een weduwnaar als vriend
zondag 17 mei 2009 om 14:46
Een half jaar geleden kwam in een leuke man tegen en werd gelijk verliefd. Dit bleek wederzijds te zijn, alleen hij was nog maar een paar maand weduwnaar en eigenlijk niet op zoek naar een nieuwe relatie. We zagen en spraken elkaar in het begin maar af en toe. Sinds ongeveer 4 maanden is het heviger. We spreken elkaar iedere dag en 1 keer per week, soms 2 keer, komt hij een avond bij me. Hij heeft kinderen, pubers. En zij weten dat hun vader weer een relatie heeft. Ik wist vanaf het begin als ik met deze man verder ga krijg ik zijn kinderen erbij. Ook zou ik het liefst zien dat zijn kinderen naar mij gaan vragen. dit is tot nu toe niet gebeurt. Ik ken zijn kinderen dus helemaal niet, maar we hebben inmiddels al wel een half jaar een relatie. Ik heb zelf ook kinderen, van ongeveer dezelfde leeftijd. Zij zijn heel benieuwd naar mijn vriend en zijn kinderen en vragen er ook steeds naar om hen te ontmoeten. Ik snap dat het voor mijn kinderen anders is omdat ik gescheiden ben. maar ik wil heel graag zijn kinderen ontmoeten, ik wil verder met deze man, hij kan niet eens bij me blijven slapen, omdat hij zijn kinderen niet 's nachts alleen wil laten. We zijn nog niet eens een dag samen geweest. Wie heeft hiermee ervaring, hoelang moet ik nog blijven wachten, zouden deze kinderen ooit naar mij vragen en mij accepteren????
dinsdag 19 mei 2009 om 15:13