Een vraagje
vrijdag 17 november 2017 om 13:50
Hoi!
Ik ben al 8 jaar samen met mn vriend. Alles gaat goed en we hebben 2 gezonde dochters.
We zitten beide bij de plaatselijke muziekvereniging.
Sinds 3 jaar staat daar een nieuwe dirigent voor.. jonge vent, ziet er goed uit.
Sinds een jaar zijn we bevriend geraakt en ook gaan ik en mijn vriend met zijn vrouw om. Dus dat is erg gezellig
Ik merk als ik en de dirigent ( ik noem hem maar zo) elkaar spreken dat we erg goed met elkaar overweg kunnen en we appen ook gewoon met elkaar.
Ik heb sinds hij voor het orkest staat al wel een zwak voor hem.
Moet ik hem iets zeggen over dat ik hem een leuke vent vind of lekker voor me houden?
Ik ben al 8 jaar samen met mn vriend. Alles gaat goed en we hebben 2 gezonde dochters.
We zitten beide bij de plaatselijke muziekvereniging.
Sinds 3 jaar staat daar een nieuwe dirigent voor.. jonge vent, ziet er goed uit.
Sinds een jaar zijn we bevriend geraakt en ook gaan ik en mijn vriend met zijn vrouw om. Dus dat is erg gezellig
Ik merk als ik en de dirigent ( ik noem hem maar zo) elkaar spreken dat we erg goed met elkaar overweg kunnen en we appen ook gewoon met elkaar.
Ik heb sinds hij voor het orkest staat al wel een zwak voor hem.
Moet ik hem iets zeggen over dat ik hem een leuke vent vind of lekker voor me houden?
vrijdag 17 november 2017 om 13:52
Het is verstandiger om dat openlijk met jouw man te bespreken. Geen geheimen onderling maakt het zoveel makkelijker samen. En jij hoeft je echt niet te schamen voor het feit dat jij iemand leuk vind.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 17 november 2017 om 13:55
Misschien vindt de man van TO de vrouw van de dirigent erg leuk.
En als het dan ook nog allemaal wederzijds is, kunnen er allerlei leuke en spannende dingen gebeuren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 17 november 2017 om 13:58
vrijdag 17 november 2017 om 13:59
Ligt er een beetje aan wat ze intussen al allemaal heeft uitgespookt met die Dirigent. Wanneer het contact verder tot nu toe onschuldig is geweest, dan zou ze, indien ze de juiste type man heeft, gewoon haar mening over die Dirigent naar haar man kunnen spuien.
Is ze echter al te ver gegaan, dan levert het alleen maar ellende op, inclusief twee jonge kinderen die de rest van hun leven ook met deze ellende blijven zitten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 17 november 2017 om 14:06
aha, jij leest het anders dan ik.jaw schreef: ↑17-11-2017 13:59Ligt er een beetje aan wat ze intussen al allemaal heeft uitgespookt met die Dirigent. Wanneer het contact verder tot nu toe onschuldig is geweest, dan zou ze, indien ze de juiste type man heeft, gewoon haar mening over die Dirigent naar haar man kunnen spuien.
Is ze echter al te ver gegaan, dan levert het alleen maar ellende op, inclusief twee jonge kinderen die de rest van hun leven ook met deze ellende blijven zitten.
Ik lees, dat ze aan de dirigent wil vertellen, hoe leuk ze hem vindt
Jij leest, dat ze aan haar man wil vertellen, hoe leuk ze de dirigent vindt
vrijdag 17 november 2017 om 14:06
Dat je een zwak voor hem hebt had je beter op tafel kunnen leggen voordat jullie gezellig stelletjesvrienden werden. Als deze vraag nu acuut wordt voor jou na drie jaar een zwak voor je dirigent en 1 jaar na het opbouwen van de gezellige vriendschap, dan ben ik bang dat je gevoel al een sprong heeft gemaakt en dat er voor je vriend niks meer te winnen valt met je poging tot eerlijkheid.
Wat verwacht je van je vriend na de bekentenis? Wat heeft hij eraan? Ik denk dat het enige nut nu nog is om jouw gevoel in het reine te brengen. Zijn gevoel heeft niks te winnen met een bekentenis, hij kan het alleen maar slikken als de begripvolle sukkel of voor paal staan als de jaloerse hufter als zijn gevoel er (volkomen begrijpelijk) lastig mee om kan gaan.
Wat verwacht je van je vriend na de bekentenis? Wat heeft hij eraan? Ik denk dat het enige nut nu nog is om jouw gevoel in het reine te brengen. Zijn gevoel heeft niks te winnen met een bekentenis, hij kan het alleen maar slikken als de begripvolle sukkel of voor paal staan als de jaloerse hufter als zijn gevoel er (volkomen begrijpelijk) lastig mee om kan gaan.
vrijdag 17 november 2017 om 14:07
Of hij vindt je ook leuk en dan is de kans groot dat jullie uiteindelijk grenzen over gaan, waardoor 2 relaties naar te knoppen kunnen gaan. Of hij vindt je niet leuk, en dan voel je je vanaf het moment dat je het uitgesproken hebt, ongemakkelijk bij hem omdat je een blauwtje gelopen hebt.
vrijdag 17 november 2017 om 14:16
vrijdag 17 november 2017 om 14:19
Ditaatjuhh123 schreef: ↑17-11-2017 13:53Ik zou 8 jaar en twee leuke dochters gewoon op het spel zetten.............
Tjonge, jonge, wat lees ik toch mega domme dingen.
Vraag je man wat je moet doen TO
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 17 november 2017 om 14:22
Volgens mij wel.
TO, wat is de bedoeling van het de dirigent vertellen?
Wat wil je ermee?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 17 november 2017 om 14:34
Dat je het überhaupt overweegt. Het is niet alsof je vertelt dat je gek bent op melkchocolade. Dit soort dingen vertellen, is puur egoïstisch. Dan ben jij er tenminste van af. Besef je dat je anderen kwetst? Als je zoiets vertelt, gaat je man twijfelen aan jullie relatie en help je bovendien jullie vriendschap met de dirigent en zijn vrouw om zeep. Of is dat bijzaak?
vrijdag 17 november 2017 om 14:39
Misschien een rare gedachte maar:
Jij vind iemand anders aantrekkelijk/knap, maar je hebt geen intentie om er iets mee te doen?
Ik zie geen reden waarom je dit zou moeten vertellen.
Ik heb zes jaar een relatie gehad en ben in die tijd veel vrouwen tegengekomen die ik aantrekkelijk en knap vond. Je man zal dit ook hebben. Net als iedereen.
Jij vind iemand anders aantrekkelijk/knap, maar je hebt geen intentie om er iets mee te doen?
Ik zie geen reden waarom je dit zou moeten vertellen.
Ik heb zes jaar een relatie gehad en ben in die tijd veel vrouwen tegengekomen die ik aantrekkelijk en knap vond. Je man zal dit ook hebben. Net als iedereen.