eerste date bij hem thuis: wie heeft ervaring?
donderdag 25 maart 2010 om 15:42
Ik wil niet een enorme doomdenker zijn, maar bij mij is er bij mij thuis een keer iets flink verkeerd gegaan, met een man die ik eigenlijk niet zo goed kende. Het kan dus wel fout gaan. Verder zal het overgrote deel van de mannen heus geen verkrachter of overvaller zijn, maar ivm ervaring zou ik het niemand aanraden...
Eerst even ergens iets drinken is toch ook wel leuk?
Eerst even ergens iets drinken is toch ook wel leuk?
vrijdag 26 maart 2010 om 15:22
Wij hadden eigenlijk gepland dat ik met de trein zou komen en we zouden op het station afspreken om dan vanuit daar naar de schaatsbaan te gaan. Maar het was zo'n vreselijk slecht weer dat we eigenlijk direct naar zijn huis zijn gegaan.
We hadden veel mail/bel en sms contact gehad en zijn nu zo'n 3 maanden verder. Het gaat supergoed!!
Ben benieuwd hoe jouw date was Maaike
We hadden veel mail/bel en sms contact gehad en zijn nu zo'n 3 maanden verder. Het gaat supergoed!!
Ben benieuwd hoe jouw date was Maaike
vrijdag 26 maart 2010 om 23:34
Ieder moet het voor zich weten maar ik zou het niet zo gauw doen. Mijn 1e dates zijn tot nu toe nogal tegen gevallen . De mannen kwamen heel anders over dan in hun mailtjes en op de foto's die bij hun profiel zat. Zo dacht ik met een vlotte vrolijke jongen te mailen maar tijdens de date had ik een nerveus schoothondje voor mij zitten. En ik heb ook een date gehad die bij het kennismaken nogal uit zijn mond rook.... niet naar bier of rook of knoflook maar zo'n geur die je vaker bij anderen ruikt.
Nee ik zou niet voor een 1e date van internet naar zijn huis toe gaan, gewoon wel lekker eerst even ergens wat drinken en dan verder kijken.
Ik las hier iets over buikgevoel? Word daarmee het gevoel van twijfel en een onprettig gevoel daarmee bedoeld? Om een of andere duistere reden twijfel ik bijna altijd wel na mijn 1e dates waardoor het nooit 2e dates worden.
Nee ik zou niet voor een 1e date van internet naar zijn huis toe gaan, gewoon wel lekker eerst even ergens wat drinken en dan verder kijken.
Ik las hier iets over buikgevoel? Word daarmee het gevoel van twijfel en een onprettig gevoel daarmee bedoeld? Om een of andere duistere reden twijfel ik bijna altijd wel na mijn 1e dates waardoor het nooit 2e dates worden.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten