite, gewoon een hobbyforum.
Grappig dat heb ik nu andersom. De leuke vrouwen in m'n omgeving zijn allemaal bezet. Ik heb wel eens keer sjans in een winkel ofzo en dan zijn vrouwen veelal verlegen dus blijft het bij een glimlach waarna er doorgelopen wordt...Zodra vrouwen een relatie krijgen (waarmee je een vriendschap onderhoudt) , wordt het allemaal toch wat lastiger ook. (mbt het netwerk onderdeel)
[quote]Vl43inder schreef op 07 augustus 2008 @ 01:13:

Ja, Bergeijk staat alom bekend als slechte plaats om mannen tegen te komen....;-)

Mannen reageren doorgaans vrij allergisch op wanhopigheid. En dan hoef je het helemaal niet te zeggen hoor, dat je dat bent, daar hebben zij voelsprieten voor, alleen daarvoor hoor, dat dan weer wel.

(quote]

Soms zit ik zo te grijnzen achter mijn pc als ik reacties lees haha!

Als B. een slechte plaats is om leuke mannen tegen te komen, is er dan ook een plaats die bekend staat om meestbegeerde vrijgezellen?

En dat van die voelsprieten, valt me toch nog mee, dat mannen soms toch wel dingen aanvoelen
quote:JWvB schreef op 07 augustus 2008 @ 09:28:

Ik vind Bellaperez helemaal niet zo wanhopig hoor Bellaperez vindt zichzelf wel wanhopig.
in de grazia van deze week staan zelfs tips over waar je rijke vrijgezellen kunt vinden.

ik heb er alleen niet zoveel zin in aan de voorwaarden te voldoen. iemand anders misschien wel ? een grazia kost maar 1.95....
Dat van een hele grote kennissenkring opbouwen vind ik een hele goede!
Ik wil graag dezelfde vraag stellen als TO, maar dan hoe je als single man leuke vrouwen ontmoet (en aan de haak slaat)....Ik woon trouwens in Amsterdam.
Bella, waarom nieuw topic? Je had toch al een topic over waar te daten om eindelijk eens iemand tegen te komen die je wel leuk vindt??
In A'dam is 40% single en uitgaansgelegenheden genoeg!

Wat dat betreft het "walhalla" voor de vrijgezel!
Wie niet zoekt zult vinden, dat is veel gezegd onder de singles.
Tsja.... ik weet dat mijn vrijgezelle vriendinnen ook met dit probleem kampen. Wij hebben pas besloten om nu juist eens niet meer in de stad te gaan stappen, maar in de wat kleinere er steden/dorpen er om heen. In de zomer zijn er overal festivals, braderieën, etc. dus kijk in de lokale krantjes en ga er naar toe. Succes niet verzekerd helaas.

P.S. Zelf heb ik mijn man ontmoet een half uur nadat ik de legendarische zin uitsprak: Voor mij even geen mannen meer, hoor! (én dat meende ik)
Misschien eens gewoon meer mensen leuk vinden?

En met mensen die je niet vanaf het eerste moment supermegaideaal vindt, toch eens mee gaan daten?

Dan maakt het niet zoveel uit waar je woont of bent.

Ik heb ook een poos gehad dat ik dacht dat er weinig leuke mannen waren. Achteraf zie ik dat ik helemaal niet open stond voor een relatie.
Er lopen best leuke mannen op viva rond:-)
Je mag best eisen dat de man waar je je leven mee wilt delen supermegaideaal is. Dat vind ik die van mij ook. Je zou m'n waslijst met eisen eens gezien moeten hebben. Hij voldoet aan alles.

Maar sta in de tussentijd (voor dat je die supermegaideale man vindt) open voor andere contacten. Zeker mannen die niet direct geweldig zijn, zijn prima oefenmateriaal om onafhankelijk te leren over komen en over het algemeen zeer goed voor je eigenwaarde. En wie weet blijf je dan wel kleven aan een man, die uiteindelijk toch aan je waslijst met eisen voldoet.
Oh btw... speel altijd met respect!
Er zijn overal ontzettend veel leuke mannen. Het enige is dat ze niet allemaal met jou uit willen en jij niet met allen van hun. Misschien ligt je eisenpakket wel te zwaar op de maag. Natuurlijk ga je niet voor minder dan de beste, maar die zitten soms heel simpel verpakt hoor.

Zelf kwam ik ook nooit leuke mannen tegen (dacht ik), terwijl ik nu in een fase zit van iemand beter leren kennen, een hoop om elkaar heen gedraai, en de leuke mannen komen ineens met bossen uit de lucht vallen. Daardoor vraag ik me af; is hij leuk genoeg om mijn single status op te geven of niet. Ik durf alleen te wedden dat op het moment dat ik bedenk van niet (al heb ik het idee dat ik me dat niet zo snel bedenk), ze allemaal weer opstijgen of hoe dan ook in het niets verdwijnen. *grinnek*
Als je gewoon dé man van je leven wilt vinden, dan zou ik wel kritisch blijven inderdaad, maar daar staat dan tegenover dat je moet accepteren dat die onverwachts ineens opduikt. En daarmee moet je ook accepteren dat je misschien nog wel even alleen blijft.

Verder ben ik het met Souths laatste posts eens. Leuke mannen kunnen je goed helpen om je onafhankelijkheid te laten groeien, je behoefte aan een partner wat weg te nemen voor zover dat niet dat essentiele verlangen is dat velen hebben en je kunt er hele leuke vriendschappen aan over houden. Maar speel het inderdaad wel eerlijk!
Bellaperez

Misschien moet je vraag eens omdraaien: waarom ben je zo op zoek?
Bellaperez.

Wie zoekt zal niet vinden

Ik las het net al.

Met mannen is het net als met de belasting

Net als je het vergeten bent komt het ineens...

*zwaait stiekum even naar BM*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kom eens bij mij op de sportschool kijken, daar zit het zo ongeveer standaard bij je lidmaatschap in.

Heeeel veeeeeeel leuke(!!!) mannen die ook op zoek zijn, het is er werkelijk waar afentoe 1 grote orgie.

Even serieus: ik zou inderdaad niet te hard op zoek gaan. Als je te graag wil dan lukt het nooit.

Net als met kleren kopen. Als het moet van jezelf dan lukt het niet......
En in kroegen/ bars waar ze geen pubers toelaten ? Daar lopen de dertigers / dertigplussers .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven