Een verscheurd hartje
maandag 28 februari 2011 om 10:14
maandag 28 februari 2011 om 10:18
Vind het niet zo aardig van je dat je je eigen man op die manier 'achter de hand' houdt. Je bent allerlei kansberekeningen aan het maken...
Als je iemand gewoon niet meer wilt, kun je maar beter eerlijk zijn en hem iemand gunnen die wel gelukkig met hem wil/ mag zijn.
Als je iemand gewoon niet meer wilt, kun je maar beter eerlijk zijn en hem iemand gunnen die wel gelukkig met hem wil/ mag zijn.
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 28 februari 2011 om 10:21
Wat erg voor je man dit, die waarschijnlijk nog van niets weet.
Verder ben je verliefd op een fantasie, hoe mooi het zou kunnen zijn, maar de werkelijkheid is gewoon anders, heel anders.
Het beste wat je kan doen, is deze fantasie, deze man achter je te laten en een nieuwe droom voor de toekomst te dromen, als jou dit niet lukt in je eentje, kijk of je dit kan doen met professionele hulp. Maar deze man is alle ellende niet waard.
Verder ben je verliefd op een fantasie, hoe mooi het zou kunnen zijn, maar de werkelijkheid is gewoon anders, heel anders.
Het beste wat je kan doen, is deze fantasie, deze man achter je te laten en een nieuwe droom voor de toekomst te dromen, als jou dit niet lukt in je eentje, kijk of je dit kan doen met professionele hulp. Maar deze man is alle ellende niet waard.
maandag 28 februari 2011 om 10:24
quote:kitty elastic schreef op 28 februari 2011 @ 10:17:
hartje??
Mijn idee, maar dat schijn je dus niet te mogen zeggen want dan worden daar weer topics over geopend.
TO, het lijkt erop dat je danig in de knoop zit met jezelf en een droombeeld hebt over die ex. Misschien tijd om hem helemaal los te laten en te kijken of je eigen relatie (heb je die nog eigenlijk?) nog een kans heeft.
hartje??
Mijn idee, maar dat schijn je dus niet te mogen zeggen want dan worden daar weer topics over geopend.
TO, het lijkt erop dat je danig in de knoop zit met jezelf en een droombeeld hebt over die ex. Misschien tijd om hem helemaal los te laten en te kijken of je eigen relatie (heb je die nog eigenlijk?) nog een kans heeft.
maandag 28 februari 2011 om 10:25
Ik begrijp niet hoe je zelfs maar kan overwegen om wat met deze man te beginnen. In totaal heb je nog geen 4 maanden met deze man wat gehad en dat was toen jullie jong waren.
Je weet amper hoe hij in elkaar steekt.
Het is zoals ShamRock zegt, een fantasie.
Je eigen man heb je al 12 jaar, dat doe jij dan wel heel gemakkelijk weg.
Je weet amper hoe hij in elkaar steekt.
Het is zoals ShamRock zegt, een fantasie.
Je eigen man heb je al 12 jaar, dat doe jij dan wel heel gemakkelijk weg.
maandag 28 februari 2011 om 10:26
maandag 28 februari 2011 om 10:28
quote:nessemeisje schreef op 28 februari 2011 @ 10:21:
Je ex zou toch 'desnoods' 20 jaar op je wachten? Weet je gelijk hoeveel zijn woord waard is. Mens, investeer in je huidige relatie want je vraagt erom om gekwetst te worden.
Precies!!! Daar is ook alles wel mee gezegd.
TO, je hebt hier echt geen 'liefde van je leven',
De liefde van je leven zal je zeker niet zo'n pijn doen, kwetsen. Da's namelijk 'de nachtmerrie van je leven'.
Je ex zou toch 'desnoods' 20 jaar op je wachten? Weet je gelijk hoeveel zijn woord waard is. Mens, investeer in je huidige relatie want je vraagt erom om gekwetst te worden.
Precies!!! Daar is ook alles wel mee gezegd.
TO, je hebt hier echt geen 'liefde van je leven',
De liefde van je leven zal je zeker niet zo'n pijn doen, kwetsen. Da's namelijk 'de nachtmerrie van je leven'.
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 28 februari 2011 om 10:28
quote:nessemeisje schreef op 28 februari 2011 @ 10:21:
Je ex zou toch 'desnoods' 20 jaar op je wachten? Weet je gelijk hoeveel zijn woord waard is. Mens, investeer in je huidige relatie want je vraagt erom om gekwetst te worden.O maar hij wacht ook wel 20 jaar, alleen in de tussentijd vermaakt hij zich wat met andere dames, die hij waarschijnlijk ook diezelfde verhalen wijs maakt kansloos
Je ex zou toch 'desnoods' 20 jaar op je wachten? Weet je gelijk hoeveel zijn woord waard is. Mens, investeer in je huidige relatie want je vraagt erom om gekwetst te worden.O maar hij wacht ook wel 20 jaar, alleen in de tussentijd vermaakt hij zich wat met andere dames, die hij waarschijnlijk ook diezelfde verhalen wijs maakt kansloos
maandag 28 februari 2011 om 10:31
Een midlifecrisis is een emotionele staat van twijfel en onrust. Een persoon voelt zich oncomfortabel worden bij de gewaarwording dat zijn of haar leven half voorbij is. Het leidt over het algemeen tot een bezinning en zelfreflectie op wat men heeft gedaan met zijn of haar leven tot dat moment. Vaak gaat het gepaard met gevoelens dat men niet genoeg heeft bereikt, in welke zin dan ook. Mensen die een midlifecrisis ervaren klagen vaak over verveling of afgestompt zijn met hun baan, hun partner en hun sociale contacten. Men voelt een sterke aandrang om, soms ingrijpende, wijzigingen aan te brengen in deze levensgebieden. Er wordt nogal eens een koppeling gelegd met het levenslange proces van zelfactualisatie, een term die de psycholoog Abraham Maslov aan de top van zijn piramide plaatst (zie: motivatietheorie). Een midlifecrisis duurt ongeveer 3 tot 10 jaar bij mannen en 2 tot 5 jaar bij vrouwen: uiteraard is deze termijn strikt persoonsgebonden en er bestaat zelfs twijfel over de vraag of ieder mens te maken krijgt met een mid-life crisis.Tijdens de middelbare leeftijd zijn er diverse factoren die de persoonlijke ontwikkeling beïnvloeden. Deze factoren zijn onder andere (zeker niet uitputtend): werk en carrière; huwelijk en (buiten)echtelijke relaties; het volwassen worden van kinderen; fysieke veranderingen die gepaard gaan aan het ouder worden.
maandag 28 februari 2011 om 10:31
Nou ja, er zit in ieder geval een stijgende lijn in jullie contact. De eerste keer dumpte hij je na 3 weken, de tweede keer na 3 maanden en nu heeft hij het toch zeker wel 4 maanden volgehouden voordat je weer een keer niet ZIJN grote liefde was.... Je hoeft in ieder geval geen hond te kopen, want die heb je al.
maandag 28 februari 2011 om 10:32
quote:mira1505 schreef op 28 februari 2011 @ 10:09:
16 jaar geleden leerde ik een jongen kennen die me echt deed zweven ‘mijn grote liefde’. Na echter 3 weken dumpte hij mij.
(...)
Ondertussen leerde ik iemand kennen die mij heeft getroost en van het één is het ander gekomen.
(...)
Maar wat ik niet snap is, als je nu echt iemand graag ziet hoe kan je dan een relatie starten met iemand anders uit schrik om alleen te blijven? Misschien moet je jezelf die vraag eens stellen? Jij gaat ook alleen bij je man weg als je "grote liefde" op je wacht.
16 jaar geleden leerde ik een jongen kennen die me echt deed zweven ‘mijn grote liefde’. Na echter 3 weken dumpte hij mij.
(...)
Ondertussen leerde ik iemand kennen die mij heeft getroost en van het één is het ander gekomen.
(...)
Maar wat ik niet snap is, als je nu echt iemand graag ziet hoe kan je dan een relatie starten met iemand anders uit schrik om alleen te blijven? Misschien moet je jezelf die vraag eens stellen? Jij gaat ook alleen bij je man weg als je "grote liefde" op je wacht.
Ga in therapie!
maandag 28 februari 2011 om 10:41
Zijn antwoord was dat hij ging wachten desnoods 20 jr.
In die periode (4 maand) dat er iets was tussen ons begon hij af te spreken met een andere vrouw omdat hij niet graag alleen is en nu en dan gebeurde er ook iets tss die 2 en daardoor ben ik natuurlijk terug beginnen twijfelen. Heb hem dat ook gezegd dat dit voor mij niet kon en dan heeft hij het contact met die vrouw verbroken maar een maand nadien was het weeral van dat met nog een andere vrouw, want hij kon het wachten op mij echt niet meer aan.
Maar ik moet hem begrijpen hij kan het echt niet meer aan en hij heeft ook iemand nodig die er kan zijn al hij eens iets wil doen.
20 jaar wachten? Maar in de tussentijd wel rommelen met anderen?
Hij heeft iemand nodig als hij eens wat wil doen? Wat? Seks? Aan zijn piemel getrokken worden? Uitstapjes maken? Hem vertellen hoe geweldig hij is?
Dus deze man heeft je vroeger 2 keer genadeloos gedumpt en je hart gebroken na zeer korte tijd. Hij kan niet alleen zijn en hij zegt onzinnige dingen waar hij zich totaal niet aan houdt. Als dat je grote liefde is dan stel je verdomd weinig eisen. Ik weet zeker dat je meer waard bent dan dit. Dus verbreek al het contact met deze man, richt je op je huidige relatie en eigen leven en leer meer voor jezelf te vragen. Je bent in ieder geval veel meer waard dan je hier tentoon spreidt.
Zijn antwoord was dat hij ging wachten desnoods 20 jr.
In die periode (4 maand) dat er iets was tussen ons begon hij af te spreken met een andere vrouw omdat hij niet graag alleen is en nu en dan gebeurde er ook iets tss die 2 en daardoor ben ik natuurlijk terug beginnen twijfelen. Heb hem dat ook gezegd dat dit voor mij niet kon en dan heeft hij het contact met die vrouw verbroken maar een maand nadien was het weeral van dat met nog een andere vrouw, want hij kon het wachten op mij echt niet meer aan.
Maar ik moet hem begrijpen hij kan het echt niet meer aan en hij heeft ook iemand nodig die er kan zijn al hij eens iets wil doen.
20 jaar wachten? Maar in de tussentijd wel rommelen met anderen?
Hij heeft iemand nodig als hij eens wat wil doen? Wat? Seks? Aan zijn piemel getrokken worden? Uitstapjes maken? Hem vertellen hoe geweldig hij is?
Dus deze man heeft je vroeger 2 keer genadeloos gedumpt en je hart gebroken na zeer korte tijd. Hij kan niet alleen zijn en hij zegt onzinnige dingen waar hij zich totaal niet aan houdt. Als dat je grote liefde is dan stel je verdomd weinig eisen. Ik weet zeker dat je meer waard bent dan dit. Dus verbreek al het contact met deze man, richt je op je huidige relatie en eigen leven en leer meer voor jezelf te vragen. Je bent in ieder geval veel meer waard dan je hier tentoon spreidt.
maandag 28 februari 2011 om 10:52
Zou hij me wel zo graag zien als hij zegt of zou hij gewoon een charmeur zijn?
Dat laatste. De kans op een duurzame relatie lijkt me uiterst klein. Wat is er gebeurt met de 20 jaar die hij wilde wachten?
Laat je niet zo inpakken joh.
Maar het is niet óf de één of de ander, je hebt ook de keuze om alleen verder te gaan. Je kunt werken aan de relatie met je huidige partner, maar aangezien je hem zo simpelweg aan de kant wilde schuiven, zou ik toch eens overwegen of je niet gewoon beter alleen af bent. En hij ook.
Zou hij me wel zo graag zien als hij zegt of zou hij gewoon een charmeur zijn?
Dat laatste. De kans op een duurzame relatie lijkt me uiterst klein. Wat is er gebeurt met de 20 jaar die hij wilde wachten?
Laat je niet zo inpakken joh.
Maar het is niet óf de één of de ander, je hebt ook de keuze om alleen verder te gaan. Je kunt werken aan de relatie met je huidige partner, maar aangezien je hem zo simpelweg aan de kant wilde schuiven, zou ik toch eens overwegen of je niet gewoon beter alleen af bent. En hij ook.
maandag 28 februari 2011 om 11:09
De mensen die zeuren over dat "hartje" die mogen dan ook zeuren over dat "hij zag me graag", "geen blijf weten met zichzelf" en "nochtans". TO is w.s. Vlaams, en die praten nou eenmaal anders en verkleinen veel. In Antwerpen eten we zonder te zeiken toch ook "groentjes" met een "pintje"? Nou dan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.