Eerlijk zijn?
zaterdag 2 december 2017 om 11:10
Tess1981 schreef: ↑02-12-2017 11:07Nee je hoeft je kind niet te laten slaan. Maar bij vrienden met een kindje zonder beperking kan dat ook gebeuren. Hier hebben ze uit frustratie om wel eens een tik of krabbel gekregen als er op visite waren en dat handel je dan ook naar.
Als dat gebeurd bij vrienden met een kindje met een beperking zou ik daar mijn kinderen extra uitleg bij geven een kijken met de ouders naar een oplossing als dit vaker zou gebeuren.
Eens. Het hoort er een beetje bij... Ik zei dat ze het best even kan aankijken en die ouders moeten daar ook gewoon opletten. Stopt het niet en blijft de 4jarige daardoor bang vind ik wel dat je gewoon je kind er een tijdje weg kan houden.
zaterdag 2 december 2017 om 11:19
Nee, zij benoemd wat jij met je eerdere post over educatie impliceert, en nu kan jij zeggen: OH zie je wel je zegt het zelf !' Wat vreselijk onnodig en off topic om hier zo op in te hakken want inderdaad, als je goed leest zie je hoe ze dit bedoelt en lees je reacties van iemand die juist het beste met deze doelgroep voor heeft.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
zaterdag 2 december 2017 om 12:00
Wat ben jij een naar persoon. Ik als familielid van twee kinderen met een verstandelijke beperking vind het alleen maar fijn als er mensen zijn die hun kinderen meegeven dat niet iedereen volmaakt is. Laat maar zien wat er in de wereld voorkomt. Als dat is door je kinderen in contact te laten komen met gehandicapte mensen is dat toch prima? Of moeten die kinderen er pas op volwassen leeftijd achter komen dat er ook gehandicapten bestaan? Wie gaat er dan nog in de zorg werken? De beroepskeuze maak je toch vaak al jong.
Klaar mee